5 مرحله آسان برای ثبت نام برای مجوز کسب و کار

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

مجوزها و مجوزهای تجاری از ابتکارات دولت برای محافظت از مصرف کنندگان و شفاف نگه داشتن عملیات است. به همین دلیل ثبت مجوز کسب و کار شرط لازم برای فعالیت قانونی کسب و کار شما در ایالات متحده است.

در حالی که تقریباً هر مشاغل کوچک به نوعی مجوز یا مجوز از مقامات دولتی نیاز دارد ، الزامات و هزینه ها بر اساس نوع کسب و کار ، محل آن و مقررات دولتی قابل اجرا متفاوت است.

چرا ثبت نام برای مجوز کسب و کار ارزش دارد

مجوز کسب و کار یک سند رسمی است که تأیید می کند یک تجارت برای عموم امن است.

وکلا و پزشکان حرفه ای و قابل اعتماد هستند. رستوران ها تمیز هستند و غذاهای با کیفیت ارائه می دهند. داروهای جدید برای مصرف بی خطر و م effectiveثر هستند.

مانند مهر تأیید دولت است.

برای یک موسس تجاری جدید ، اخذ مجوز کسب و کار به آنها اعتبار می دهد. مشتریان هنگام خرید کالا و خدمات بیشتر به مشاغل دارای مجوز اعتماد می کنند. آنها مجوز کسب و کار را این اطمینان می دانند که با شرکتی واقعی که می توانند به آن اعتماد کنند سر و کار دارند و نه کلاهبرداری.

همچنین ، ثبت نام برای مجوز کسب و کار واجد شرایط بودن برای تأمین بودجه از موسسات مالی و اشخاص ثالث را آسان تر می کند ، زیرا مجوز نشان می دهد که دولت یا شهر نسبت به فعالیت تجاری شما موافقت کرده است. همانطور که گفتیم ، مهر تأیید است.

رعایت مالیات مزیت دیگری است. با داشتن مجوز تجاری ، کارآفرینان می توانند به راحتی از مالیات های بدهی دولت پیروی کنند و آنها را از مشکلات قانونی و مالی دور نگه دارند. بسیاری از مشاغل ملزم به پرداخت مالیات فدرال و ایالتی به صورت سه ماهه هستند. بنابراین ، پرداخت مالیات برای حفظ مجوز نیز به عنوان یادآوری پرداخت سایر مالیات های متعلقه عمل می کند.

اخذ مجوز کسب و کار آخرین و آخرین مرحله برای اطمینان از این است که سازمان شما تمام مراحل مورد نیاز برای شروع عملیات را انجام داده است.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای ثبت نام مجوز کسب و کار

هزینه ثبت نام برای مجوز کسب و کار بسته به نوع مجوز کسب و کار شما متفاوت است و گاهی حتی در ایالت ها نیز متفاوت است. به طور کلی ، هزینه پردازش یا تشکیل پرونده برای مجوز خود را علاوه بر هزینه خود مجوز پرداخت خواهید کرد.

به طور معمول ، مجوزها می توانند بر اساس نوع کسب و کار و مکان شما از 50 دلار تا صدها دلار هزینه داشته باشند. علاوه بر این ، اگر مجوز شما تاریخ انقضا دارد ، باید هزینه تمدید را نیز بپردازید.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک مهد کودک را در نیوجرسی افتتاح می کنید ، به مجوز سه ساله نیاز دارید که بسته به اندازه مرکز شما بین 110 تا 250 دلار هزینه دارد. پس از اتمام مجوز ، باید مجدداً همان هزینه را برای تمدید بپردازید.

از سوی دیگر ، درخواست مجوز کسب و کار در آلاسکا 50 دلار برای مجوز یک یا دو ساله هزینه دارد. پس از اتمام مجوز ، دوباره 50 دلار برای تمدید می پردازید.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  هیدروکسید پتاسیم چیست ؟

با در نظر داشتن ماهیت متغیر هزینه های مجوز تجاری و الزامات صدور مجوز ، بهتر است با آژانس صادرکننده مناسب بررسی کنید تا بدانید دقیقاً چقدر باید برای دریافت مجوز کسب و کار خود هزینه کنید.

ابتدا چه کاری باید انجام دهید: شرکت خود را تشکیل دهید یا مجوز کسب کنید؟

شما باید شرکت خود را قبل از درخواست مجوز کسب و کار تشکیل دهید زیرا چرا مسائل را پیچیده می کنید؟

تشکیل شرکت ابتدا منطقی است زیرا هنگام پر کردن فرم ثبت نام مجوز کسب و کار به نام قانونی شرکت خود نیاز دارید. اگر پس از اخذ مجوز کسب و کار ، شرکت خود را ثبت کرده اید ، باید درخواست تغییر نام کسب و کار را با آژانس صدور مجوز داشته باشید که این امر زمانبر و خسته کننده خواهد بود. علاوه بر تلاش غیر ضروری ، باید هزینه ای نیز بپردازید.

