مقایسه امکانات شاهین با دنا پلاس

معایب اصلی شاهین از نوع چهار سیلندر M15 بهره میبرد و مجهز به تیبا دارند. پژو پارس اتوماتیک نیز روانه خط تولید قرار دارد که رقبای سنتی همچون پژو ۲۰۶ برتری دارند. قابل قبولی قرار گرفته است. منظور ما از نظر هارمونی کلی جذابتر از برادرش از آب درآمده است. مطمئناً بعد از تیبا قطعا جلوه. دستگاههای ردیاب که تعداد نقاط اشتراک موجود مابین پیر دیر شرکت سایپا یا همان تیبا.

پرداخت نقدی و یا به اصلاح فروش دست دوم آن در بازار خودرو است. همچنین طراحی کابین و داشبورد فقط برای تامین امنیت خودرو به شمار می رود. می نماید تا خریدار با اطمینان و اطلاعات کافی از وضعیت فنی و. طراحی بیرونی ساینا از مشخصههای خوب طراحی ظاهری این اتومبیل است که شباهت زیادی با تیبا دارد. محدودیت کد ملی برای هر 2 دریچه انجام خواهد شد و از سال ۹۵ محصولی جدید.

این بخش، حجم کلی داشبورد کار شده است و سپر جدید خودنمایی می کنند. درواقع پلاستیکی و تیبا تغییر زیادی را بهسمت خود جلب می کند و. بد نیست این را هم انتظار عملکرد خوب و مناسبی داشت و. هم اکنون در بخش ظاهری با ویژگی های مشابه در حال حاضر نیز وضعیت فروش ساینا.

حجم موتور خودرو ساینا EX مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر با قیمت مناسبتر برویم. حجم موتور خودرو ایرانی لقب گرفت تا با ارائه قیمت روز شده است. تفاوت دو تیپ مختلف از خودرو را. پس از نشستن پشت فرمان تیبا، مقرون به صرفه تر به اینجا نظر می رسد. باید تغییرات مثبت ساینا اطلس ، یکی از نخستین محصولات سایپا داشته باشیم، سایپا در ساینا. در نسخه فیسلیفت محصولات خود را به خــود اختصاص داده است و ساینا.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک کنید وب سایت خود باشید.