Hunter.io آدرسهای ایمیل را پیدا میکند تا به شما در ارتباط با افراد در رادار کسبوکارتان کمک کند. این ابزار ساده و در عین حال قدرتمند می تواند مخاطبین را فقط با جستجو در نام دامنه یک شرکت پیدا کند. برای فریلنسرها یا تیمهای فروش که اغلب از ایمیلهای ارتباطی استفاده میکنند، Hunter.io میتواند یک افزونه مفید برای جعبه ابزار بازاریابی آنها باشد. در بررسی Hunter.io در زیر، درباره نقاط قوت و ضعف نرم افزار بیشتر بیاموزید.

Hunter.io: خوب و بد
Hunter.io یک راه ساده برای یافتن آدرس های ایمیل برای استفاده برای اهداف فروش یا اطلاع رسانی ارائه می دهد. با این حال، ممکن است آنقدر قوی نباشد که برخی از کارآفرینان یا مشاغل می خواهند. اجازه دهید برخی از مزایا و معایب Hunter.io را بیان کنیم تا هنگام جستجو برای تولید سرنخ یا ابزارهای توسعه مناسب برای کسب و کار خود، در نظر بگیرید.
Hunter.io در چه چیزی خوب است
Hunter.io به پلتفرمی برای تیمهای فروش و افراد انفرادی تبدیل شده است که میخواهند افراد واقعی را پیدا کنند که باید مستقیماً با آنها تماس بگیرند. چند دلیل وجود دارد که آن را در میان سایر ابزارهای مشابه متمایز می کند که در زیر به تفصیل شرح داده شده است.
فیلترهای پیشرفته: Hunter.io به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل را در دامنه یک شرکت به سرعت جستجو کنید. با این حال، این میتواند فهرست طولانیای از نتایج را به همراه داشته باشد که هنگام جستجوی شرکتهای بزرگ میتوانید از آن استفاده کنید. برای محدود کردن نتایج به افرادی که بیشترین اهمیت را دارند، Hunter.io فیلترینگ پیشرفته را ارائه می دهد. بخشی را که میخواهید در آن جستجو کنید مشخص کنید و نتایج جستجو را طوری تنظیم کنید که فقط ایمیلهایی با نام کامل، شماره تلفن یا موقعیتهای مرتبط به آنها را شامل شود.
شفافیت داده ها: Hunter.io در نحوه مدیریت داده های ایمیل به طرز شگفت انگیزی شفاف است. اول، این شرکت فقط آدرس های ایمیل فهرست شده در وب عمومی را می کشد. اگر آدرس را نتوان در جایی عمومی در اینترنت پیدا کرد، در نتایج Hunter.io نیز نشان داده نمیشود.
علاوه بر این، هر کسی میتواند آدرس ایمیل خود را با ادعای آدرس ایمیل خود و ویرایش نمایه خود، از درج در نتایج Hunter.io حذف کند. اگرچه این امر ممکن است یافتن آدرسهای مورد نیاز بازاریاب را دشوارتر کند، اما برای هر کسی که ترجیح میدهد آدرس ایمیل خود را در برابر تلاشهای تبلیغاتی سرد حفظ کند، خبر خوشایندی است.
رابط کاربری آسان: هیچ کس برای کار با Hunter.io به تجربه فناوری پیشرفته نیاز ندارد. یادگیری این ابزار تا حد ممکن ساده است. این مبتنی بر وب است، بنابراین میتوانید آدرسهای ایمیل را با استفاده از مرورگر جستجو و ذخیره کنید، نه اینکه نیاز به دانلود نرمافزار در رایانه یا یک برنامه در دستگاه تلفن همراه خود داشته باشید. برگههای بالای رابط به شما کمک میکنند تا به سرعت بین جستجو و تأیید آدرسهای ایمیل، تکمیل کارهای جستجوی انبوه، یا ایجاد و سازماندهی فهرستهای سرنخ حرکت کنید.
API ساده: اگر میخواهید بر اساس Hunter.io بسازید یا آن را به ابزارهای دیگری که استفاده میکنید متصل کنید، میتوانید از API Hunter.io برای این کار استفاده کنید. استفاده از کد ساده است و به راحتی در حساب Hunter.io شما یافت می شود. به علاوه، دسترسی به API بدون هزینه اضافی انجام می شود. Hunter.io اسناد مفیدی را ارائه می دهد تا در صورت داشتن هر گونه مشکل در استفاده از API به آنها مراجعه کنید.
قالب های ایمیل سرد: بازاریابان می توانند کمپین های تبلیغاتی ایمیلی را مستقیماً از داخل Hunter.io آغاز کنند. از ویرایشگر پیام آن برای نوشتن ایمیلی برای ارسال به آدرس هایی که با استفاده از Hunter.io کامپایل کرده اید استفاده کنید.
برای صرفه جویی در زمان، می توانید از یکی از چندین قالب ایمیل سرد استفاده کنید. Hunter.io ایمیلهای فروش، شبکهسازی، پیگیری و سایر ایمیلهای ارتباطی نوشته شده توسط کارشناسان صنعت را ارائه میدهد که برای استفاده رایگان با هر طرح Hunter.io در دسترس هستند. مواردی را که دوست دارید در پوشه الگوهای خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید.
