راهنمای کامل ژنراتورهای نام تجاری

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

انسانها در عرض سه تا چهار ثانیه قضاوت سریع می کنند. بنابراین می توانید تصور کنید که ایجاد یک نام تجاری اصلی که تأثیر مثبت زیادی در بازه زمانی بسیار سختی برای گفتن سلام بگذارد ، چقدر چالش برانگیز است. خبر خوب این است که تولیدکنندگان نام تجاری می توانند هزاران پیشنهاد خلاقانه برای کمک به شما در برداشتن اولین قدم در جهت ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی و سودآور ارائه دهند.

چرا ژنراتورهای نام تجاری بسیار مهم هستند

قبل از بررسی عوامل تولید نام تجاری و اهمیت آنها ، بیایید بحث کنیم که آیا یک نام واقعاً قدرت تعیین موفقیت یا شکست کسب و کار شما را دارد.

مطالعه ای به نمایندگی از انجمن روانشناسی شخصی و اجتماعی ، نشان داد که سهامی که تلفظ اسامی آنها آسان تر است ، نسبت به سهام هایی که تلفظ آنها دشوارتر است ، بهتر عمل کرده است. کارشناسان 700 سهام بین 1990 تا 2004 را تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که در اولین روز معاملات ، آنهایی که دارای ساده ترین نام ها بودند 11 درصد بیشتر از سهامی که دارای سخت ترین نام بودند درآمد داشتند. این تفاوت در طول سال به 33 درصد افزایش یافت.

این مثال را در نظر بگیرید: مینت و وسابه دو شرکت نوپا بودند که هدف آنها کمک به افراد در پیگیری امور مالی شخصی خود بود. هر دو پتانسیل فوق العاده ای از خود نشان دادند ، اما فقط یکی هنوز در حال حاضر در بازی است. یکی از مقامات عالی رتبه در مینت نام کوتاه و آشنا آنها را یکی از دلایل اصلی غلبه شرکت بر وساب و موفقیت بیشتر می داند.

نامگذاری مشاغل جدید حتی در ابتدایی ترین شرایط سخت است. شما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید – اصالت ، حافظه ، قابلیت ثبت اختراع و ارتباط – تا اولین عنصر نام تجاری خود را که مشتریان شما با آن روبرو می شوند ، ارائه دهید.

این فشار به اندازه کافی می تواند جریان آب میوه های خلاقانه شما را متوقف کند. در مواقع دیگر ، شما به سادگی بی انگیزه هستید یا در حال تلاش هستید.

ژنراتورهای نام تجاری را وارد کنید

تولیدکنندگان نام تجاری ابزارهایی برای طوفان مغزی هستند که لیستی از کلمات جدید و ترکیباتی را برای شما برای نامگذاری موفقیت در اختیار شما قرار می دهد. لیستی از ایده های مرتبط و واقعاً شگفت انگیز – کاملاً رایگان – را برای شما فراهم می کند تا به شما در نامگذاری مشاغل خود کمک کند.

علاوه بر این ، شما این ایده های منحصر به فرد و جذاب را برای نام دریافت می کنید در داخل ثانیهبه

به طور معمول ، شما ساعت ها برای طوفان فکری ، کارگاهی و تحقیق در مورد نام های احتمالی وقت صرف کرده اید. اما از آنجا که یک تولید کننده نام تمام کار سختی را برای شما انجام داده است ، به محض ضربه زدن به “Search” ، فهرستی (بلند) از نامهای بالقوه را مشاهده خواهید کرد ، و حدس و گمان و جستجوی روح خلاق ساعت ها را حذف کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فهرست را مرور کرده و نامی را که بیشتر ترجیح می دهید انتخاب کنید.

همچنین می توانید جستجوی نام کسب و کار خود را بر اساس صنعت و مکان برای پیشنهادات دقیق تر و مرتبط با نام کسب و کار اصلاح کنید. اکثر تولیدکنندگان نام تجاری فیلترهایی برای این کار دارند ، بنابراین می توانید جستجوی صفحه کلید خود را سفارشی کنید.

بهترین تولیدکنندگان نام تجاری حتی می توانند SERP ها را راضی نگه دارند!