اگر تشکیلات تجاری را در هزینه های خود لحاظ کنید ، قیمت افزایش می یابد. می توانید از خدمات تشکیلات آنلاین مانند LegalZoom استفاده کنید ، جایی که قیمت گذاری از 79 دلار به علاوه هزینه های تشکیل پرونده دولتی شروع می شود.

5 مرحله برای ثبت نام برای مجوز کسب و کار

در نهایت ، مهمترین بخش!

ادامه مطلب را بخوانید زیرا ما به شما گام به گام اخذ مجوز کسب و کار برای شرکت خود را ارائه می دهیم.

مرحله 1: تعیین کنید که مجوز کسب و کار برای تجارت شما چه کاربردی دارد

برای تعیین اینکه چه مجوزهایی برای تجارت شما در سطح فدرال ، ایالتی و محلی اعمال می شود ، تحقیق کنید. تماس با آژانس های مربوطه در محلی که قصد انجام تجارت را دارید نقطه شروع خوبی است.

ثبت نام برای مجوز کسب و کار یک فرایند زمان بر است. بسیاری از سازمان های دولتی خدمات تلفن یا وب سایت های فعال ندارند. اما این ابتکاری است که می خواهید انجام دهید زیرا پیامدهای راه اندازی یک تجارت غیرمجاز شامل جریمه های سنگین ، دعاوی حقوقی و حتی گاهی تعطیلی کامل مشاغل است.

سلب مسئولیت: قبل از دریافت EIN از IRS ، فرآیند ثبت مجوز کسب و کار را آغاز نکنید. هنگام جستجوی مجوزهای تجاری دیگر ، برای تشکیل پرونده به یک EIN نیاز دارید.

مرحله 2: اسناد مجوز کسب و کار خود را مرتب کنید

هنگام درخواست مجوز با چندین برنامه مواجه می شوید. لطفاً به هریک از آنها توجه کنید تا بدانید چه مدارکی و چگونه باید ارائه دهید.

مجدداً ، اسناد مورد نیاز شما بستگی به نوع مجوز ، ماهیت کسب و کار شما و هرگونه مقررات خاصی دارد که توسط سازمان دولتی قابل اجرا اعمال می شود. با این حال ، برای زمینه ، می توانید انتظار داشته باشید که به اسناد زیر نیاز دارید:

  • شرح کسب و کار شما و فعالیتهای برنامه ریزی شده آن
  • آدرس محل های فیزیکی که قصد انجام تجارت دارید
  • کپی کلیه سوابق مهم شرکتها ، از جمله اساسنامه یا اساسنامه شرکت
  • اثبات وضعیت مالیاتی ایالتی یا محلی ، مانند مجوز مالیات بر فروش
  • لیست مالکیت و مدیریت
مهم ترین مقالات پیشنهادی  فروش هدرز پراید ویه سری لوازم اسپرت..

علاوه بر این ، شما باید هزینه تشکیل پرونده را نیز به دولت پرداخت کنید. این می تواند از چند دلار (در صورت مجوز محلی) تا چند صد-یا حتی هزاران دلار (برای مجوزهای سطح دولتی) متغیر باشد.

اگر در حال درخواست مجوز کسب و کار در صنایع خاص مانند ساخت و ساز یا معماری هستید ، به اسناد اضافی نیاز دارید. این شامل:

  • اثبات بیمه
  • اوراق قطعی
  • مدارک تحصیلی یا حرفه ای همه صاحبان و کارکنان
  • صورتهای مالی حسابرسی شده
  • اثبات سرمایه عملیاتی

همچنین ممکن است مجبور شوید یک نماینده ثبت شده شرکتی تعیین کنید تا خدمات را از طرف شرکت دریافت کند. بسیاری از ایالت ها به شما اجازه می دهند نماینده ثبت شده خود باشید ، اما استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده شخص ثالث برای آرامش خاطر شما بهتر است. ما یک راهنمای جامع برای کمک به شما در درک الزامات نماینده ثبت شده در هر ایالت تهیه کرده ایم. می توانید آن را اینجا بررسی کنید.

اگر همه اینها بیش از حد ترسناک هستند ، می توانید با یک مدیر مجوز ثبت نام کنید. انطباق Harbor یک سرویس توسعه کسب و کار است که هدف آن ساده سازی انطباق تجاری و غیر انتفاعی است.

شما می توانید برای نرم افزار Harbor Compliance’s License Manager ثبت نام کنید که یک راه حل هدفمند برای ساده سازی مجوز کسب و کار و خودکارسازی کارهای تکراری مانند ردیابی تمدیدها ارائه می دهد. این داده های لازم را برای حذف تحقیقات خسته کننده در اختیار شما قرار می دهد و درخواست مجوزهای جدید را آسان تر می کند.

مرحله 3: برای مجوز کسب و کار خود درخواست دهید

در این مرحله ، باید بدانید چه مجوزهای تجاری برای تجارت شما اعمال می شود و برای تشکیل پرونده رسمی به چه مدارکی نیاز دارید.

در مرحله بعد ، زمان پر کردن و ارسال درخواست خود فرا رسیده است. هر برنامه مجوز کسب و کار متفاوت است ، بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید و دستورالعمل ها را دقیقاً دنبال کنید.

تهیه برنامه های کاربردی و پیوست اسناد و مدارک مورد نیاز تنها یک بخش از فرایند است. هر آژانس دولتی پروسه خود را برای ثبت درخواست دارد. به عنوان مثال ، برخی از آژانس ها ممکن است از شما درخواست کنند که برای مجوز کسب و کار خود از طریق پست ، ایمیل یا آنلاین درخواست دهید. برخی ممکن است ترجیح دهند شما شخصاً حاضر شوید.

علاوه بر این ، ممکن است شرایطی پیش بیاید که درخواست شما به امضای چندین طرف و دفتر اسناد رسمی نیاز داشته باشد. ممکن است مجبور باشید فرم های اصلی (یا تکراری یا سه تایی) را نیز ارسال کنید.

به یاد داشته باشید: تمام دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید.

مرحله 4: مجوز کسب و کار خود را دریافت کنید

پس از ارائه درخواست برای ثبت نام برای مجوز کسب و کار ، یا فوراً تأیید می شوید یا باید در مورد وضعیت مجوز از سازمان مجوز دهنده منتظر بمانید.

بسیاری از آژانس ها هفته ها یا ماه ها طول می کشد تا برنامه ها را تأیید کنند – و این فرض بر این است که شما مجوز کسب و کار خود را به درستی و بدون اشتباه یا غلط املایی تایپ کرده اید.

مهم ترین مقالات پیشنهادی  باربری بلوار تعاون - اتوبار بلوار تعاون - 20% تخفیف - 44440426

آماده باشید تا پس از ارسال مطالب مجوز با سازمان های دولتی تماس بگیرید تا وضعیت تأیید خود را بررسی کنید. همچنین می توانید نواقص را به سرعت از این طریق برطرف کنید.

با توجه به زمان کلی لازم برای اخذ مجوز کسب و کار ، باید در پروسه برنامه ریزی کسب و کار تحقیق کرده و مجوزها و مجوزهای لازم را به دست آورید تا اینکه منتظر ظاهر شدن پروژه یا فرصت تجاری باشید. علاوه بر این ، ممکن است مجوزی که می خواهید در دسترس نباشد.

مشاهده می کنید ، چندین صنعت فقط تعداد محدودی مجوز را در یک شهر یا ایالت خاص مجاز می دانند ، به این معنی که هنگام درخواست مجوز کسب و کار می توانید در لیست انتظار قرار بگیرید. این امر به ویژه در رستوران هایی که مایل به سرو الکل هستند یا شرکت هایی که مایل به دفع انواع خاصی از زباله هستند متداول است.

گام پنجم: بر اساس الزامات تمدید مجوز کسب و کار باشید

پس از تأیید درخواست شما و دریافت مجوز تجاری ، مجوز قانونی برای انجام عملیات تجاری خود خواهید داشت.

اکثر مجوزها تاریخ انقضا دارند. برای جلوگیری از اتمام اتفاقی مجوز ، باید از تشریفات تمدید مجوز خود پیروی کنید.

اگر حتی یک مورد را از دست بدهید ، ممکن است سازمان شما جریمه شود یا بدتر از آن ، تعطیل شود تا زمانی که مجوز کسب و کار خود را تمدید کنید. در حالی که شما کارهای اداری را مرتب می کنید ، نه تنها فروش و پول خود را از دست می دهید ، بلکه تمام هزینه های استاندارد تجاری ، از جمله حقوق ، اجاره ، بیمه و سایر موارد را نیز به عهده دارید.

با در نظر گرفتن عواقب آن ، بسیار بهتر است که بر اساس الزامات تمدید کسب و کار خود بمانید و مجوز خود را به موقع تمدید کنید.

مجدداً ، اگر تصمیم به استفاده از سرویس مدیریت مجوز دارید ، نگران مهلت های از دست رفته نباشید. Harbor Compliance دارای یک داشبورد بصری است که به طور خودکار مجوزهای لازم را نمایش می دهد و قبل از مهلت مقرر اعلان های تمدید را برای شما ارسال می کند.

مراحل بعدی

بنابراین این تنها چیزی بود که شما باید در مورد ثبت نام برای مجوز کسب و کار بدانید.

برای اطلاع از مجوزها و مجوزهای مربوط به تجارت شما با مقامات مربوطه تماس بگیرید. این کار را با جمع آوری اسناد مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه رسمی دنبال کنید.

پس از تأیید مجوز کسب و کار خود ، مطمئن شوید که سیستم لازم را اجرا می کنید تا مهلت های تمدید را از دست ندهید. شما می توانید با یک سرویس مدیریت مجوز ثبت نام کنید یا یادآوری هایی را در دستگاه های خود تنظیم کنید – تا زمانی که تمدید مجوز کسب و کار خود را فراموش نکنید ، همه چیز کار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشکیل و اداره یک کسب و کار ، مطمئن شوید که راهنمای زیر Crazy Egg را بررسی کرده اید: