رینگ پیستون چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

سیلندر محفظه ای استوانه ای است که یک طرف آن پیستون و طرف دیگر آن سرسیلندر است که مجموعه سوپاپ ها ، میل سوپاپ ، شمع ها و منیفولد ها و بر روی این قطعه سوار میشوند و در واقع میتوان گفت ارتباط این اجزا با محفظه احتراق از طریف سرسیلنردر امکان پذیر است. 9) اگر واشر سرسیلندر نیم سوز باشد، موتور روشن می شود؟ اگر با انجام تمام موارد فوق اتومبیل شما روشن نشد، شمع را باز کرده و از یک فندک جهت گرم کردن الکترود شمع (نوک شمع) استفاده کنید. دلیل این کار نیز این است که حین گرم شدن پیستون به شکل استوانه دربیاید. دو حلقه بالایی حلقه های فشاری نامیده می شوند و نقش اصلی آنها جلوگیری از نفوذ گازها به فاصله کوچک بین پیستون و دیواره سیلندر است. 4- روغن کاری در فاصله بین دیواره سیلندر و پیستون : روغن کاری دیواره منجر به کاهش اصطکاک بین دیواره سیلندر و پیستون می گردد . میزان نبودن موتور منجر به این می شود که اتومبیل کمپرس نداشته باشد؛ یعنی نیروی تحرک اتومبیل کم است و در مقابل گازی که داده می شود شتاب ندارد و در این صورت، مصرف سوخت نیز زیاد می شود. شیارهایي نیز بر روي محیط پیستون تعبیه مي شود كه محل قرارگیري رینگ ها مي باشد.در صورتیكه اندازه این شیارها بیش از حد داده شده در اطالاعات فنی دستگاه باشد پیستون باید حتما تعویض گردد.

پیستون فوق العاده داغ می شود و باید این گرما را به طور موثر دفع کند. رینگ باید به طور آزادانه باز و بسته شود. بنابراین باید مراقب بود که پیستون در یک ناحیه دایره ای شکل بزرگ تری پشتیبانی شود و تنش فشاری که توسط بار اعمال شده به وجود می آید، در حد مجاز باشد. 5) علت وجود آب در کارتر چیست؟ خب تا حدودی با سیلندر، سرسیلندر و کارتر آشنا شدید. برای اندازه گیری روغن در کارتر میله ای به نام گیج در یک طرف بدنه موتور تعبیه شده است. پیستون 0.50 تولید شرکت عظام، مناسب برای پیستون گلپایگان پراید صبا است. اگر این علائم را دیدید یا شنیدید حتما بفکر تعویض تسمه تایم پراید عزیزتان باشید؛ شاید اصلا نیاز به تعویض هم نداشته باشد می توانید به تعمیرگاه حرفه ای مراجعه کنید. شما می توانید با افزایش اطلاعات خود کمتر به تعمیرگاه بروید و در شرایط اضطراری، آگاهانه در مقابل مکانیک بایستید. یکی از شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکرد موتور بررسی عیوب پیستون و راهکار برای برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به این مطالب مهم بپردازیم تا اگر این مشکلات برای شما پیش آمده است بتوانید به راحتی آن را برطرف یا زمانی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند اطلاعات درستی را به تعمیرکار ارائه دهید تا مشکل حل شود.

کمپرسور پیستونی ممکن است از یک، دو و یا سه سیلندر برای فشرده سازی هوا استفاده کند. نیروی زیادی برای ترمز کردن نیاز است، چون نیروی عمل خودکار و افزایش ضریب نیرو در آن وجود ندارد. زمانی که اتومبیل روشن است، وایرهای شمع ها را تک تک در می آوریم و هر بار اگر تغییری در صدای موتور به وجود نیامد، مربوط به همان سیلندر می باشد. 6) اگر موتور تک کار کند (یک سیلندر کار نکند) چطور تشخیص بدهم مربوط به کدام سیلندر است؟ میزان نشت گاز در این نوع کمپرسور رینگ ناچیز است. این نوع تفنگ بادی به علت ضربات ناشی از فنر و پیستون، هنگام شلیک اصطلاحا “لگد” میزند و به همین دلیل نسبت به سایر مدلها، از دقت کمتری برخوردار است. از نمونه های اسلحه بادی خوش وزن می توان به کلت بادی ارزان و تفنگ پی سی پی ارزان و قیمت مناسب اشاره کرد. Achates ادعا میکند که موتورهای این شرکت در حدود 30 تا 50 درصد به نسبت نمونه های رایج و 4 زمانه بنزینی و دیزلی عملکرد بهینه تری دارد و در حدود 10 درصد ارزان تر از یک موتور V6 سوپرشارژر قیمت دارد. سرسیلندر پژو هم مثل درپوشی روی سیلندر ها یا محفظه های احتراق عمل میکند.

واشر سرسیلندر پژو بسیار حساس بوده و در صورت بالارفتن بیش از اندازه دمای موتور ، این قطعه آسیب دیده و سبب ایجاد مشکلات بعدی در موتور خودرو می شود. به همین علت نیاز است این حرکت با کمترین اصطکاک و حرارت و بیشترین میزان روان کاری صورت گیرد. در برخی موارد بر روی یکی از سطوح رینگ کلمه TOP حک شده است، که در این صورت قسمتی که کلمه TOP برروی آن قرار گرفته ، باید به سمت بالا باشد . به همین علت باید دقت زیادی در نگهداری خودرو داشته باشید تا از وارد شدن هر آسیب و صدمه ای به piston 66 pen 15 موتور جلوگیری کنید. برای آموزش تمام نکات فنی درباره تسمه های خودرو در ادامه ویدیو را تماشا کنید. الان شما می توانید سوال و جواب های فنی برای رفع عیب آنها را مطالعه نمایید. مقاله علمی و آموزشی «سوال و جواب های فنی مربوط به سیلندر اتومبیل»، نتیجه ی تحقیق و پژوهش میدانی، گردآوری و نگارش هیئت تحریریه پورتال یو سی (شما می توانید) می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد piston 0.50 لطفا به بازدید از وب سایت ما.