7 مرحله آسان برای شروع LLC

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

انتخاب ساختار کسب و کار شما پیامدهای طولانی مدت دارد.

به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل به عنوان شرکت های با مسئولیت محدود (LLC) ساختار یافته اند که چندین مزیت کلیدی – حفاظت از مسئولیت ، مزایای مالیاتی و انعطاف پذیری مدیریت – نسبت به سایر واحدهای تجاری ارائه می دهند.

اما س questionال این است ، چگونه می توان LLC را با موفقیت راه اندازی کرد؟

برای اینکه بتوانید خود را برای موفقیت آماده کرده و از گمراهی اجتناب کنید ، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که به ارزش سرمایه گذاری LLC ها ، هزینه راه اندازی LLC و مراحل گام به گام شروع LLC می پردازد.

چرا راه اندازی LLC ارزش آن را دارد

اول از همه ، LLC ها مسئولیت شخصی شما را محدود می کنند. LLC ها از نظر قانون ، اشخاص حقوقی جداگانه ای هستند که آنها را مسئول بدهی ها و تعهدات خود می کند. ممکن است پولی را که در شرکت سرمایه گذاری می کنید از دست بدهید ، اما دارایی های شخصی شما مانند حساب خانه و بانک شما نمی تواند – هرگز – برای جمع آوری بدهی های شرکت استفاده نشود.

در مرحله بعد ، LLC ها از نظر مالیات بهترین هردو جهان را دریافت می کنند.

LLC ها طبقه بندی مالیاتی فدرال خود را ندارند. به این ترتیب ، آنها می توانند وضعیت مالیاتی یک مالکیت شخصی ، مشارکت ، S-Corp یا C-Corp را اتخاذ کنند.

با توجه به اینکه IRS به طور خودکار LLC ها را به عنوان مشارکت یا مالکیت شخصی طبقه بندی می کند ، بسته به اینکه یک یا چند مالک داشته باشند ، LLC ها می توانند از “مالیات بر گذر” استفاده کنند که در آن شرکت نیازی به پرداخت مالیات LLC یا مالیات شرکت ندارد. به

در عوض ، درآمد و هزینه های آن به اظهارنامه مالیاتی شخصی مالکان منتقل می شود و مالک مالیات بر درآمد شخصی را برای هرگونه سود به دست می آورد. از نظر زمینه ای ، C-Corps دو بار از توزیع به سهامداران مالیات می گیرد: یکی در سطح شرکت و سپس دوباره در سطح فردی.

کاغذبازی کمتر یکی دیگر از مزایای قابل توجه است.

صاحبان آژانس ها مجبور نیستند جلسات سالانه برگزار کنند و معمولاً ملزم به نگهداری سوابق گسترده نیستند. در واقع ، در برخی ایالت ها ، LLC ها نیز مجبور نیستند گزارش سالانه ارائه دهند. با کاغذبازی و الزامات انطباق کمتر ، تشکیل LLC ها آسان تر است و از نظر قانونی از نظر قانونی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

همچنین انعطاف پذیری زیادی در زمینه مالکیت ، مدیریت و توزیع سود وجود دارد.

LLC ها هیچ محدودیتی در تعداد و نوع مالکینی که می توانند داشته باشند ندارند. آنها در مورد راه اندازی کسب و کار و تصمیم گیری انتخاب های بیشتری دارند ، به علاوه مجبور نیستند از یک ساختار رسمی پیروی کنند.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC

راه اندازی (و اجرای) LLC هزینه دارد. با این حال ، میزان پولی که پرداخت می کنید از ایالتی به ایالت دیگر که محل تشکیل LLC است متفاوت است. این که آیا خودتان کار را انتخاب می کنید یا وکیل می گیرید نیز اهمیت دارد.

برای شروع ، باید سندی به نام مقالات سازمان (که به عنوان گواهی تشکیل یا گواهی سازمان ، بسته به وضعیت عملیاتی شما نیز شناخته می شود) را نزد وزیر امور خارجه خود تسلیم کنید. این به طور کلی 50 تا 100 دلار هزینه دارد ، اما در آلاسکا ، 250 دلار است. سپس باید دوباره 50 تا 100 دلار بپردازید تا مجوز کسب و کار خود را بدست آورید.

علاوه بر این ، همه LLC ها باید هزینه های LLC جاری را نیز بپردازند ، که می تواند از 0 تا 4500 دلار بر اساس وضعیت شما متفاوت باشد.

توجه داشته باشید: اگر می خواهید نام LLC خود را رزرو کنید و DBA (“Doing Business As”) را ثبت کنید ، باید هزینه های اضافی را به ترتیب بین 10 تا 50 دلار و 10 تا 200 دلار بپردازید.

