سکو در مقابل مقایسه پرنده – 2021

وقتی صحبت از ایجاد یک کسب و کار موفق می شود ، بدون بررسی خوب و شهرت خوب نمی توانید از پس آن برآیید. Podium و Birdeye هر دو با این کار عالی عمل می کنند. وقتی صحبت از برخورد با مشاغل محلی می شود ، تریبون عالی است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی از طریق پیام متنی نظرات را دریافت کنید. برای مشاغل بزرگتر ، Birdeye با SEO قوی و خدمات فهرست بندی آنها مناسب تر است.

سکو در مقایسه با Birdeye

تریبون با ارسال پیام های متنی ساده به مشتریان ، دریافت نظرات پنج ستاره را آسان تر از همیشه می کند. با ایجاد نظرات بیشتر می توانید از دست دادن خواب را متوقف کنید. و Podium تعمیر هرگونه بررسی منفی را آسان می کند زیرا شما یک داشبورد ساده برای مشاهده همه آنها و پاسخ سریع مشتریان خود دریافت می کنید. برای راه اندازی حساب Podium رایگان خود اینجا را کلیک کنید.

Birdeye در تجارت شخصی با تجربه مشتری فعالیت می کند ، اما آنها به شما کمک می کنند تا دید آنلاین بیشتری را به دست آورید. این سرویس باعث می شود به راحتی در هر پلتفرمی که اهمیت دارد ، با زمان و مکان دقیق پیدا شود. Birdeye در ردیابی بررسی ها برای مکان های فردی و نام تجاری کلی شما عالی است. یک حساب رایگان برای اندازه امتحان کنید و ببینید چگونه Birdeye می تواند کسب و کار شما را از یک شبه به یک شبه برساند.

بیشتر برترین پلتفرم های نرم افزار مدیریت شهرت

ما تقریباً همه بسترهای مدیریت شهرت را در اینترنت بررسی کرده ایم. تحقیقات دقیق ما می تواند به شما در درک کامل این پلتفرم ها کمک کند ، بنابراین لیستی از بهترین گزینه های مدیریت شهرت در آنجا ایجاد کردیم. شما می توانید سایر ارائه دهندگان را با Podium و Birdeye مقایسه کنید در حالی که از ویژگی ها و مزایایی که بیشترین اهمیت را دارند مطلع می شوید.

جایی که سکو می درخشد

گفتگوی اینترنتی برای ارسال پیام: سکو این کار را به خوبی انجام می دهد و در مرکز دیگر ویژگی های کلیدی آن قرار دارد. وقتی بازدیدکننده ای به وب سایت شما می رود و یک چت زنده را شروع می کند ، ویجت Podium شما بلافاصله اجازه می دهد تا مکالمه مستقیماً به تلفن متنی خود به پیام های متنی منتقل شود. این ویژگی به شما امکان می دهد مکالمه خود را تا زمانی که مشتری احتمالی شما در حال حرکت است ادامه دهید یا به طور م effectivelyثرتری در یک پلتفرم شخصی تر تبدیل کنید. در هر صورت ، شتاب فروش خود را از دست نمی دهید.

ایجاد نظرات: شما نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که نظرات آنلاین این روزها باعث رونق کسب و کار می شود. می دانید که به آنها احتیاج دارید ، اما چگونه می توانید دادن آنها را برای کاربران خود پیچیده تر کنید؟

Podium دریافت نظرات آنلاین را بسیار ساده می کند. با استفاده از خدمات پیام رسانی آنها شروع کنید که به شما امکان می دهد مکالمه را از گفتگوی اینترنتی به پیام کوتاه یا پیام رسان فیس بوک منتقل کنید. از طریق آن کانال ها ، یک پیوند آسان پس از تعامل با مشتری ارسال کنید ، یک بررسی داشته باشید و این روند را بارها و بارها تکرار کنید.

این برای مشتریان شما بسیار آسان است زیرا آنها به تازگی خدمات بزرگی را از شما خریداری کرده یا از شما دریافت کرده اند و خوشحال هستند. بنابراین ، چرا آنها 30 ثانیه وقت نمی گذارند تا یک مرور سریع پنج ستاره بنویسند؟ فقط بنشینید و نظاره کنید که این بررسی های درآمدزایی چگونه در حال شکل گیری هستند.