پایگاه دانش و آموزش: اگرچه استفاده از Hunter.io کاملاً واضح است، اما استفاده از ابزار تا حد امکان کمی زمان و تجربه خواهد داشت. پایگاه دانش وب سایت پر از ویدیوهای سریع است که می تواند به شما کمک کند سریعتر به آنجا برسید.
با نحوه استفاده از برنامه افزودنی Chrome، راه اندازی کمپین ها، یافتن آدرس های ایمیل و موارد دیگر آشنا شوید. همچنین میتوانید برای نمایش عملی ویژگیهای Hunter.io در یک وبینار درخواستی یا زنده ثبتنام کنید، که اگر میخواهید تیم فروش شما مستقیماً از منبع یاد بگیرد، میتواند مفید باشد.
چیزی که Hunter.io کم دارد
در حالی که ما از سادگی ارائه شده توسط Hunter.io قدردانی می کنیم، اما این سادگی است که ممکن است به برخی صاحبان کسب و کار یا تیم های فروش به اندازه کافی برای افزایش کمپین های تبلیغاتی خود ندهد. در زیر چند راه برای بهبود Hunter.io آورده شده است.
ویژگی های طرح رایگان: برخی از فریلنسرها و تیم های بسیار کوچک از مقرون به صرفه بودن طرح رایگان Hunter.io خوششان می آید. با این حال، اکثر تیمها متوجه خواهند شد که محدودیت 25 جستجوی ماهانه و 50 تأیید ماهانه برای دریافت اطلاعات مورد نیاز آنها کافی نیست.
طبیعی است که ابزارها برنامه های رایگان خود را محدود کنند، اما Hunter.io چند ویژگی کلیدی دیگر مانند دامنه های ردیابی سفارشی و تصاویر و پیوست های ایمیل را کنار گذاشته است. به علاوه، جستجوی دامنه نتایج کامل را در یک طرح رایگان نشان نمی دهد. این احتمال وجود دارد که پیشنهاد رایگان ممکن است برای آزمایش باقی بماند زیرا برای یک اشتراک پولی بودجه میکنید.
مخاطبین در سازمان های کوچکتر: اگر تیم بازاریابی شما در حال حاضر شرکت های کوچک و متوسط را از طریق کمپین های خود هدف قرار می دهد، ممکن است با Hunter.io کوتاه بیاید. این ابزار اطلاعاتی را که به صورت عمومی در اینترنت در دسترس است را ترکیب می کند و کسب و کارهای کوچک و متوسط همیشه به اندازه شرکت ها و شرکت های بزرگ حضور آنلاین ندارند. ممکن است اغلب نتایج عمومی تری دریافت کنید، مانند [email protected][domain.com] یا [email protected][domain.com]، به جای آدرس ایمیل افراد خاص در شرکت.
کیفیت پشتیبانی مشتری: اگر در مورد نرم افزار به کمک نیاز دارید، Hunter.io در حال حاضر فقط یک فرم تماس آنلاین و ساعات محدود چت زنده را برای پشتیبانی ارائه می دهد. هنگامی که تیم Hunter.io برای چت زنده در دسترس نیست – که به نظر می رسد اغلب اوقات نیست – می توانید پیامی برای تیم بگذارید تا در صورت در دسترس بودن به آن پاسخ دهد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که در یک یا دو روز کاری آینده اتفاق بیفتد، که میتواند شما را برای مدت زمان غیرقابل پیشبینی با سوالاتی بیپاسخ بگذارد.
قیمتگذاری و گزینههای Hunter.io
Hunter.io یک طرح رایگان دارد که برای افراد یا تیمهای کوچکی که نیازهای فراگیر در مقیاس بسیار پایین دارند، بهترین کار را دارد. اکثر تیم ها احتمالاً یکی از سه برنامه پرداختی را انتخاب می کنند که از 49 تا 499 دلار در ماه متغیر است.
طرحهای با قیمت بالاتر جستجوهای ماهانه، تأییدیهها و حسابهای کمپین ایمیل و گیرندگان بیشتری را ارائه میدهند. اما همه طرحهای پولی کاملاً مشخص هستند، بنابراین ابزارها و مزایای کلیدی را از دست نمیدهید فقط به این دلیل که نیاز به جستجوی با حجم بالا ندارید.
شروع، طرح 49 دلاری در ماه، امکان 500 جستجو و 1000 تأیید را در هر ماه فراهم می کند. همچنین میتوانید برای هر یک از این دو، به ترتیب 10 دلار در هر 100 اعتبار و 5 دلار در هر 100 اعتبار هزینه بیشتری بپردازید. این طرح همچنین به شما امکان می دهد تا حداکثر سه حساب ایمیل متصل و حداکثر 2500 گیرنده در هر کمپین را داشته باشید.
این آستانه های جستجو و تأیید ماهانه به ترتیب به 5000 و 10000 برای طرح رشد (149 دلار در ماه) افزایش می یابد. این همچنین حساب های ایمیل اختصاص داده شده را به 10 و دریافت کنندگان کمپین را به 5000 افزایش می دهد.
