5 مرحله آسان برای شروع یک LLC در اورگان

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

انتخاب راه اندازی یک LLC در اورگان به شما محافظت از مسئولیت شخصی و مزایای مالیاتی را می دهد که سفر کارآفرینی شما را هیجان انگیزتر می کند. علاوه بر این ، کل فرایند بسیار ساده و بدون عارضه است ، بنابراین لازم نیست زیاد نگران گام های اشتباه یا از دست دادن تعهدات مهم باشید.

برای اطمینان از اینکه همه چیز برای شما مناسب است ، در اینجا یک راهنمای گام به گام است که به شما کمک می کند تا LLC را در اورگان شروع کنید.

چرا راه اندازی LLC در اورگان ارزش آن را دارد

اگر شما یک کارآفرین ساکن اورگان هستید ، سریعترین و ساده ترین راه برای شروع کسب و کار شما ایجاد LLC است.

LLC یک نهاد تجاری است که شامل یک یا چند عضو است که صاحب آن کسب و کار هستند. اگر تمام تشریفات LLC با دقت انجام شود ، هر یک از اعضای LLC از مسئولیت شخصی محافظت می کنند که آنها را از بدهی ها و تعهدات شرکت محافظت می کند.

بنابراین اگر از کسب و کار شما شکایت شود ، خودرو ، موجودی بانک و سایر دارایی های شخصی شما محافظت می شود.

علاوه بر این ، روند تشکیل پرونده ، مدیریت و رعایت آن بسیار سریع و راحت است. مقررات یا رویه های اداری زیادی برای نگرانی وجود ندارد و به شما این امکان را می دهد تا بر اداره کسب و کار خود تمرکز کنید.

تشکیل آسان مالیات و مزایای احتمالی برای پرداخت مالیات از دیگر مزایای آن است.

صاحبان مشاغل اورگان LLC یا مدیرانی که سود خود را از شرکت خارج می کنند ، فقط باید مالیات بر مشاغل خود را که به عنوان مالیات FICA ، تامین اجتماعی یا Medicare شناخته می شود ، بپردازند. به علاوه ، هزینه سالانه نیز تقریباً اسمی است. مالیات دیگری بر مالکان اعمال نمی شود.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی LLC در اورگان

همه صاحبان مشاغل اورگان باید هزینه اصلی تشکیل LLC را که 100 دلار است بپردازند. این امر برای ارسال آنلاین اساسنامه شرکت به وزیر امور خارجه اورگان مورد نیاز است.

اورگان همچنین برای صاحبان LLC ارائه گزارش سالانه به وزیر امور خارجه اجباری کرده است. می توانید این فرم را ارسال کرده و هزینه گزارش سالیانه 100 دلار را از طریق وب سایت وزیر خارجه اورگان پرداخت کنید. این امر هر سال تا تاریخ تشکیل LLC انجام می شود.

در اینجا لیستی از هزینه های اختیاری دیگر LLC را در نظر بگیرید:

  • رزرو نام LLC – 100 دلار
  • نام DBA (Doing Business As) – 50 دلار
  • کپی سند تأیید شده – 15 دلار
  • گواهی وجود – 10 دلار

اورگان همچنین از صاحبان آژانس ها می خواهد که یک نماینده ثبت شده تعیین کنند.

با فرض اینکه تصمیم گرفته اید از یک سرویس نمایندگی ثبت شده شخص ثالث برای حفظ شرکت خود استفاده کنید ، باید مقداری پول برای آن هزینه کنید. خبر خوب این است که برخی از شرکت ها ، مانند RocketLawyer ، خدمات نمایندگی عالی ثبت شده شخص ثالث هستند. بسیاری از خدمات تشکیل کسب و کار خدمات نمایندگی ثبت شده را برای اولین سال رایگان ارائه می دهند ، اما پس از آن باید به طور متوسط ​​100 تا 150 دلار در سال پرداخت کنید.

بله ، شما می توانید نماینده ثبت شده خود باشید. اما استخدام شخص دیگری با هزینه اسمی بسیار بهتر است ، با توجه به اینکه در آرامش بیشتری خواهید بود.

اگر قبلاً یک LLC در ایالت دیگری ثبت کرده اید و می خواهید تجارت خود را در اورگان گسترش دهید ، باید LLC خود را با پرداخت 275 دلار به عنوان یک LLC خارجی در اورگان ثبت کنید.

سپس ممکن است کسب و کار شما مجوزها و مجوزهای فدرال ، ایالتی و محلی مربوطه را بپردازد تا به طور قانونی در اورگان فعالیت کند.

5 مرحله برای شروع LLC در اورگان

حالا بیایید نگاهی بیندازیم که برای راه اندازی کسب و کار خود در ایالت اورگان باید چه کار کنید.

مرحله 1: LLC خود را نامگذاری کنید

بر اساس قانون اورگان ، همه LLC هایی که در ایالت فعالیت می کنند باید دارای نام تجاری باشند که شامل کلمات “شرکت با مسئولیت محدود” یا اختصار LLC یا LLC بدون تأیید باشد ، این نام نمی تواند شامل کلمات یا عبارات محدود مانند بانک ، وکیل ، یا دانشگاه

در عین حال ، نام LLC شما باید از سایر واحدهای تجاری که قبلاً در اورگان فعالیت می کنند متمایز باشد. با مراجعه به پایگاه داده نام کسب و کار ایالت اورگان ، می توانید در دسترس بودن نام را بررسی کنید.

مطمئن شوید که نام تجاری شما جذاب و به یاد ماندنی است و متناسب با صنعت و برند شماست.

مرحله 2: یک نماینده ثبت شده تعیین کنید

پس از انتخاب نام برای شرکت خود ، مورد بعدی در دستور کار شما تعیین نماینده ثبت شده در اورگان است.

همانطور که گفته شد ، اورگان تعیین نمایندگی ثبت شده برای این شرکت را برای LLC ها الزامی کرده است. یک نماینده ثبت شده به عنوان نقطه تماس شما با دولت ایالتی عمل می کند و از طرف شرکت ، اخبار و اخبار قانونی مهم را از وزیر امور خارجه اورگان دریافت می کند.

اگر دارای آدرس فیزیکی در ایالت (نه صندوق پستی) و سایر شرایط اورگان باشد ، این شخص می تواند هر شخص یا واحد تجاری باشد. علاوه بر این ، آنها باید به صورت دولتی کار کنند و هر روز بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در دسترس باشند.

از لحاظ فنی ، شما می توانید نماینده ثبت شده در اورگان خود باشید ، اما معایب آن بسیار بیشتر از جوانب مثبت آن است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید در نمایندگی ثبت شده خود تجدید نظر کنید:

  • شما هیچ گونه آزادی برای خروج از دفتر نخواهید داشت زیرا نماینده ثبت شده باید در تمام ساعات کاری معمول در دفتر حضور داشته باشد.
  • آدرس نماینده ثبت شده بخشی از سوابق عمومی است ، بنابراین اگر مشاغل خانگی دارید ، آدرس خانه خود را اعلام می کنید.
  • اگر آدرس دفتر خود را تغییر می دهید ، باید فرم ها را تنظیم کرده و هزینه های اضافی را نیز پرداخت کنید. اما اگر با یک سرویس نمایندگی خارجی کار می کنید ، می توانید آدرس نمایندگی ثبت شده خود را در صورت نیاز بدون نیاز به اصلاح مدارک نمایندگی ثبت شده تغییر دهید.

ما به شدت توصیه می کنیم از Rocket Lawyer استفاده کنید. این خدمات عالی نمایندگی ثبت شده را ارائه می دهد که رعایت قوانین ایالتی در اورگان را آسان تر می کند. علاوه بر این ، تمام اطلاعیه های قانونی شما را بصورت آنلاین ذخیره می کند ، که به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه خطری در امنیت ، در حین حرکت حرکت کنید.