این ابزارها می توانند کلمات کلیدی SEO را به نام کسب و کار شما معرفی کنند و اطمینان حاصل کنند که شرکت شما در نتایج برتر کلمات کلیدی مورد نظر ظاهر می شود. هنگامی که تجارت شما در صفحه اول گوگل ظاهر می شود ، احتمالاً ترافیک بیشتری خواهید داشت ، که می تواند به افزایش تجارت و افزایش درآمد منجر شود.

نکات سریع برای استفاده موفقیت آمیز از ژنراتورهای نام تجاری

تولید کننده نام تجاری یک ابزار بسیار ساده است. کلمه کلیدی یا عبارت را وارد کرده و روی دکمه CTA کلیک کنید تا نتایج تولید شود. برای اطمینان از اینکه این ابزار به نفع شما عمل می کند ، ترفندهایی وجود دارد.

تا جایی که می توانید پیشنهادات نامی را مرور کنید

از اولین نامی که روی صفحه شما ظاهر می شود استفاده نکنید. موقعیت اول هر نام بالقوه به این معنی نیست که از نام دیگر بهتر است. بلکه کل لیست را – یا تا آنجا که می توانید – مرور کنید و از استدلال قیاسی برای انتخاب درست استفاده کنید.

تولیدکنندگان نام تجاری از الگوریتم هایی استفاده می کنند تا کلمه یا عبارت ارائه شده را انتخاب کرده و بر اساس الگوهای نام شرکت موجود ، تغییرات را به شما ارائه دهند. آنها همچنین ممکن است آنها را با استفاده از هوش مصنوعی در ترکیب ها و مترادف های مختلف ترکیب کنند.

به این ترتیب ، نتایج متفاوت است. برخی از نام ها هیجان انگیز و خلاق خواهند بود. برخی گیج کننده خواهند بود شما باید نتایج را با استفاده از استدلال خود فیلتر کنید.

اجازه دهید این را با استفاده از یک مثال توضیح دهیم.

ما از ایده ایجاد نام تجاری برای برخی از ایده های خلاقانه نام تجاری که حول محور “رز” استفاده می شود ، استفاده کردیم. ما پیشنهادات “Rose Stylings” و “Rose Contours” را بسیار دوست داریم ، اما نام های دیگر موجود در لیست مانند “Rose Art and Craft” بسیار ابتدایی به نظر می رسند.

با کلمات کلیدی یا عباراتی که در مولد نام وارد می کنید خلاق باشید

این که شما نام شرکت خود را طوفان فکری می کنید به معنی شما نیست باید به محصول یا خدمات شرکت خود پایبند باشید. برعکس ، نام کسب و کار شما می تواند از چیزهای زیادی الهام گرفته شود – خاطرات دوران کودکی ، نام های خارجی یا حتی مقصد سفر رویایی شما.

اینطور فکر کنید: نام کسب و کار شما اولین چیزی است که توجه مشتری بالقوه را جلب می کند ، اما داستان پشت آن است که آنها را درگیر خود می کند.

به درون خود و هدفی که در پس سفر کارآفرینی شما وجود دارد نگاه کنید. جستجو برای جواهرات پنهان که می تواند بازی های تجاری عالی باشد. خیال پرداز باشید.

نکته مهم دیگر این است که هربار مجموعه ای از نتایج را که از آنها راضی نیستید ، یک عبارت کلمه ای کمی متفاوت تایپ کنید. این ابزارها رایگان هستند و حداقل تعداد دفعاتی که می توانید آنها را اجرا کنید محدودیت ندارند ، بنابراین نگران پرداخت هزینه های اضافی نباشید.

خود را تنها به یک تولید کننده نام تجاری محدود نکنید

شما نامحدود نام تجاری کسب و کار آنلاین پیدا خواهید کرد. بنابراین ، نیازی به محدود کردن خود به یافته های یک ابزار واحد نیست. تا آنجا که می توانید ابزارها را امتحان کنید و جستجو را ادامه دهید تا ایده نام کامل ظاهر شود. فقط به این بسنده نکنید هر کدام نام. چیز خاصی را انتخاب کنید که مناسب تجارت شما با تی باشد.

برای شروع ، BusinessNameGenerator.com و Brandroot را به شدت توصیه می کنیم.

BusinessNameGenerator.com با نام مناسب ، با چندین کلمه کلیدی کار می کند تا لیستی جالب از ایده های جذاب و مرتبط با نام را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین می توانید بلافاصله در دسترس بودن نام دامنه نامهای احتمالی را با GoDaddy بررسی کنید.

علاوه بر این ، به شما امکان می دهد نام خود را با توجه به تعداد کاراکترها ، تعداد کلمات و صنعت فیلتر کنید. می توانید جستجوهای خود را ذخیره کرده و لیستی از موارد دلخواه را برای بررسی بعدی ایجاد کنید.

Brandroot یکی دیگر از تولیدکنندگان نام تجاری عالی است که بیش از 50 دسته مختلف صنعت ، ایده های نام تصادفی ، نام های پرطرفدار و جستجو با استفاده از کلمات کلیدی را ارائه می دهد. نکته جالب اینجاست که این ابزار به شما امکان می دهد هزینه را جستجو کنید. هرچه بودجه شما برای خرید نام تجاری بیشتر باشد ، انتخاب های بیشتری خواهید داشت.

برخی از اسامی که می بینید همچنین طرح فونت و/یا لوگو را به شما نشان می دهند. این سایت هر گزینه ای را برای جذابیت گسترده و به رسمیت شناختن بالقوه ارزیابی می کند و لیستی از ایده های نامگذاری بسیار هدفمند و جلب توجه را برای شما به ارمغان می آورد.

درخواست نامهای ساده را دست کم نگیرید

تولیدکنندگان نام تجاری اغلب چندین پیشنهاد اساسی برای نامگذاری مانند رز دکوراسیون خانه یا بوتیک بچه هلو کوچک ارائه می دهند. با این حال ، بسته به نحوه برنامه ریزی برای قرار دادن خدمات خود ، ممکن است این موارد برای شما کار کند.

به عنوان مثال ، اگر یک مخاطب هدف کاربردی ، مستقیم و ارائه محصول ساده دارید ، احتمالاً رعایت نام ساده ایده خوبی است. این نام ها همچنین می توانند به نظر برسند و به مشتریان یادآوری کنند که آنها از یک مشاغل کوچک محلی حمایت می کنند – شخصی با خانواده و رویای کارآفرینی.

استراتژی های بلند مدت برای نامگذاری کسب و کار شما

تولیدکنندگان نام تجاری به شما فهرستی طولانی از نامهای احتمالی ارائه می دهند. شما باید از استدلال خود برای فهرست بندی دلایل مرتبط استفاده کنید. همانطور که ما چند استراتژی آزمایش شده را برای یک نام تجاری بزرگ به صفر می رسانیم ، ادامه مطلب را بخوانید.

تحقیقات بازار انجام دهید

نامگذاری یک کسب و کار یک فرایند خلاق است. شما باید به مغز خود چارچوب های مرجع یا ایده هایی در مورد اینکه چه نامی برای مارک شما بهتر عمل می کند ، ارائه دهید. مارک های معروف و نام تجاری را نیز در نظر بگیرید ، زیرا آخرین چیزی که می خواهید این است که نامی را انتخاب کنید که مشتریان بزرگتر شما را به یاد مارک بزرگتری بیاندازد.

در اینجا لیستی از روش هایی وجود دارد که می توانید در مورد بازار تحقیق کنید:

  • جستجوی سریع Google را با استفاده از کلمات کلیدی مانند “داغترین استارتاپهای 2021” یا “شرکتهای برتر جهان” انجام دهید. این امر صدها نام از جدیدترین و بزرگترین نامهای تجاری را که در بازار خوب عمل می کنند ، باز می گرداند. هر یک از آنها را مرور کنید تا مشخص کنید چه چیزی باعث کلیک و برجسته شدن آنها می شود.
  • از Google Trends برای مشاهده نحوه عملکرد نام های تجاری و کلمات مختلف از نظر علاقه جهانی و محلی در یک دوره زمانی خاص استفاده کنید.
  • ProductHunt می تواند فروشگاه یکپارچه شما برای دریافت ایده های جدید و خلاقانه برای نام باشد. این سایت مجموعه ای از استارتاپ های جدید با نام و نام تجاری را لیست می کند. به تعداد “رای موافق” نگاه کنید تا بفهمید چه اسامی بیشتر برای عموم کلیک می کنند.