سپس، طرح کسب و کار با 499 دلار در ماه وجود دارد. شما ده برابر تعداد جستجوها و تأییدیههای برنامه رشد، 20 حساب ایمیل متصل و 10000 گیرنده در هر کمپین دریافت میکنید. این همچنین تنها طرحی است که یک مدیر حساب اختصاصی Hunter.io را ارائه می دهد.
Hunter.io به ویژه برای فریلنسرها، نمایندگان روابط عمومی، و تیم های فروش و بازاریابی مفید است، که همگی می توانند از این ابزار برای اهداف توسعه برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. بیایید به هر یک از این موارد استفاده نگاه کنیم.
Hunter.io برای فریلنسرها
فریلنسرها از رایج ترین کاربران Hunter.io هستند. بسیاری از فریلنسرها با مشتریان بالقوه ای که مایلند با آنها کار کنند، تماس می گیرند و Hunter.io می تواند به فریلنسرها کمک کند تا آدرس ایمیل افرادی را که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند پیدا کنند.
قالبهای ایمیل سرد موجود در ویژگی کمپینهای Hunter.io میتواند بهویژه برای فریلنسرها مفید باشد. پایگاه داده شامل ایمیلهای فروش و بازاریابی اولیه، ایمیلهای شبکهای برای ایجاد ارتباطات، و الگوهای ایمیل بعدی برای دسترسی سریع و آسان بعدی است.

توانایی ایجاد چندین لیست سرنخ همچنین به فریلنسرها اجازه میدهد تا سرنخهای خود را در دستههایی مانند سازماندهی کنند نیاز به پیگیری یا رهبران شبکه. یا اگر فریلنسر خدمات متعددی ارائه دهد، میتواند سرنخها را برای هر سرویسی که ارائه میکند تقسیم کند.
Hunter.io برای نمایندگان و بازاریابان روابط عمومی
نمایندگان روابط عمومی، بازاریابان و سایر افراد و تیمهای متمرکز میتوانند از Hunter.io برای جمعآوری سرنخها برای تلاشهای خود استفاده کنند. به عنوان مثال، از ویژگی جستجوی دامنه Hunter.io برای یافتن آدرس ایمیل افراد تأثیرگذار که وبلاگ زیبایی را راه اندازی می کنند، استفاده کنید تا در مورد فرصت حمایت از برندی که آژانس شما تلاش های روابط عمومی آن را مدیریت می کند، سؤال کنید.
بازاریابان معمولاً از Hunter.io برای ردیابی اطلاعات تماس افرادی که ممکن است به محصولات یا خدمات آنها علاقه مند هستند استفاده کنند. برای مثال، یک متخصص بازاریابی برای شرکتی که تجهیزات پزشکی بادوام تولید میکند، ممکن است دامنههای مراکز پرستاری ماهر یا بیمارستانها را جستجو کند تا سرنخهای بالقوه را بیابد و آنها را با فهرستها مدیریت کند. یا شخصی که خدماتی را به مؤسسات آموزش عالی می فروشد می تواند در دامنه وسیعی از دامنه های .edu جستجو کند.

ابزار Campaign در Hunter.io با استفاده از سرنخ هایی که جمع آوری می کنید، دسترسی درون برنامه ای را ارائه می دهد. میتوانید یک کمپین ایمیلی جدید برای پرورش سرنخ راهاندازی کنید و فعالیتها را بدون نیاز به ترک Hunter.io دنبال کنید.
Hunter.io برای استخدام کنندگان
استخدامکنندگان معمولاً از Hunter.io برای سازماندهی سرنخهایی که از منابع دیگر جمعآوری میکنند استفاده میکنند. در حالی که چندین فرصت شغلی را به طور همزمان مدیریت می کنند، می توانند CRM خود (مانند HubSpot یا Zoho) را برای مشاهده و مدیریت پایگاه داده های سرنخ خود با لیست ها متصل کنند.

با استفاده از این لیست ها، استخدام کنندگان می توانند به صورت انبوه به جویندگان کار ایمیل بزنند. بیش از 30 قالب ایمیل داخلی Hunter.io برای استخدامکنندگان نیز طراحی شدهاند، که سنجش علاقه نامزدهای بالقوه برای موقعیتهای باز را در کمترین زمان آسانتر میکند.
خلاصه
اگر به دنبال یک ابزار شکار ایمیل با هزاران زنگ و سوت هستید، Hunter.io این نیست. درعوض، این یکی از سادهترین ابزارها در نوع خود است که موارد ضروری را برای یافتن و تأیید آدرس ایمیل کمپینهای خود ارائه میکند. ما معتقدیم که سازمان اصلی، قالبهای ایمیل سرد، و ابزارهای ایجاد و ردیابی کمپین، مزایای قابلتوجهی را برای فریلنسرها، بازاریابان و استخدامکنندگان ارائه میدهد، به خصوص اگر آنها فقط نیاز به انجام ۵۰۰ یا کمتر جستجوی ماهانه داشته باشند.