پس از هزینه های تشکیل LLC ، باید هزینه های جاری را نیز در نظر بگیرید.

بسته به ایالت شما ، ممکن است مجبور شوید مالیات سالانه LLC و هزینه گزارش سالانه را پرداخت کنید. مالیات سالانه LLC مالیاتی است که همه صاحبان LLC باید صرف نظر از میزان درآمد LLC بپردازند ، که از یک ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. به عنوان مثال ، شرکتهای LLC کالیفرنیا باید حداقل 800 دلار در سال بپردازند ، در حالی که در سایر ایالتها حداقل مالیات بین 100 تا 400 دلار است.

از سوی دیگر ، هزینه گزارش سالانه می تواند تا 20 تا 100 دلار برسد و هر یک یا دو سال یکبار به وزیر امور خارجه ارائه می شود تا اطلاعات تماس LLC را به روز نگه دارد.

ایالت های ایالات متحده همچنین از LLC ها برای تعیین نماینده ثبت شده درخواست می کنند. اگرچه شخص می تواند نماینده ثبت شده خود باشد ، اما استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده شخص ثالث امکان پذیرتر است. هزینه های سالانه این شرکت ها بسته به خدماتی که استفاده می کنید معمولاً بین 40 تا 300 دلار است.

به عنوان یک LLC دارای مجوز ، ممکن است مجبور شوید هزینه های تمدید مجوز را که 20 تا 100 دلار است ، پرداخت کنید تا مجوز کسب و کار خود را به روز نگه دارید.

7 مرحله برای شروع LLC

اکنون که ما دلیل شروع و انرژی و هزینه های مربوطه را توضیح دادیم ، بیایید نگاهی به نحوه شروع LLC در ایالات متحده بیندازیم.

مرحله 1: ایالتی را برای اداره مشاغل خود انتخاب کنید

اولین قدم در سفر LLC شما انتخاب وضعیتی است که LLC خود را در آن اجرا می کنید.

واضح ترین گزینه برای شروع LLC شما در وضعیتی است که در حال حاضر در آن زندگی می کنید. اگر می خواهید به عنوان یک LLC خارجی در ایالت های دیگر ثبت نام کنید ، باید برای حضور فیزیکی (ویترین یا دفتر) در ایالت های دیگر ترتیب دهید.

شما همچنین می توانید یک ایالت با قوانین مناسب برای تجارت انتخاب کنید. قبل از نهایی کردن هر چیزی ، مدارک اضافی و هزینه های مربوطه را بررسی کنید. پس از انتخاب ایالت ، خود را در قوانین و قوانین و مقررات آن آموزش دهید تا از گمراهی اجتناب کنید.

مرحله 2: نامی برای LLC خود انتخاب کنید

اکنون که تصمیم گرفته اید کجا کسب و کار خود را راه اندازی کنید ، وقت آن است که نامی برای LLC خود انتخاب کنید.

هر ایالت دستورالعمل های نامگذاری خاصی دارد ، اما به طور کلی ، شما باید الزامات نامگذاری زیر را دنبال کنید:

  • نام LLC باید از سایر LLC ها ، شرکت ها و مشارکت ها متمایز باشد
  • نام LLC باید عبارت “شرکت با مسئولیت محدود” یا یکی از اختصارات آن (LLC یا LLC) را شامل شود
  • نام LLC نمی تواند شامل کلماتی باشد که می تواند شرکت شما را با یک سازمان دولتی (خزانه داری ، FBI ، وزارت خارجه و غیره) اشتباه بگیرد.

مرحله 3: یک نماینده ثبت شده برای LLC خود تعیین کنید

نماینده ثبت شده شخصی است که به عنوان نقطه تماس بین شما و ایالت عمل خواهد کرد.

نماینده ثبت شده شما می تواند یک شخص یا یک نهاد تجاری باشد که مسئول ارسال و دریافت اسناد رسمی ، مانند اسناد حقوقی ، بایگانی اسناد و ارائه مراحل است.

نماینده ثبت شده تعیین شده باید دارای آدرس فیزیکی در ایالتی باشد که قصد فعالیت دارید. شما می توانید نماینده ثبت شده خود باشید ، اما وقتی مزایا و معایب را مقایسه کنید ، استخدام خدمات نمایندگی ثبت شده شخص ثالث گزینه بسیار بهتری است.

به عنوان مثال ، قانون ایالتی ملزم می کند که نماینده ثبت شده هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در دفتر خود حضور داشته باشد. این یک موقعیت ایده آل برای صاحب مشاغل نیست که هزاران وظیفه مهمتر دیگر را در لیست کارهای خود داشته باشد.

اگر به دنبال خدمات نمایندگی معتبر هستید ، ZenBusiness را به شدت توصیه می کنیم. این خدمات نمایندگی ثبت شده بسیار مقرون به صرفه و همچنین یک گزینه à la carte را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این سرویس بیش از آنکه بتواند کلیه نامه نگاری های شما با وزیر امور خارجه را مدیریت کرده و تمام اسناد حقوقی و مالیاتی شما را ابلاغ کند.

مرحله 4: اسناد LLC خود را با دولت ثبت کنید

در مرحله بعد ، باید مدارک لازم را برای تأیید LLC خود به صورت قانونی ثبت کنید.

در اکثر ایالت ها ، سند تشکیل LLC را مقالات سازمان می نامند ، اما برخی ایالت ها نیز آن را گواهی تشکیل یا گواهی سازمان می نامند. برای رسمیت بخشیدن به LLC خود ، باید این سند را به همراه هزینه تشکیل پرونده خود ارسال کنید. می توانید این کار را به صورت آنلاین یا از طریق پست انجام دهید.

برای تهیه سند تشکیل LLC به اطلاعات زیر نیاز دارید:

  • نام و آدرس نماینده ثبت شده
  • آدرس دفتر اصلی و اطلاعات تماس
  • مدت زمان کسب و کار
  • تاریخ لازم الاجرا شدن کسب و کار شما
  • مجری که LLC را تشکیل می دهد و سند تشکیل LLC را امضا می کند
  • استاندار تعیین شده
  • ماهیت کسب و کار
  • آدرس بازگشت برای تشکیل پرونده

مرحله 5: ساختار مدیریتی خود را تعیین کنید

صاحبان LLC می توانند ساختار مدیریت شرکت خود را تعیین کنند.

شما می توانید اعضای شرکت خود را مدیریت کنید ، جایی که تعداد کمی از اعضای LLC به طور فعال در اداره روزانه شرکت شرکت دارند یا تحت مدیریت مدیر هستند ، جایی که شما (و سایر اعضا) یک یا چند مدیر را استخدام می کنید رسیدگی به مسائل مدیریتی ، بدون دخالت اندک اعضا.

هر دو ساختار مدیریتی عالی هستند. در پایان ، شما باید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب نیازهای شما باشد.

مرحله 6: یک قرارداد عملیاتی LLC تهیه کنید

یک قرارداد عملیاتی LLC یک سند قانونی است که ساختار مالکیت و نقش های عضو LLC شما را مشخص می کند. اگرچه اکثر ایالت ها نیازی به توافقنامه عملیاتی ندارند ، اما برای جلوگیری از سوء تفاهم در این خط مشی توصیه می شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که برای ایجاد یک قرارداد عملیاتی برای LLC خود نیاز دارید:

  • محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت
  • نام و آدرس هر عضو (و حتی مدیران ، در صورت وجود)
  • مشارکت مالی اعضا یا درصد سود شرکت
  • حقوق و مسئولیت های هر یک از اعضا
  • اختیارات رای هر عضو
  • نحوه تخصیص سود و زیان
  • قوانین برگزاری جلسات و اخذ رای
  • مراحل پذیرش اعضای جدید
  • مقررات خرید یا خرید و فروش که مواردی را که وقتی یک عضو می خواهد سود خود را بفروشد ، بمیرد یا از کار بیفتد ، نشان می دهد
  • روش انحلال

مرحله 7: گواهی LLC خود را از ایالت دریافت کنید

هنگامی که اسناد تشکیلات LLC شما ثبت و تأیید می شود ، به LLC شما یک گواهی – یا سند مشابه دیگر – اعطا می شود که تأیید می کند LLC شما اکنون یک نهاد قانونی شناخته شده است.

پس از دریافت گواهینامه ، می توانید به امور دیگری مانند اخذ EIN (شماره شناسایی کارفرما) ، ثبت مجوزهای تجاری و ثبت نام در اداره درآمد رسیدگی کنید. همچنین می توانید پس از دریافت گواهی LLC ، حساب های بانکی تجاری خود را باز کنید.

مراحل بعدی

اکنون که همه چیز را درباره شروع LLC در ایالت خود می دانید ، زمان عمل است!

شروع به کار روی انتخاب وضعیت عملکرد و نام تجاری خوب کنید. در حین کار ، قبل از انجام کار مجوزها و مجوزهای لازم را پیدا کنید.

هنگام اجرای LLC خود ، مطمئن شوید که هزینه های شخصی خود را از هزینه های کسب و کار جدا کرده اید. این امر شما را در فصل مالیات خوشحال می کند – و IRS را راضی نگه می دارد!

در اینجا چند مقاله دیگر از Crazy Egg وجود دارد که به شما کمک می کند کاملا صاحب LLC باشید: