با پیشرفت مهندسان خودرو در طراحی قبلی به منظور تعیین آنچه در مدل بعدی خود قرار نمی دهند. بنابراین طراحان وب نیز باید نمونه های خرابی دیجیتال را به دقت بررسی کنند تا مشخص شود چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.
طراحی صفحه تسویه حساب شما می تواند مهمترین بخش کل وب سایت شما باشد ، یا مشتری را به نقطه فروش برساند یا او را از مشتری دور کند.
در حال حاضر کارت ها روی شما انباشته شده اند: حدود 60-80 customers از مشتریان سبد خرید خود را در هنگام خروج رها می کنند. بنابراین مهم است که صفحه پرداخت خود را به درستی دریافت کنید.
با این فرض، اجازه دهید در مورد طراحی شما به چند شماره آهنی بپردازیمبه
1) هرگز در مورد سایر محصولات در حال فروش به من نگویید
اگر بازدیدکنندگان شما وارد صفحه پرداخت شوند ، ثابت کرده اند که حاضرند کیف پول خود را برای خرید بیرون آورند.
در حال حاضر بهترین زمان برای توصیه سایر محصولات مشابه است.
توصیه های خود را بر اساس سابقه خرید شخصی آنها (در صورت وجود) یا احتمال خریدهای متقابل بر اساس سوابق فروش موجود ، بنویسید.
نکته: این کار نباید به عنوان یک پنجره بازشو انجام شود ، بلکه باید به عنوان یک ویژگی کنار هم در هنگام رفتن به تسویه حساب انجام شود.
گاهی اوقات زمانی که یک وب سایت پیشنهاداتی ارائه می دهد می تواند مفید باشد…
2) مسیرهای صفر برای پرداخت ارائه شده است
باید گفت بدون نیاز به پیوندها و گرافیک های روشن برای نشان دادن بازدیدکنندگان در محل پرداخت. در غیر این صورت آنها از صفحه یک شرکت دیگر دیدن کرده و تراکنش 0 دلاری را برای شما باقی می گذارند.
تبدیل نقش مهمی در سلامت فروش شرکت شما ایفا می کند ، به همین دلیل است که شما باید افت قیمت را در هر مرحله از مرحله فروش حذف کنید.
وقتی صحبت از یک صفحه پرداخت می شود ، فرایند تبدیل نسبتاً ساده است: مطمئن شوید که راه های زیادی برای رسیدن به خود پرداخت وجود دارد.
موفق ترین شرکتهای تبدیل شرکتهایی هستند که روشهای متعددی را برای تسویه حساب و خرید یک کالا ارائه می دهند.
هربار که چیزی به سبد خود اضافه می کنید می توانید به صندوق فروش بروید…
نداشتن هیچ راهی یا تنها یک مسیر واحد باعث کاهش شدید علاقه و تعامل با مشتری می شود. در مورد ایجاد یک قیف تبدیل موثر اینجا بیشتر بیابید.
3) خریدار مراقب باشید: شما تنها هستید
برخی از مشتریان شما با رایانه بزرگ شده اند و راحت می توانند خرید خود را بدون هیچ گونه صحبت با یک انسان دیگر انجام دهند ، اما بسیاری دیگر می خواهند بدانند شخصی در آن طرف همه مدارها و چرخ دنده ها قرار دارد.
در تمام ساعات روز از یک تابع چت زنده برای برقراری ارتباط مردم با مردم استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که سوء تفاهمی وجود ندارد که باعث کوتاه شدن فروش می شود.
در رزرو پرواز شما در اینجا هیچ کمکی نمی شود…
4) هیچ ویژگی امنیتی نشان داده نشده است
هیچ نماد امنیتی یا نشان یا توصیفی باعث عصبی شدن مشتریان نمی شود. و به درستی. هکرها حتی در شرکت های Fortune 500 به اطلاعات امن دسترسی پیدا کرده اند و سالانه 130 میلیون نفر هویت آنها را به سرقت می برند.
اطمینان حاصل کنید که هنگام تسویه حساب ها مشخص است که هیچ نگرانی امنیتی در مورد اطلاعات پرداخت وجود ندارد.
نکته: امنیت یک صفحه هیچ ارتباطی با جلوه های تصویری پرداخت ندارد ، اما از آنجا که این تنها چیزی است که مشتری می تواند ببیند ، اطمینان از اطلاعات اعتباری خود تا حد زیادی به شما کمک می کند.
با eBay می توانید احساس امنیت کنید.
5) چقدر خوب است؟ هیچکس نمیداند
مگر اینکه سیستم رتبه بندی را در صفحه محصول شما مشاهده کنند ، مشتریان راهی ندارند که بدانند آیا این خرید هوشمند است یا خیر.
اما اگر آنها پنج ستاره از پنج ستاره را در کنار یک محصول و پاراگراف در ستایش ویژگی های آن ببینند ، ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.
نکته: برای هر محصول رتبه بندی و توصیفات محصول را ارائه دهید.
قبل از خرید شنبه شب نظرات را بخوانید…
6) قبل از خرید ، اینجا و اینجا و اینجا را کلیک کنید … و اینجا
شما نمی خواهید وارد یک مغازه خواربارفروشی شوید و توسط خدمه فروش بمباران شوید و به سختی عضویت خود را بفروشید. بنابراین چرا قبل از خرید مشتری در وب سایت شما ، مجبور به ثبت نام می شوید؟
ثبت نام مشتریان برای ثبت نام یک روش عالی برای اطمینان از وفاداری و خریدهای آینده است. با این حال ، مشکل این است که فرآیند ثبت نام راهی آسان برای از بین بردن مشتریانی است که فقط می خواهند داخل و خارج شوند.