چت تیمی: وقتی تیم شما هماهنگ باشد ، همه کارهای بیشتری انجام می دهند. اما ، با پیشرفت کسب و کار شما ، مدیریت امور سخت تر می شود ، به ویژه هنگامی که همه در کانال های مختلف هستند. ویژگی چت تیم Podium ، همکاری و پیام رسانی گروهی را در یک مکان در دسترس قرار می دهد. چت خصوصی بین تیم ها یا افراد ایجاد کنید ، مشتریان یا مشتریان احتمالی را حل کنید و در مقیاس بزرگ همکاری کنید.

چت تصویری: تریبون امکان برقراری ارتباط با کسب و کار شما از طریق چت تصویری را ممکن می سازد. تنها کاری که باید انجام دهید ارسال یک پیوند ساده برای شروع چت تصویری است. هیچ نرم افزاری وجود ندارد که مشتری یا مشتری احتمالی شما برای پیوستن به آن بارگیری کند.

می توانید از این ویژگی برای بستن فروش استفاده کنید ، توضیح دهید که چرا مشکلی هنوز در دست بررسی است یا حتی مشتری داشته باشید تا به شما نشان دهد چه چیزی دریافت کرده است و چرا خوشحال نیست. این به شما و مشتری شما بازخورد لحظه ای و تجربه ای شخصی می دهد که آنها قدردانی کرده و با دیگران به اشتراک می گذارند.

مبلغ پرداختی: اکنون می توانید به راحتی درخواست پرداخت کنید ، موجودی های سررسید شده را حل و فصل کنید یا فروش را از طریق پیامک ببندید. بار دیگر ، تریبون امکان ارسال یک پیوند ساده را می دهد که شخصی را به صفحه تسویه حساب ، صفحه فروش یا مکان دیگری برای بستن معامله می برد.

این ویژگی در مرحله تولید کامل است ، در حالی که ویژگی Birdeye هنوز در مرحله بتا است. ویژگی پرداخت های Podium به شما امکان می دهد رها کردن سبد خرید را کاهش داده و عدم اطمینان را از بین ببرید. برخورداری از این ویژگی نرخ پاسخدهی بسیار بالاتری نسبت به سایر روشهای سنتی درخواست پرداخت دارد.

جایی که سکو کوتاه می آید

پشتیبانی مشتری: بسیاری از کاربران شکایت دارند که پشتیبانی Podium به خوبی سایر پلتفرم ها نیست. وقتی به شما ماموریت داده می شود تا با شما تماس بگیرد ، ممکن است روزها طول بکشد. همچنین شرایطی وجود دارد که طی آن زمان ، یک نماینده جدید برای حل مشکل شما تعیین می شود که زمان انتظار شما را افزایش می دهد. برخی از کاربران فعلی نیز شکایت دارند که تماس های برگشتی وعده داده شده اما هرگز اتفاق نیفتاده است.

قیمت سفارشی: این می تواند به هر دو طریق قیمت گذاری نیازهای شما را برطرف کند ، اما بسیاری از کاربران دوست ندارند که برای ایجاد یک نقل قول سفارشی ، باید از طریق فرم آنلاین به Podium پیام دهید. علاوه بر این ، قیمت آن بالایی است ، بنابراین هیچ چیز دقیق به نظر نمی رسد. در واقع ، ما متوجه شدیم که چندان واضح نیست که نقل قول شما چگونه به دست خواهد آمد ، خواه این یک تماس باشد یا یک ایمیل. این می تواند و احتمالاً باید در مورد نحوه استفاده از نقل قول شما بسیار واضح تر باشد. این یک جنبه منفی است.

گزارش نویسی: در ظاهر ، تجزیه و تحلیل های موجود با Podium عالی هستند. شما می توانید عملکرد کلی تلاش های بازاریابی و موارد دیگر را زیر نظر داشته باشید. تنها مشکلی که در گزارش گیری وجود دارد این است که شما نمی توانید آن گزارش را بارگیری کنید تا بتوانید آن را با خود ببرید ، مگر اینکه از صفحه آن عکس بگیرید. و این در دنیای انتقال داده ها و ذخیره سازی ابری بسیار ماقبل تاریخ است.