همه نمایندگان ثبت شده Rocket Lawyer با تجربه هستند و در گذشته به هزاران کسب و کار رو به رشد خدمات رسانی کرده اند. آنها در همه 50 ایالت موجود هستند و اسناد مهم و اطلاعیه های قانونی را برای شما اسکن و ایمیل می کنند.

مرحله 3: مقالات سازمان اورگان خود را ثبت کنید

در این مرحله ، شما دو وظیفه مهم را انجام داده اید: نامگذاری مشاغل خود و تعیین نمایندگی ثبت شده.

تنها چیزی که برای رسمی شدن شرکت شما باقی مانده است این است که اساسنامه سازمان خود را از طریق وب سایت وزیر امور خارجه اورگان ثبت کنید.

بسیاری از افراد ثبت اسناد رسمی دولتی را ترسناک می دانند. با این حال ، در اورگان ، این روند نسبتاً ساده است – به شرط اینکه راهنمایی مناسب داشته باشید.

برای تکمیل و ارسال فرم مقاله سازمان به اطلاعات زیر نیاز دارید:

  • نام کامل LLC شما ، از جمله تعیین کننده LLC که انتخاب کرده اید
  • مدت زمان LLC شما اگر تاریخ پایان را در نظر نداشته باشید ، این “دائمی” خواهد بود. در غیر این صورت ، به سادگی تاریخ انحلال LLC را مشخص کنید.
  • آدرس دفتر اصلی LLC شما
  • نام و نام خانوادگی حقوقی کامل نماینده ثبت شده شما در اورگان. اگر آدرس پستی آنها با آدرس عملیاتی آنها متفاوت است (اما هر دو باید در حالت اولیه باشند) می توانید یک آدرس ثانویه تعیین کنید.
  • ساختار مدیریت LLC شما ، یعنی اینکه آیا توسط اعضا مدیریت می شود یا مدیر مدیریت می شود
  • نوع صنعتی که شرکت شما در آن قرار می گیرد
  • این که آیا شما در حال تشکیل یک شرکت سودمند هستید (شرکتی که هدف آن ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و محیط زیست است)
  • نام و آدرس همه اعضای LLC (مالکان) و مدیران مربوط به شرکت شما
  • نام و آدرس یکی از اعضا یا مدیرانی که اطلاعات و درک مستقیم عملیات شرکت را دارند
  • امضای سازمان دهنده

همچنین باید هزینه ثبت نام را بپردازید ، که می توانید آن را به همراه فرم به صورت آنلاین ارسال کنید. اگر پرونده آنلاین جذاب به نظر نمی رسد ، می توانید فرم و هزینه تشکیل پرونده را به آدرس زیر ارسال کنید:

وزیر خارجه اورگان

بخش شرکت

255 Capitol St. NE، Suite 151

سالم ، OR 97310-1327

هنگامی که اسناد رسمی تأیید شده را از وزیر امور خارجه اورگان دریافت می کنید ، اکنون شرکت شما از نظر قانونی به عنوان یک نهاد تجاری در ایالت شناخته می شود. تبریک می گویم!

اطمینان حاصل کنید که اسناد را به همراه سایر اسناد مهم خود ، مانند قرارداد عملیاتی ، قراردادها ، گواهی اعضا و غیره ، با خیال راحت ذخیره کنید.

مرحله 4: یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنید

افشای کامل: ایجاد یک توافقنامه عملیاتی توسط قانون اورگان الزامی نیست ، اما این یک روش توصیه شده است زیرا به وضوح نحوه مدیریت LLC شما را مشخص می کند ، همراه با روشهای عملیاتی خاصی که قصد دارید دنبال کنید.

این توافقات می تواند برای LLC های دارای چندین عضو برای تشریح ساختارهای رأی گیری و مدیریت سود مفید باشد ، که به جلوگیری از سوء تفاهم ها کمک می کند.

حتی برای LLC های تک نفره ، توافقنامه عملیاتی می تواند بسیار حیاتی باشد.

در صورتی که ناتوان باشید و نتوانید شرکت خود را مدیریت کنید ، از کسب و کار شما محافظت می کند و اطمینان حاصل کنید که شرکت همچنان به کار خود ادامه می دهد. در غیاب آن ، شرکت شما طبق قوانین ایالتی اداره می شود ، که می تواند یک استراتژی مدیریت ضعیف برای نتیجه نهایی شرکت شما باشد.

به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید بر اساس الزامات خود موارد بیشتری اضافه کنید ، اما در اینجا لیستی از اطلاعاتی است که یک قرارداد عملیاتی باید به طور کلی شامل موارد زیر باشد:

  • نام و آدرس اصلی LLC
  • مدت زمان LLC
  • نام و آدرس نماینده ثبت شده
  • اطلاعات در مورد اساسنامه سازمان
  • هدف کسب و کار
  • اعضا و مشارکت آنها
  • نحوه تقسیم سود و زیان
  • روش پذیرش اعضای جدید و همچنین اعضای خروجی
  • مدیریت LLC
  • بندهای جبران خسارت و مسئولیت
  • روشهای انحلال

اگر مطمئن نیستید که چگونه یک قرارداد عملیاتی موثر برای LLC خود تهیه کنید ، به راهنمای ما برای ایجاد یک نگاه کنید.

مرحله 5: مالیات و سایر الزامات قانونی خود را برآورده کنید

ممکن است افکار اضافی و الزامات نظارتی برای LLC شما اعمال شود ، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که همه پایه های شما تحت پوشش قرار گرفته اند.

به طور معمول ، این الزامات شامل گرفتن EIN ، اخذ مجوزهای تجاری و ثبت نام در اداره درآمد (DoR) است. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

  • گرفتن EIN: شماره شناسایی کارفرمای شما یا EIN یک شماره نه رقمی است که توسط سرویس درآمد داخلی برای شناسایی LLC شما برای اهداف مالیاتی تعیین شده است. شما می توانید این را از طریق پست یا آنلاین از طریق IRS دریافت کنید. EIN برای تشکیل و مدیریت مالیات در سطح ایالتی و فدرال ، افتتاح حساب بانکی تجاری و استخدام کارکنان بسیار مهم است.
  • اخذ مجوزهای تجاری: بسته به نوع تجارت و قوانین قابل اجرا ، ممکن است از LLC شما برای اخذ مجوزهای دولتی و تجاری دیگر استفاده شود. برای جزئیات بیشتر ، می توانید جستجوی سریع را در فهرست مجوز اورگان انجام دهید.
  • ثبت نام در اداره درآمد: اگر کارمند دارید ، باید در اداره درآمد اورگان (DoR) ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر وزیر امور خارجه تماس بگیرید.
  • ثبت گزارشات سالانه: LLC اورگان و LLC های خارجی باید گزارش سالانه ای را به وزیر امور خارجه اورگان ارائه دهند. گزارش های سالانه LLC برای سالی که در آن ثبت شده است باید انجام شود و باید قبل از تاریخ سالگرد شرکت شما توسط دفتر وزیر امور خارجه دریافت شود. در غیر این صورت ، متوجه خواهید شد که هزینه دیرکرد را پرداخت می کنید. شما باید یک گزارش آنلاین از طریق صفحه تمدید وب وزیر امور خارجه اورگان تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که هزینه ثبت گزارش سالانه 100 دلار برای LLC های داخلی و 275 دلار برای LLC های خارجی است.

مراحل بعدی

اکنون که ما در مورد چگونگی راه اندازی LLC در اورگان بحث کردیم ، زمان عمل است!

اگر احساس ترس می کنید یا با مشکل روبرو هستید ، می توانید برای دسترسی به وکلای واقعی از خدمات آنلاین حقوقی استفاده کنید. این به ساده شدن فرآیندهای تشکیل و ثبت LLC کمک می کند. علاوه بر این ، اکثر این خدمات ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند و از آرامش خاطر شما اطمینان می دهند.

و فراموش نکنید که LLC خود را در حال حرکت نگه دارید تا آن را به روز نگه دارید.