فراخوان ثبت نام خود را در پایان مراحل خرید خود قرار دهید. به عنوان انگیزه ، به آنها کوپن یا ضمانت منحصر به فرد در خریدهای بعدی ارائه دهید.
نکته: به یاد داشته باشید که هیچ فراخوانی برای عمل بیشتر از یک دعوت ضعیف برای عمل آسیب نمی رساند. اینجا درباره CTA های موثر بیشتر بدانید.
اگر نمی خواهم ثبت نام کنم چطور؟
7) هرگز درباره پیشنهادات آینده به من نگویید
شرکت هایی که هیچ گونه فرم ثبت نام ندارند پول خود را روی میز می گذارند. عادت زنانه. مشتریان شما بیش از حد مشغول هستند و به یاد نمی آورند که بدون یادآوری ایمیل های دوره ای از سایت شما دیدن کنند.
برای راهنمایی در مورد طراحی فرم های انتخاب ، این اینفوگرافیک را بررسی کنید.
سپس ، هنگامی که زنده بودید ، حتماً فرم خود را آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که امکان دارد مشترکین بیشتری دریافت می کنید. دو روش آسان برای آزمایش فرم ها وجود دارد:
- انجام تست A/B آسان است و اغلب تنها چیزی است که شما نیاز دارید.
- آزمایش چند متغیره به شما امکان می دهد بیش از یک عنصر را همزمان آزمایش کنید.
نکته: فقط یک فرم انتخاب در سایت خود قرار ندهید. امتحانش کن!
برای دریافت اخبار و پیشنهادات شرکت کنید!
8) خرید را تا حد ممکن پیچیده کنید
اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که به صفحه پرداخت شما وارد می شوند از آدرس یکسانی برای ارسال و صورتحساب خود استفاده می کنند. بنابراین یکی از راههای ساده سازی فرآیند خرید ، حذف نوشته های جداگانه برای ارسال و صورتحساب است (مگر اینکه برای سوابق شرکت شما لازم باشد).
نکته: تعداد فرمهایی را که مشتری شما باید پر کند تا آنجا که ممکن است کاهش دهید. فرم های حمل و نقل و صورتحساب را با هم ترکیب کنید تا مشتریان تحت تأثیر قرار نگیرند. مدت زمانی را که مشتریان برای خرید محصولات شما صرف می کنند ، کوتاه کنید و به احتمال زیاد فروش بیشتری خواهید داشت.
وظیفه خسته کننده داشتن آدرس صدور صورت حساب و ارسال…
9) هیچ تغییری مجاز نیست
آیا می خواهید از رستورانی دیدن کنید که اگر نظر خود را در مورد سوپ یا سالاد تغییر دهید ، باید کل سفارش خود را تغییر دهید؟ به همین ترتیب ، هیچ مشتری نمی خواهد از نو شروع کند فقط به این دلیل که می خواهد یک مورد جدید اضافه کند یا از کوپن استفاده کند.
تصحیح اشتباهات ، حذف اقلام و بازگشت از سبد خرید را بسیار آسان کنید.
نکته: با زدن دکمه “برگشت” باید به آنها اجازه دهید با فرم هایی که هنوز پر شده اند برگردند تا ناامید نشوند.
10) الگوها و تجزیه و تحلیل؟ علاقه مند نیست
در حالی که به خودی خود دغدغه فروش نیست ، عدم ردیابی داده های ناشی از صفحه پرداخت شرکت شما – کل فروش ، فروش در طول زمان ، تکرار مشتریان و علاقه به صفحات جدید – مانند بازی دارت با چشم بسته است.
برای ردیابی آمار فروش دیجیتال سازمان خود از تجزیه و تحلیل چند متغیره استفاده کنید و قادر خواهید بود با این اطلاعات کارهای زیادی انجام دهید.
پیشرفت به شما امکان می دهد بفهمید چه محصولاتی می فروشند و چه چیزی نمی فروشند ، چگونه مشتریان به محرک های سایت شما واکنش نشان می دهند ، چگونه کنترل کیفیت بر روند کار تأثیر می گذارد و بسیاری از عوامل دیگر برای پیش بینی موفقیت و عدم موفقیت.
نکته: آیا می خواهید ببینید مردم روی کجا کلیک می کنند؟ نقشه حرارت Crazy Egg را در سایت تجارت الکترونیک خود امتحان کنید.
تجزیه و تحلیل الگوها ، تجزیه و تحلیل فروش ، تجزیه و تحلیل سود…
کلمه پایانی
راههای بدی برای ایجاد یک سایت پرداخت وجود دارد به همان اندازه که روشهای موفق وجود دارد.
دور نگه داشتن چند عنصر طراحی ضعیف از الگوی پرداخت ، تضمین می کند که مشتریان نسبت به صفحه شما واکنش مثبتی نشان می دهند و همچنان به دنبال محصولات جدید می گردند.
بدون ایجاد مانع ، روندها را به سرعت جریان دهید. و همیشه این کار را برای مشتری آسان می کند تا شماره کارت اعتباری خود را وارد کند تا از این فروش مهم برخوردار شود.