خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

تجربه نشان داده است اگر دستگاه در حالت آفلاین کار کند تا ۵۰ روز نیز باتری ها کارمی کنند. در این شرایط، ردیاب های معمولی که منبع برق آنها، باتری ماشین است، پس از چند ساعت، غیرفعال میشوند و امکان ردیابی خودرو، وجود نخواهد داشت! این ردیاب را می توان نسخه بروز شده و پیشرفته تر ردیاب NG180 دانست که امکانات و باتری آن تا حد زیادی ارتقاء یافته است. یک ردیاب GPS خوب به شما اطلاع میدهد که خودرو از حد مجاز عبور کند. این ردیاب، در شرایط معمول، به صورت آنلاین اطلاعات را ارسال می کند و نیاز با حافظه داخلی ندارد.

مدت زمان ارسال اطلاعات نیز حدود ۳۰ ثانیه طول می کشد. این ابزارهای امنیتی، فقط زمان دزدی را به تاخیر می اندازند ولی نمی توانند مانع سرقت خودرو شوند! هر چه تعداد ارسال موقعیت ها در روز بیشتر شود زمان کارکرد باطری داخلی ردیاب مغناطیسی کاهش خواهد ردیاب آهنربایی در تبریز یافت. این نوع ردیاب ها بوسیله آهنربای قوی خود قابلیت چسبیدن به هر نقطه از بدنه خودرو را داشته و با باطری کار می کنند.

میباشد. این ردیاب آهنربایی ردیاب نظامی میکروفن G907 با دارا بودن 2 عدد آهنربای قوی این امکان را به شما میدهد که براحتی بتوانید بر روی سطوح فلزی دستگاه را متصل نمایید بدون نیاز به تکنسین و بدون نیاز به سیم کشی و تنها کافی است باطری داخلی ردیاب را شارژ کرده و در مکان و وسیله مورد نظر جهت ردیابی جاسازی کنید.

این ردیاب بوسیله آهن ربای قوی آن، بر روی هر سطح فلزی چسپانده می شود بدون اینکه نگران افتادن یا خراب شدن آن باشید. ابعاد کوچک با آنتن دهی قوی این مدل ردیاب را کاملا متمایز کرده است نسبت به سایر ردیاب های بدون سیم و مگنتی ردیاب مغناطیسی ردیاب قابل حمل ردیاب شارژی موجود در بازار .