سازمان رهبری: وقتی سرنخ ها وارد می شوند ، همه آنها در داشبورد حساب Podium شما قرار می گیرند و به صندوق ورودی شما می روند. شما ممکن است تیمی داشته باشید که این هدایت ها را مدیریت می کند ، اما نمی توانید جدا کنید که کدام هدایت ها به چه کسی می رسد.

سایر نرم افزارها به شما امکان می دهند با کنترل دقیق ، سرنخ ها را قیف کنید ، خواه زنگ تلفن همراهی داشته باشید که سرنخ های ارزشمند را مدیریت می کند ، یا تیمی متمرکز بر سرنخ های رسانه های اجتماعی و یا متخصصانی که در کمک به کاربران باتجربه برای تغییر محصول یا خدمات شما عالی هستند. این نوع کنترل با Podium موجود نیست همه هدایا به یک استخر بزرگ می رسند ، بنابراین هر کس نظر دیگران را می بیند ، بنابراین سازماندهی امور را دشوار می کند.

جایی که Birdeye می درخشد

پیام های انبوه: آیا می دانید چگونه یک پاسخ دهنده خودکار می تواند 10000 ایمیل به لیست شما ارسال کند تا محصولات ، معاملات و کوپن ها را به مشترکان شما ارائه دهد؟ خوب ، Birdeye می تواند این کار را با ارسال پیام متنی انجام دهد.

صرف نظر از اندازه لیست مخاطبین ، می توانید متن ها را به صورت عمده ارسال کنید تا فروش فوری یا ارائه محصول جدید را برجسته کنید. این برای دیده شدن در مبارزات انتخاباتی شما بسیار مهم است ، زیرا همه پیامک می دهند. بنابراین ، مشتریان و مشتریان احتمالی پیامی را دریافت می کنند که شما می دانید.

گزارش مفصل: بهترین بخش در مورد گزارش Birdeye این است که چگونه می توانید با آن عمیق شوید. نظرات خود را در یک داشبورد ، برش داده و بر اساس منبع ، سابقه ، رتبه بندی و روندها مشاهده کنید. و این فقط یک جنبه است. همچنین گزارشات مفصلی درباره سلامت SEO ، تبلیغات PPC ، حضور در رسانه های اجتماعی و ردیابی تماس و ایمیل دریافت می کنید. Birdeye به شما امکان می دهد تا آنجا که نیاز دارید تمرین کنید.

تجزیه و تحلیل کمپین: شما حتی می توانید رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و کمپین های بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی مfulثر و مثر بوده است. این نظارت همچنین به شما کمک می کند تا روندها ، اشاره ها و تعاملات رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید ، بنابراین می توانید به سرعت به نظرات نامطلوب در مورد نام تجاری خود پاسخ دهید.

فهرست ها: آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید کسب و کار خود را در هر مکانی که مشتریان به دنبال آن هستند ، لیست کنید؟ Birdeye به شما کمک می کند تا مشاغل خود را در هر فهرست راهنمای آنلاین که می خواهید قرار دهید. این برای سازمانهای بزرگتر با مکانهای متعدد یا حق رای دادن بسیار مهم است. همه چیز دقیق و محلی شده است ، بنابراین شما در هر مرحله مشتریانی خواهید داشت که کسب و کار شما را پیدا می کنند. حتی ممکن است برای دنبال کردن همه راهنمایی های جدید خود مشکل داشته باشید.

مدیریت CX درجه سازمانی: شرکت های بزرگتر برای حفظ تجربه مشتری سخت تر هستند. Birdeye با یک داشبورد بصری که به شما امکان می دهد سفر مشتری را از دیدگاه های مختلف مشاهده کنید ، فوق العاده کمک می کند. با معیارهای رقابتی ، نظارت بازبینی و تجزیه و تحلیل احساسات در زمان واقعی ، کسب و کار خود را به سطح بعدی برسانید. هر یک از این ویژگی ها باعث بهبود حفظ و شهرت آنلاین شما به عنوان پای می شود.

جایی که Birdeye سقوط کوتاه

پشتیبانی ایمیل کند: بسیاری از مشتریان شکایت کرده اند که شما باید حداقل 24 ساعت منتظر پاسخ از طرف پشتیبانی ایمیل Birdeye باشید. وقتی به چیزی نیاز دارید که بر درآمد ، رتبه بندی یا تجربه مشتری شما تأثیر می گذارد ، می تواند تا ابد باقی بماند.

پاسخ به نظرات Yelp: در حال حاضر ، شما نمی توانید از طریق بستر Birdeye به نظرات Yelp پاسخ دهید. این چیزی است که سکو می تواند از عهده آن برآید. با Birdeye ، قبل از اینکه بتوانید پاسخ دهید ، در واقع باید وقت بگذارید تا وارد Yelp شوید. این یک مشکل و ناراحتی جزئی است ، اما ساختن این یکپارچه بسیار بهتر خواهد بود و به Birdeye کمک می کند تا با سایر سیستم عامل های مدیریت شهرت همگام شود.

گزارش خودکار: هیچ گزارش خودکار در Birdeye موجود نیست. شما باید هر گزارش را به صورت دستی اجرا و بارگیری کنید. بسیاری از کاربران شکایت دارند که اگر آنها بتوانند گزارش های روزانه ، هفتگی و ماهانه را خودکار کنند ، خوب است. اگر Birdeye آن را در پلتفرم خود پیاده کند ، می تواند در زمان صرفه جویی زیادی کند. اما ، در حال حاضر ، همه باید به صورت دستی تولید شوند.

حکم نهایی در مورد سکو در مقایسه با Birdeye

همانطور که قبلاً اشاره کردیم Podium دارای قیمت های خاص و سفارشی است که برای هر مشتری ارائه می دهد. این بدان معناست که شما باید برای قیمت به آنها پیام دهید و آنها به شما پاسخ می دهند.

ما آرزو می کنیم که شما مجبور نشوید منتظر بمانید تا بدانید قیمت بالک شما چقدر است. با Birdseye ، متفاوت است. شما به تنظیم کننده قیمت آنها دسترسی دارید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی اطلاعات تماس و کسب و کار را برای اطلاع از قیمت خود وارد کنید.

در پایان ، شما دو سیستم عامل مدیریت شهرت دارید که هر دو بسته به نیاز شما می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. سکو برای مشاغل کوچک عالی است ، اما مدیریت تجربه مشتری بزرگ را که Birdeye ارائه می دهد به شما نمی دهد.

از طرف دیگر ، Birdeye ویژگی های بیشتری را برای مشاغل محلی و سازمانی به شما ارائه می دهد ، از لیست ها تا پیام های انبوه. آنها به شما کمک می کنند تا تعداد زیادی مشتری و مشتری جدید ایجاد کنید. اما آنها فاقد قابلیت پرداخت سکو (در حال حاضر) هستند.

این بستگی به ایده شما از ارزش خدمات مدیریت شهرت دارد. ما احساس می کنیم با Birdeye بهترین هردو جهان را دریافت می کنید و پشتیبانی مشتری از آن نیز بهتر از Podium عمل می کند.

اگر هیچ کدام شما را کاملاً متقاعد نکرده اند ، به لیست برترین نرم افزارهای مدیریت شهرت ما مراجعه کنید. متوجه خواهید شد که Birdeye برش را ایجاد نکرده است ، اما چندین گزینه دیگر وجود دارد که برای موارد مختلف استفاده عالی است.

  1. Brand24 – برای اکثر بهترین است
  2. سکو-بهترین راه برای دریافت نظرات بیشتر پنج ستاره
  3. Reputation.com-بهترین برای مشاغل چند مکان
  4. ذکر – بهترین برای شرکت های متمرکز بر رسانه های اجتماعی
  5. تورم – برای رشد مشاغل محلی شرط بندی کنید
  6. چکیت-بهترین برای مشاغل مبتنی بر خدمات
  7. Chatmeter – بهترین برای زنجیره ای و حق رای دادن