7 مرحله آسان برای دریافت DBA

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

اخذ گواهینامه “Doing Business As” (DBA) می تواند تنوع را در کسب و کار شما ایجاد کند و به شما این امکان را می دهد که تحت نام تجاری متفاوت فعالیت کنید. این امر می تواند به ویژه برای صاحبان انحصاری یا LLC هایی که نیاز به تنوع نامگذاری بیشتری دارند بدون تنوع اسناد و هزینه های قانونی مفید باشد. در حالی که درخواست برای DBA ممکن است فرایندی طاقت فرسا به نظر برسد ، در واقع بسیار آسان است و با کمی برنامه ریزی ، می توانید کل مراحل را به تنهایی تکمیل کنید.

چرا گرفتن DBA ارزشش را دارد

اخذ DBA سرمایه گذاری ارزشمندی برای بسیاری از مشاغل است. با DBA ، می توانید تحت نامی متفاوت از نام تجاری رسمی ثبت شده خود فعالیت کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک مالک انفرادی هستید ، باید تحت نام شخصی خود فعالیت کنید مگر اینکه DBA بگیرید. همین امر در مورد LLC نیز صادق است. شما باید در نام تجاری خود با نام قانونی تجارت کنید ، اما DBA به شما امکان می دهد تحت نام دیگری فعالیت کنید.

با استفاده از DBA ، که گاهی اوقات نام تجاری یا نام فرضی نامیده می شود ، می توانید نامی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است ، بدون تغییر در کلیه مدارک قانونی خود. اگر در حال چرخش یا کشف خط جدیدی از تجارت هستید ، می توانید از DBA برای بخش جدید کسب و کار خود استفاده کنید. اگر از نام شغلی که کسب و کار خود را با آن ادغام کرده اید پشیمان هستید ، استفاده از DBA می تواند به شما این امکان را بدهد که نامی به یاد ماندنی برای خود ایجاد کنید که برای آنچه که کسب و کار شما به آن تبدیل شده است مناسب تر است.

DBA همچنین می تواند به شما در حل چالش هایی که هنگام توسعه خط جدید یا نقل مکان به منطقه خدماتی که تا حدی به خدمات فعلی شما ارتباطی ندارد ، برطرف کند ، کمک کند. شما می توانید یک DBA ایجاد کنید تا آن بازوی خاص کسب و کار خود را به طور مستقل با مارک تجاری و وب سایت خود اداره کند. این امر روند ایجاد و گسترش تجارت خود را بدون نیاز به مشارکت در پروژه جدید خود به عنوان یک تجارت جداگانه ساده می کند.

این مهم است که درک کنید DBA یک شخص حقوقی نیست ، بنابراین از مشاغل شما مانند LLC یا سایر نهادهای تجاری محافظت قانونی نمی کند. با این وجود ، DBA به طرق دیگر سود می دهد. این می تواند تجارت شما را حرفه ای تر نشان دهد ، به ویژه اگر DBA دارید ، بنابراین می توانید از نام شخصی خود به عنوان یک مالک انحصاری اجتناب کنید. DBA به شما امکان می دهد نامی را انتخاب کنید که متمایزتر است و ممکن است یک حرکت بازاریابی عاقلانه باشد که می تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر با مشتریان یا مشتریان کمک کند. اکثر بانک ها قبل از درخواست برای حساب بازرگانی تجاری ، از مالکان مستقل می خواهند DBA داشته باشند.

گرفتن DBA نسبتاً ساده است. هزینه های ثبت نام مقرون به صرفه است و در بسیاری از موارد ، شما می توانید اسناد و مدارک را به تنهایی پر کرده و هزینه ها را به حداقل برسانید. بسیاری بر نام کسب و کار شما تأثیر می گذارد ، و نام بی کیفیت می تواند مشتریان را گیج کرده ، حفظ مشتریان مکرر را مشکل سازد و حتی با عدم موفقیت در جذب مشتریان جدید ، هزینه بالقوه ای را برای شما به همراه داشته باشد. با DBA ، به راحتی می توانید مسائل مربوط به نامگذاری را حل کنید ، اطمینان حاصل کنید که نام کسب و کار شما به همان نحوی که شما نیاز دارید انجام می شود و از تمام کارهای سختی که برای ایجاد مشاغل خود انجام می دهید پشتیبانی می کند.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  3 کشته در تیراندازی به پراید

سرمایه گذاری مورد نیاز برای دریافت DBA

گرفتن DBA مستلزم سرمایه گذاری زمان و پول است. هزینه های درخواست DBA بر اساس ایالت متفاوت است ، برخی از آنها 10 دلار و برخی دیگر 100 دلار یا بیشتر هزینه دارند. اگر از سرویسی مانند LegalZoom برای تکمیل مدارک استفاده می کنید ، باید هزینه اضافی آن سرویس را تعیین کنید. LegalZoom برای درخواست DBA مبلغ 100 دلار بعلاوه هزینه ثبت نام می پردازد. اگر ایالت شما ایجاب می کند که پرونده را در یک روزنامه محلی تبلیغ کنید ، مطمئن شوید که هزینه تبلیغات را نیز در بودجه خود لحاظ می کنید.

اگر شما در حال ایجاد یک کسب و کار بزرگ هستید و پیش بینی می کنید که می خواهید آن را تحت نام DBA خود وارد کنید ، ارزش آن را دارد که در طول فرایند درخواست DBA با یک وکیل تجاری مشورت کنید. اگر شما تلاش زیادی برای نام و نشان تجاری خود کرده اید و می خواهید تأیید کنید که هیچ یک علامت تجاری ندارند ، همین امر صادق است. هزینه های حقوقی می تواند بسیار گران باشد ، اما سرمایه گذاری در کمک وکیل در حال حاضر می تواند شما را از سردردهای بزرگ و حتی هزینه های نام تجاری بزرگتر بعدا نجات دهد.

فرآیند طوفان فکری و تصمیم گیری در مورد نام DBA شما می تواند بسیار وقت گیر باشد و احتمالاً طولانی ترین بخش از کل فرایند برنامه DBA است. شما می خواهید مطمئن باشید که نام DBA شما یک نام تجاری قوی است ، که می توانید در سالهای آینده از آن استفاده کنید. بین طوفان فکری و اطمینان از این که نامهای احتمالی شما علامت تجاری نیستند ، برنامه ریزی کنید که زمان زیادی را در این مرحله از فرآیند سرمایه گذاری کنید. اگر شما حتی در حال گرفتن DBA در آینده هستید ، عاقلانه است که اکنون طوفان مغزی را شروع کنید تا چندین گزینه عالی برای انتخاب داشته باشید.

وقتی نوبت به تکمیل مدارک مربوط به برنامه DBA شما می رسد ، این فرآیند نسبتاً سریع و ساده است. این چیزی است که هر صاحب مشاغل می تواند به تنهایی آن را تکمیل کند ، اگرچه شما باید در مورد الزامات کاربردی خاص ایالت خود تحقیق کنید. اگر برای تکمیل مدارک به تنهایی راحت نیستید ، برنامه ای مانند LegalZoom می تواند به شما کمک کند تا این کار را ساده کنید.

7 مرحله برای دریافت DBA

گرفتن DBA یک فرایند بسیار پیچیده نیست ، اما شما باید تمام مراحل لازم برای تأیید را درک کنید.

شماره 1 – نام های طوفان فکری

قبل از دریافت DBA ، باید نام مناسب را بیابید. شما ممکن است قبلاً یکی را در ذهن داشته باشید ، یا ممکن است از ابتدا شروع کنید.

اکنون وقت آن است که نام های ایده آل برای کسب و کار خود را بفهمید. یک نام تجاری ایده آل باید معنادار ، املا و یادآوری آن آسان باشد. ممکن است از عبارات رایج ، اسطوره شناسی ، کلمات خارجی و موارد دیگر الهام بگیرید.

اگر یافتن نام کامل برای شما مشکل است ، ممکن است مولد نام تجاری Shopify را امتحان کنید. این ابزار مفید یک کلمه توصیفی را که وارد کرده اید می گیرد و چندین نام بالقوه برای انتخاب شما ایجاد می کند.

لیستی از تمام نام های بالقوه ای که به دست می آورید تهیه کنید ، سپس شروع به کم کردن آن لیست کنید. نظرات دوستان و خانواده خود را در مورد 10 نام برتر خود بپرسید و سعی کنید با مخاطبان مورد نظر خود نیز تماس بگیرید تا واکنش آنها را نیز دریافت کنید.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

همانطور که نام ها را طوفان فکری می کنید ، به خاطر داشته باشید که باید صادقانه نماینده کسب و کار خود باشید. شما نمی توانید به “Inc.” اضافه کنید یا “Corp.” اگر کسب و کار شما ادغام نشده است همین امر در مورد افزودن “LLC” نیز صادق است. در حالی که این اصطلاحات ممکن است نامی رسمی تر به نظر برسد ، افزودن آنها در مواردی که ساختار تجاری قانونی برای توجیه استفاده از آنها ندارید ، نمایانگر دروغ کسب و کار شما است. اگر برای DBA با نامی با آن نوع پسوند که در تجارت شما صدق نمی کند ، درخواست دهید ، درخواست شما رد می شود.

شماره 2 – نام تجاری بالقوه را بررسی کنید

همانطور که لیست اسامی خود را به دو یا سه مورد برتر خود محدود می کنید ، مهم است که در دسترس بودن آنها را بررسی کنید. اگر از نامی استفاده می کنید که قبلاً توسط یک کسب و کار دیگر علامت تجاری شده است ، آن کسب و کار می تواند از شما درخواست کند که دیگر از نام استفاده نکنید. این یک مشکل خواهد بود ، زیرا شما باید DBA خود و همچنین همه مارک تجاری خود را تغییر دهید.

برای تعیین اینکه آیا نامهای احتمالی DBA شما دارای علامت تجاری هستند ، باید نام را در وب سایت اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده جستجو کنید. شما می توانید علامت تجاری را به روش های مختلف جستجو کنید ، از جمله جستجوی علامت کلمه با استفاده از کلمات یا عبارات در نام خود.

این جستجو رایگان است و استفاده از آن نسبتاً آسان است.

شماره 3 – پرونده های وزیر امور خارجه را جستجو کنید

اگر فکر می کنید که ممکن است بخواهید کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت یا LLC ثبت کنید ، مهم است که نه تنها مطمئن شوید که نام DBA شما علامت تجاری نیست ، بلکه باید مطمئن شوید که مشابه نام قبلی نیست. ثبت شده اگر نام کسب و کار شما بسیار شبیه به نام یک کسب و کار ثبت شده موجود است ، ایالت شما به شما اجازه نمی دهد آن نام را ثبت کنید. اگر می خواهید LLC یا شرکتی شوید ، این می تواند منجر به تغییر نام مورد نیاز شود.

برای انجام این جستجو ، باید به فهرست مشاغل موجود در وب سایت وزیر خارجه ایالت خود دسترسی پیدا کنید. این فرم ها متفاوت خواهند بود ، اما اکثر آنها به شما امکان می دهند با نام کسب و کار خود یا با عبارتی که در نام کسب و کار شما وجود دارد جستجو کنید.

شماره 4 – در مورد الزامات برنامه DBA ایالت خود تحقیق کنید

هر ایالت برنامه DBA و شرایط مورد نیاز خود را دارد. هر ایالت همچنین در مورد هزینه تشکیل پرونده برای درخواست DBA تصمیم گیری می کند.

اکثر ایالت ها مستلزم این هستند که یک برنامه DBA را تکمیل کرده و هزینه ثبت نام را ارسال کنید. برخی نیز ممکن است از شما بخواهند که یک آگهی در محله محلی خود با نام DBA که برای آن درخواست می کنید ، ارسال کنید.

شما می توانید شرایط خاص برنامه DBA ایالت خود را در بخش تجاری وب سایت ایالت خود بیابید. اکثر کارمندان شهر نیز این اطلاعات و برنامه DBA را در اختیار خواهند داشت.

اگر نمی خواهید کارهای مربوط به تماس یا رفتن به سالن شهر خود را انجام دهید ، از LegalZoom استفاده کنید. با LegalZoom ، می توانید به الزامات DBA مخصوص ایالت خود دسترسی داشته باشید و مدارک را به صورت آنلاین تکمیل کنید ، در وقت شما صرفه جویی می شود.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  تفاوت شیر فشارشکن و شیرفلکه تنظیم فشار - آریاکوپلینگ

شماره 5 – مدارک DBA خود را تکمیل و ثبت کنید

هنگامی که با الزامات DBA ایالت خود آشنا شدید و نام DBA را انتخاب کردید ، آماده تکمیل و تنظیم مدارک DBA خود هستید. می توانید این کار را شخصاً در دفتر کار شهر خود انجام دهید ، یا شهر شما ممکن است این فرم ها را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهد.

اگر می خواهید در سفر به ساختمان شهرداری خود صرفه جویی کنید ، می توانید این اسناد را به صورت آنلاین با LegalZoom تکمیل کنید. شما باید ایالتی را که برای DBA خود ثبت کرده اید انتخاب کنید ، و LegalZoom مدارک مناسب ایالت شما را بارگیری می کند. اگر این مورد در ایالت شما الزامی است ، LegalZoom حتی از قرار دادن اعلامیه در روزنامه محلی شما مراقبت می کند.

استفاده از LegalZoom برای ثبت اسناد و مدارک شما می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این پلت فرم شما را در تکمیل مراحل اداری راهنمایی می کند و هزینه LegalZoom در 60 روز اول قابل استرداد است اگر از خدمات راضی نیستید.

شماره 6 – منتظر بمانید تا تایید شود

پس از ثبت اسناد خود ، باید منتظر بمانید تا DBA شما تایید شود تا بتوانید از نام استفاده کنید. زمان پردازش می تواند متفاوت باشد ، بنابراین سعی کنید فرایند را خیلی زودتر از موعد شروع کنید تا نگران نگرانی در مورد انتظار برای تأیید DBA نباشید.

پس از تأیید درخواست شما ، ایالت شما از طریق پست یا ایمیل با شما تماس می گیرد. سپس ، می توانید از نام تجاری جدید خود استفاده کنید.

شماره 7 – قوانین بازبینی در مورد تمدیدها

هنگامی که DBA خود را دریافت کردید ، ضروری است که جزئیات نحوه و زمان نیاز به تمدید آن را بدست آورید. اکثر ایالت ها هر پنج سال به تمدید DBA نیاز دارند. معمولاً می توان این موارد را به صورت آنلاین تکمیل کرد ، اما ایده خوبی است که یک یادآوری تقویم برای خود تعیین کنید تا از روند تمدید مهم غافل نشوید.

مراحل بعدی

پس از تأیید DBA ، باید مطالب بازاریابی و تجاری را با آن نام توسعه دهید. مارک تجاری شما باید DBA شما را منعکس کند ، بنابراین برای توسعه یک لوگو ، یک شعار و همه مطالب بازاریابی خود در اطراف این نام جدید برنامه ریزی کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، یک دامنه وب سایت خریداری کنید که نشان دهنده نام DBA شما باشد. با توسعه نام تجاری خود ، می توانید وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را نیز ایجاد کنید.

همچنین ممکن است بخواهید برای ثبت EIN یا شماره شناسایی کارفرما ، هنگام ثبت مالیات خود از پرونده استفاده کنید. برخی از مالکان انفرادی از شماره امنیت اجتماعی خود برای ثبت مالیات استفاده می کنند ، اما هنگامی که شما در حال اداره مشاغل هستید ، استفاده از این شماره می تواند خطرناک باشد. شماره تأمین اجتماعی شما بر روی بسیاری از اسناد و مدارک ، از جمله در قراردادهایی که ممکن است مجبور باشید برای مشتریان ایمیل کنید ، درج شده است.

پرونده سازی برای EIN ایمن تر است. این شماره به کسب و کار اصلی شما متصل است ، به این معنی که می توانید از EIN یکسان برای مشاغل اصلی خود و برای هر DBA که کار می کنید استفاده کنید. می توانید برای EIN در وب سایت IRS درخواست دهید.