یکی دیگر از جنبه های مهم تحقیقات بازار ، تحقیقات رقبا است.

یک لیست گسترده از نام رقبای واقعی ، به ویژه مشاغل نزدیک به شما در نزدیکی جغرافیایی تهیه کنید. بهتر است از به کار بردن نام هایی که بیش از حد شبیه نام های موجود در لیست شما هستند خودداری کنید.

هنگام انتخاب نام مشاغل به مدت طولانی فکر کنید

سعی کنید تا آنجا که می توانید انواع نام ها را کاوش کنید تا مطابقت مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنید.

خبر خوب این است که قبلاً چندین دسته از نام های تجاری تعریف شده است ، بنابراین لازم نیست نگران اختراع مجدد چرخ باشید. می توانید نام بنیانگذاران آزمایش شده (تویوتا) را انتخاب کنید ، از اسامی تخیلی (استارباکس) یا حتی مخفف (IBM) استفاده کنید. فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد!

با این اوصاف ، ما توصیه می کنیم از منظری بلند مدت فکر کنید و از ایده های متنی یا “زیبا” اجتناب کنید.

استفاده از نامهای ژنتیکی یا رایج می تواند برای SEO و درک فوری پیشنهاد شما مفید باشد. اما اگر در نهایت نامهای احساسی بی معنی یا هیجان انگیز را انتخاب کنید ، برای نام تجاری مناسب نخواهند بود.

از کاراکترهای خاص خودداری کنید ، با استفاده از کلمات جایگزین (جایگزین کلمات با اعداد مانند 2 به جای to) ، یا کوتاه کردن انواع متن (BRB ، GR8 ، ATM) نیز استفاده کنید.

برای اطمینان از مارک ثابت ، در دسترس بودن را بررسی کنید

نام تجاری آینده شما باید دارای نام دامنه ، رسانه های اجتماعی و در دسترس بودن نام برنامه تلفن همراه باشد. به عبارت دیگر ، اگر نام تجارت خود را “Rose Contours” انتخاب کرده اید ، باید نام دامنه ، دسته های رسانه های اجتماعی و نام برنامه های تلفن همراه را با همان نام در دسترس داشته باشید.

تا زمانی که در این زمینه هستید ، com را برای دامنه خود تهیه کنید. این به این دلیل است که پسوند .com باعث می شود وب سایت شما حرفه ای تر از استفاده از گزینه های دیگر مانند .net ، .biz یا .org باشد.

همچنین ، هرگز از تضاد قانونی یا علامت تجاری غافل نشوید. پس از انتخاب نام کوتاه ، به وب سایت USPTO بروید تا مطمئن شوید هیچ کسب و کار دیگری از آنچه شما دوست دارید استفاده نمی کند. به ما اعتماد کنید ، این کار شما را از دل شکستگی و مجازات شدن نجات می دهد.

مراحل بعدی

امیدوارم استفاده از نام تجاری کسب و کار به شما کمک کند تا نام خوبی برای کسب و کار خود به دست آورید.

گام بعدی این است که یک رزرو نام (اگر قصد راه اندازی بلافاصله کسب و کار خود را ندارید) و ثبت کسب و کار خود به عنوان یک شخص حقوقی ثبت کنید. شما می توانید کسب و کار خود را به عنوان LLC ، مالکیت شخصی ، مشارکت یا شرکت ثبت کنید ، که به طور خودکار نام تجارت شما را نیز ثبت می کند.

در مرحله بعد ، شما باید دامنه ای برای قرار دادن وب سایت تجاری خود ایجاد کنید. شما در اینجا دو گزینه دارید: یا می توانید با یک سرویس میزبانی وب که دامنه رایگان مانند Bluehost را ارائه می دهد ثبت نام کنید یا یکی را از طریق ثبت کننده دامنه خریداری کنید.

در اینجا چند راهنمای CrazyEgg وجود دارد که شما را در مراحل بعدی راهنمایی می کند: