بهترین ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل برای Shopify چیست؟ |

Shopify این امکان را برای عموم ایجاد کرده است که بتوانند بدون هیچ مشکلی مشاغل آنلاین خود را راه اندازی کنند. این پلتفرم مجموعه ای از ویژگی ها را برای فروشندگان جدید در اختیار کاربر قرار می دهد و ایجاد یک فروشگاه با منابع مالی محدود را برای آنها ساده می کند. البته ، هر کسی که تجربه کافی در صنعت تجارت الکترونیک داشته باشد به شما می گوید که چیزهای بیشتری در این زمینه وجود دارد. شما نمی توانید فقط یک فروشگاه غنی از ویژگی ها راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید که فروش شروع به افزایش کند.

حتی اگر موفق شده اید یکی از بهترین جبهه های خرید آنلاین در جهان را ایجاد کنید ، باز هم تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی چالش برانگیز است. اگر قبلاً برای ایجاد یک استراتژی کارآمد بهینه سازی نرخ تبدیل وقت صرف نکرده اید ، فرصت های زیادی را از دست خواهید داد.

طبق گزارشی که توسط Econsultancy منتشر شده است ، تنها حدود 22 درصد از مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند. وقت گذاشتن برای درک دلیل نرخ تبدیل وحشتناک شما می تواند به شما در ایجاد تغییرات آگاهانه و دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به بهبود بهینه نرخ تبدیل شما کمک کند. Shopify انتخاب گسترده ای از برنامه ها را به صاحبان فروشگاه ارائه می دهد که می تواند به افزایش عملکرد کمک کند. در حالی که همه آنها به بهبود فروش و کمک به رونق فروشگاه ها می بالند ، اما همه آنها برای نیازهای صاحبخانه مناسب نیستند.

به همین دلیل ، ما تصمیم گرفته ایم این لیست از بهترین ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل را که می توانید برای Shopify استفاده کنید ، ایجاد کنیم.

اولین مورد در لیست ما باید ابزار خود ما باشد. در اینجا در Crazy Egg ، ما از اهمیت دریافت بینش برای بهتر شدن وب سایت شما آگاه هستیم. با توجه به اهمیت نقشه های حرارتی برای کسب اطلاعات در وب سایت ، ما نقشه خود را به یکی از بهترین در اطراف تبدیل کرده ایم.

با استفاده از گزارشات بصری و ضبط جلسه های فردی ، می توانید درک بهتری از بازدیدکنندگان خود کسب کنید. دریابید که آنها از کجا می آیند ، در چه صفحاتی حرکت می کنند و کجا گیر می کنند. به این ترتیب ، شما می توانید وب سایت خود را بدون هیچ گونه تردیدی در انتهای خود تغییر دهید.

ابزار ما همچنین به شما امکان می دهد به لطف ابزار تست A/B ما بهترین صفحه ممکن را ایجاد کنید. با ادامه توسعه فروشگاه تجارت الکترونیکی ، تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید که نتیجه نهایی شما را بهبود بخشد. با آزمایش A/B ، با اطمینان می دانید که محل قرارگیری محتوا ، تصاویر ، رنگ یا کپی مناسب را انتخاب کرده اید. انجام این کار به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

از همه بهتر ، ابزار ویرایش ما به شما امکان می دهد این تغییرات را به سرعت انجام دهید. شما می توانید بدون نیاز به استخدام برنامه نویس محتوا را به سرعت ایجاد یا اصلاح کنید. ابزار ویرایش ما به شما امکان می دهد سبک عناصر مانند فونت و رنگ را تغییر دهید ، یا حتی می توانید آنها را مخفی کنید. پس از رضایت از تنظیمات ، می توانید آنها را مستقیماً در وب سایت خود منتشر کنید.

تخم مرغ دیوانه برای کمک به شما در بهبود آنچه در وب سایت شما کار می کند ، تنظیم مواردی که نیستند ، و آزمایش ایده های جدید ساخته شده است.

ابزار ما بسیار ساده است که راه اندازی شود و به طور یکپارچه با Shopify ادغام شود. شما همچنین می توانید همه اعضای تیم خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی شامل کنید. بنابراین ، آن را بررسی کنید و ببینید چگونه به بهینه سازی نرخ تبدیل شما کمک می کند.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  دستگیره کابینت آشپزخانه را از کدام جنس بخریم؟

CartHook یک ابزار عالی است که می تواند با یک قیف سفارشی به کل مراحل پرداخت شما کمک کند و شما را قادر می سازد تا پس از خرید گران قیمت را به مشتریان خود ارائه دهید. وقتی مشتری سفارش خود را به پایان رساند ، فرصت محدودی دارد تا محصولات بیشتری را در حساب خود قرار دهد. به لطف ویژگی افزایش فروش سفارشی ، می توانید چندین افزایش قیمت را که دارای پیام شخصی برای سفارشات مختلف هستند اعمال کنید. هر یک از این پیام ها می تواند بر اساس موارد موجود در سبد خرید مشتری شما باشد.

ChatHook همچنین برخی از الگوهای خوب طراحی شده برای پرداخت Shopify شما را ارائه می دهد. این الگوها را می توان به هر شکلی که می خواهید تنظیم کنید و به شما این امکان را می دهد تا عناصری مانند تایمرهای CTA و توضیحات محصول را انتخاب کنید. تعیین کنید که چه محصولاتی را می خواهید به فروش برسانید ، تخفیف ایجاد کنید و کیفیت را برای مشتریان ایجاد کنید.

این ابزار همچنین می تواند نتایج همه قیف های پس از خرید را ردیابی کند ، به شما این امکان را می دهد تا تاثیر آن بر AOV و درآمد خود را درک کنید. این معیارها به شما امکان می دهد درآمد حاصل از قیف های پس از خرید را با کل درآمد پرداختی مقایسه کنید. شما اجمالی از نحوه افزایش AOV قیف و مقایسه با سفارشات بدون پیشنهادات پس از خرید دریافت خواهید کرد. در نهایت ، شما بینش روشنی در مورد نرخ مکالمه و قیف تبدیل برتر با درآمد ایجاد شده خواهید داشت.

Privy یک ابزار قوی است که شامل چندین ویژگی ، مانند پنجره های بازشو ، کمپین های ایمیل ، بازاریابی مجدد و هدف گیری مجدد است. این یکی از محبوب ترین ابزارها در بین صاحبان فروشگاه Shopify است و بیش از 300،000 مشاغل کوچک از آن استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که این ابزار خاص در بین صاحبان مشاغل Shopify بسیار محبوب شده است ، سهولت استفاده از آن است. این به کاربران امکان می دهد پنجره های بازشو و ایمیل ها را بدون زحمت سفارشی کنند. همچنین می توانید محرک ها و قوانین صفحه را برای هر پیام تعیین کنید. گزینه های خصوصی به شما کنترل کامل بر پنجره های بازشو را می دهد.

با این حال ، هنگامی که لیست ایمیل شما به نقطه خاصی رسید یا فروشگاه Shopify شما گسترش یافت ، از شما خواسته می شود تا به یکی از سطوح گران تر آن ارتقا دهید. به عنوان مثال ، هزینه برنامه تبدیل آن 70 دلار در ماه برای حداکثر 50،000 بازدید از صفحه است.

Privy شما را قادر می سازد تا کاربران را در حال مرور سایت خود با پنجره های بازشو و بازشو درگیر کنید. این بدان معناست که می توانید نرخ تبدیل خود را از طریق پیشنهادات و تبلیغات ویژه افزایش دهید یا از آن به عنوان فرصتی برای افزایش لیست پستی خود استفاده کنید. این پلتفرم حتی می تواند به عنوان راهی برای ارسال ایمیل های سبد خرید رها شده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

Growave یک پلت فرم تعامل با مشتریان است که توانسته چندین ویژگی را در یک مکان واحد ترکیب کند. با اجازه دادن به این ابزار برای ادغام با کانال های رسانه های اجتماعی ، به شما این فرصت داده می شود که از محتوای تولید شده توسط کاربر برای حفظ محتوای تازه و مرتبط استفاده کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده است Growave بتواند مورد توجه قرار گیرد ، پشتیبانی عالی مشتری از مشتریان است. در واقع ، موفق به کسب رتبه پنج ستاره در فروشگاه برنامه های Shopify شده است. این پلت فرم همچنین پشتیبانی اسناد و چت را در هر مرحله از فرآیند در دسترس قرار داده است. حتی می توانید به توسعه دهندگان پیام دهید تا در تنظیم ویژگی ها به شما کمک کنند. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که گاهی اوقات نیاز به ادغام های اضافی وجود دارد و همه ویژگی های آن در هر برنامه در دسترس نیست.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  چگونه با فن بیان روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

ویژگی مرورهای Growwave به شما امکان می دهد نظرات محصول را وارد و نمایش دهید. به این ترتیب ، مشتری شما می تواند مطمئن شود که آیا محصول و تجارت شما قابل اعتماد است یا خیر. ویژگی لیست خواسته های آن یک CTA جایگزین برای کمک به حفظ مشتریان در قیف تبدیل شما ایجاد می کند ، حتی اگر آنها کاملاً آمادگی خرید را ندارند. پاداش ها و ویژگی ایمیل خودکار نیز به شما این امکان را می دهد که پس از خرید محصول خود با مشتریان در ارتباط باشید. انجام این کار باعث افزایش وفاداری و ارزش مشتری در طول عمر می شود.

Optimonk دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که به بهبود CRO شما کمک می کند. قالب های بسیاری را برای انواع مختلف پیام های روی صفحه ، ستون کناری ، پنجره های بازشو و پیام های تمام صفحه در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از این موارد برای ارائه تخفیف به مشتریان ، تشویق اشتراک گذاری اجتماعی یا دریافت ایمیل استفاده کنید. با اختصاص دادن زمان برای تعامل با بازدیدکنندگان خود از طریق استفاده از یک ابزار تعاملی مانند یک پنجره بازشو ، می توانید احتمال انجام اقدامات دلخواه آنها را در فروشگاه خود افزایش دهید.

این ابزار همچنین توسط اکثر صاحبان مشاغل Shopify مورد توجه قرار می گیرد و در فروشگاه برنامه Shopify رتبه های خوبی را دریافت کرده است. کمک می کند Optimonk بتواند یک رابط کاربری بسیار کاربر پسند ایجاد کند. با این وجود ، برخی از ابزارهای ارزان تر دیگر نیز وجود دارند که نوار کناری و پنجره های بازشو را ارائه می دهند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که ابزاری مانند این برای نیازهای تجاری شما مناسب است.

یکی دیگر از ویژگیهای عالی این ابزار این است که الگوهای بسیار مناسبی برای پیام های داخل سایت ارائه می دهد. پنجره های بازشو شیک هستند و می توانند به صورت یکپارچه با توجه به نیازهای شما سفارشی شوند. با این وجود ، این پنجره های بازشو فقط در صورتی م manageثر هستند که بتوانید از آنها به عنوان بخشی از استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل خود استفاده کنید.

ویژگی مرور Yotpo به شما این امکان را می دهد که پاسخ های مشتریان خود را جمع آوری ، تعدیل و نمایش دهید. این ابزار همچنین به شما این امکان را می دهد که با طیف گسترده ای از سیستم عامل ها ادغام شده و حتی نظرات خود را در صفحه موتور جستجوی خود قرار دهید. این بدان معناست که این ابزار می تواند ترافیک وب سایت شما را به همراه نرخ تبدیل Shopify شما افزایش دهد.

این ابزار راهی آسان برای سازماندهی همه بررسی های مشتری که بدست آورده اید به شما می دهد. این روش مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا این بررسی ها را برای کمپین های بازاریابی آینده اعمال کنید. این ابزار در بین دارندگان Shopify رتبه خوبی دارد ، بنابراین با این ابزار در دستان خوبی خواهید بود.

ابزار بررسی مشتری روش جذابی را در اختیار شما قرار می دهد تا نظرات مشتریان را در جعبه های صفحه Shopify خود نمایش دهید. این نمایشگرها همچنین می توانند در ایمیل ها و پنجره های بازشو شما وارد شوند. فرآیند ادغام این ابزار جمع آوری و به اشتراک گذاشتن نظرات بین سیستم عامل های مختلف را برای شما بسیار آسان می کند. با این حال ، قالب بسیار تعدیل شده ، تأثیر بررسی های معتبر و اثبات اجتماعی را کاهش می دهد. به طور کلی ، بررسیهای متمرکز کمتر تأثیرگذارتر هستند.

Shogun یکی از محبوب ترین ابزارهای صفحه فرود در فروشگاه برنامه Shopify است. رابط طراحی ساده و در عین حال م allowsثر به هر کاربری اجازه می دهد تا صفحات فرود با تبدیل بالا را برای فروشگاه Shopify خود بسازد. با توجه به تعداد زیاد قالب های موجود ، Shogun توانسته است به یکی از برترین سازندگان صفحه برای هر وب سایت تبدیل شود.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  5 مرحله آسان برای شروع LLC در واشنگتن

اگر تصمیم دارید از Shogun استفاده کنید ، طیف گسترده ای از الگوها را برای انتخاب ارائه می دهد. همچنین دارای یک سازنده قدرتمند و در عین حال قابل کنترل کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد صفحه فرود را به گونه ای مطابقت دهید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. Shogun یک ابزار بسیار پیشرفته است و ممکن است برای افرادی که تازه در حال راه اندازی یک تجارت الکترونیک هستند مناسب نباشد. قیمت گذاری به تنهایی باعث خسارت قابل توجهی در منابع مالی شما می شود.

علاوه بر ارائه مجموعه ای عالی از الگوهای ایجاد شده توسط برخی از بهترین متخصصان تجارت الکترونیک در اطراف ، چندین ویژگی پیشرفته را نیز به شما ارائه می دهد که نرخ مکالمه را افزایش می دهد. همه انواع صفحات دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند بارهای رایگان حمل و نقل ، فرم های تماس ، توصیه های شخصی و گزینه های “اغلب با هم خریداری می شوند” هستند.

لبخند به شما امکان می دهد پاداش و برنامه های وفاداری بسازید که برای اندازه و مدل کسب و کار شما طراحی شده است. این به شما امکان می دهد ایمیل ها و پنجره های بازشو را سفارشی کنید تا این پاداش های هیجان انگیز را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

در حالی که لبخند در گذشته با مشکلاتی در جاده ها روبرو بوده است ، اما توانسته است به یک ابزار محبوب در بین کاربران خود تبدیل شود. گفته شده است که پشتیبانی مشتری آن یکی از بهترین ها در اطراف است.

لبخند برای کمک به صاحبان مشاغل با ایجاد گیمینگ در وب سایت های تجارت الکترونیکی خود ایجاد شده است. به مشتریان شما امتیازهایی را برای انجام اقدامات خاص ، مانند مراجعه به شخصی که می شناسند ، ارائه می دهد ، که در عوض به آنها تخفیف می دهد. این ابزار همچنین برخی از آمارهای ارزشمند را ارائه می دهد که می تواند برای بهبود وفاداری مشتریان مورد استفاده قرار گیرد. به خاطر داشته باشید که برخی از مشتریان در خارج از کشور علاقه ای به کل بازی های گیمیفیکیشن ندارند ، بنابراین باید در نظر بگیرید که آیا متناسب با مخاطب هدف شما است یا خیر.

Social Photos راهی برای جمع آوری تصاویر از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و ادغام آنها در فروشگاه Shopify خود از طریق گالری های انتخاب شده به شما می دهد. حتی مشتریان شما را تشویق می کند تا عکس های خود را به اشتراک بگذارند. ایده اینجا جمع آوری کاتالوگ تصاویر محصول است که می تواند به عنوان اثبات اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

رسانه های اجتماعی به یکی از ابزارهای مفید برای هر مشاغل موجود تبدیل شده است. استفاده از محتوای تولید شده توسط مشتری برای بازاریابی نام تجاری شما بسیار موثر بوده است. با این حال ، یک مسئله این است که اکثر این عکس های مشتری کمتر از هر تصویری که استفاده می کنید ، حرفه ای هستند. با این وجود ، این ابزار می تواند به هر فروشگاه Shopify که موفق به ایجاد یک جامعه تجاری با اندازه مناسب شده است ، خدمت کند.

نتیجه

بهینه سازی میزان مکالمه برای Shopify برای موفقیت کلی بسیار مهم است. صرف وقت برای بهبود CRO ، فروشگاه تجارت الکترونیکی شما را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. این ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که راهی بی نقص برای ارتقاء فروشگاه Shopify شما ارائه می دهند.

تصمیم گیری مبتنی بر داده تضمین می کند که تغییرات درستی را انجام داده اید. اگر علاقه مند به تقویت CRO خود هستید ، امروز ابزار ما را بررسی کنید.