لوازم یدکی لیفان ArianYadak |

شاید این خودرو از کلمه لوکس فاصله زیادی داشته باشد اما از لحاظ راحتی می تواند با خودروهای هم رده مقایسه شود. در این فروشگاه شما می توانید لوازم استوک لیفان 620 را با بهترین قیمت به راحتی تهیه کنید. اولین قرارداد ایران با شرکت تولیدی لیفان توسط شرکت کرمان موتور بود که به دنبال این قرارداد شرکت کرمان موتور یک خط تولید برای تولید لیفان X80، لیفان 820 و لیفان 620 راه اندازی کرد و بدین صورت خودرو لیفان وارد بازار ایران شد. یکی از مسائلی که در خرید لوازم یدکی لیفان قابل توجه است، خرید قطعات با کیفیت اصلی است که شما می توانید کلیه خدمات مربوط به حرید لوازم لیفان را به صورت حصوری و آنلاین از بازرگانی اتحاد دریافت نمایید.

اگر در شهرستان هستید نیز می توانید با تماس تلفنی یا به صورت آنلاین قطعه مورد نظر خود را ثبت سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید. به این منظور قطعات و لوازم یدکی لیفان که به دو صورت عرضه میشوند. از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در این فروشگاه عرضه میشوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک میباشد که از ابتدا بر روی خود به صورت فابریک نصب بوده است. هستند. در خارج از کشور چین، لیفان به عنوان فروشنده ی خودروهای کوچک در بازارهای نوظهور شناخته شده است. خودروهای لیفان موجود در ایران، مدل های لیفان ایکس 50 (X50) اتومات و دنده ای، لیفان ایکس 60 (X60) اتومات و دنده ای، لیفان 520، لیفان 620 (1600 سی سی و 1800 سی سی) و لیفان 820 هستند که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شوند.

اما جمع آوری اطلاعات در این زمینه برای دارندگان خودرو بسیار پر اهمیت است و این مورد به آنها کمک می کند که بتوانند لوازم یدکی فیک از اصل را از هم تشخیص دهند. فروشگاه لوازم یدکی لیفان یکی از بزرگترين مجموعه های واردات، فروش و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای وارداتی در ایران می باشد. از سال 2003 پس از انجام انواع تستها بر روی موتور لیفان توسط کشورهای اروپایی اعلام شد که محصولات این شرکت بدون محدودیت میتواند در این قاره عرضه شود. لیفان در ابتدا به عنوان یک تعمیرگاه موتور سیکلت با پرسنلی به تعداد 9 نفر تاسیس شد و در ادامه به عنوان مرکز تحقیقاتی اتصالات خودکار چونگ کینگ هونگدا شناخته میشد و سپس در سال 1997 به گروه صنعتی لیفان تغییر نام داد.

لازم به ذکر است که کلیه این قطعات اصلی بوده و با ضمانت اصالت کالا توسط کارما یدک عرضه میشوند. در کارما یدک قابل سفارش است. سایر قطعات از واردکننده ها معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی کارما یدک تایید شده اند. فروشگاه زدپارت تامین کننده اصلی لوازم یدکی لیفان در تهران و همچنین تنها نماینده اصلی برند نام آشنای UNICO در ایران است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوازم یدکی خودروهای چینی لیفان لطفا به بازدید از وب سایت ما.