دکتر دندانپزشک خوب در تهران

ولی اگر پوسیدگی دندان شما به سمت عاج دندان که بافت زنده و دارای حس های عصبی است پیش برود هنگام جویدن غذا و یا نصف هنگام خوردن شیرینی شما ممکن است اذیت شده و احساس درد کنید. پوسیدگیهای دندانی اگر درمان نشوند، بعد از تخریب مینا و عاج به عصب رسیده و باعث التهاب و ناراحتی آن می گردند.

از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش درمان دردهای دهانی-صورتی با منشاء نامعلوم و مشکلات مفصل گیجگاهی-فکی است که توسط دندانپزشک فوق تخصص مربوطه (سرکار خانم دکتر شمس الملوک نجفی) در روزهای سه شنبه ارائه می شود. تعرفه های این مرکز از تعرفه متخصصان بخش خصوصی پایین تر است اما با توجه به ارائه خدمات توسط اعضای هیات علمی متخصص، ممکن است از دندانپزشکان عمومی بخش خصوصی بالاتر باشد. این پزشک نسبتا جوان اما حاذق از نظر علمی در سطح متخصصان ذکر شده در بالا نیست ولی از نظر نظرات مثبت کاربران، نظم و تعهد و اخلاق حرفه ای یکی از بهترین ها در تمام سطح شهر تهران است.

دکتر سارا پیشوا در سال 1388 وارد دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران شدند و با گذراندن 6 سال دوره دندانپزشکی زیر نظر بهترین اساتید، فارغ التحصیل شدند. دکتر میلاد افشار در سال ۱۳۸۷ فارغ التحصیل دوره تخصصی دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد. دکتر رضوان قادری دارای ٩سال سابقه کاری در حوزه ی دندانپزشکی می باشند. دکتر هادی درویش پور دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشم. و همچنین در صورت لزوم آزمایش ، عکس برداری و سی تی اسکن برای بیمار تجویز می گردد هر بیمار متناسب با نوع نیاز درمانی به یک یا چند بخش، جهت مداوا معرفی میشود.

همچنین عمل ارتودنسی در این مطب با اقساط 12 ماهه ارائه میشود که می تواند به مراجعه کنندگان کمک بینظیری در این زمینه باشد. این فلز به وسیله استخوانها براحتی پذیرفته میشود و با آن اتصال می یابد. بعضی از بیماران وقتی دندانشان را می کشند (بخصوص وقتی دندان کشیده شده در محلی باشد که جای خالیاش اذیتشان کند) ترجیح می دهند جای آن ایمپلنت بگذارند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دندانپزشکی دولتی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.