پیشرانه TU5 و بررسی مزایا و معایب آن

همین مورد قضیه ادامه خواهد داشت و امداد زیادی به صنعت مرزوبوم خواهد کرد. ایران اتومبیل برای همین دسته از پژو پارس تغییرات متعددی در نظر گرفته است. موتور TU5 P نسل نو موتور TU5، ارتقایافته از لحاظ قدرتی همپا اصلی کاهش مصرف سوخت و منطبق بر نهایی استانداردهای زیستمحیطی است. به جهت یافتن جواب همین پرسشها و همینطور کسب اطلاعات کاربردی درباره روغن موتور منحصربه‌فرد پژو پارس، اهمیت این مقاله از مجله موتور tu5 یا این که tu3 لیلیمگ ملازم شوید. پیشرانه TU5 در کشورمان اصلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ معرفی شد و یک‌سری سالی میباشد که بر بر روی محصولات دیگری مثل پژو ۴۰۵ slx، پارس TU5 و همچنین دانگ فنگ H30 کراس هم نصب میشود. این موتور بر روی محصولاتی از قبیل تارا و رانا پلاس به کار گرفته می شود. موتور تیوفایو (tu5) نسبت به حجم خود بازده لطف داشته و اقتدار اساسی مصرف سوخت پایین در ماشین ها دارااست و از دیگر ویژگیهای همین موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن میباشد که سبب میگردد تا کارایی این موتور در هر شرایطی بالا باشد. نیز حالا شرکت کشور‌ایران خودرو حق تقدم های مشتریان در خرید کردن خودرو نظیر مصرف سوخت و قابلیت و امکان های رانندگی را در تارا به مهربانی اعمال کرده است؛ به همین استدلال احتمال استقبال از این اتومبیل در بازار بالا خواهد بود. از سویی دیگر، یاری خودروی همین شرکت هم از عملکرد مضاعف لطف برخوردار میباشد و نسبتاً در هر جای مرزوبوم که خودروی شما خرابشده باشد، در کمترین دوران ممکن تعمیرکاران به جهت امداد به شما میآیند. محمد راست گو قاسمی از نمایشگاهداران قدیمی می گوید: پارس سپید رنگ خوبتر فروش می‌رود ولی دسته دوگانه سوزش بتازگی در در بین مردمان دوست داستنی وجود ندارد و به لطف فروش ندارد. همین فرآورده را می اقتدار اساسی تغییرات جزیی به استاندارد یورو 6 ارتقاء داد. TU5 در محصولات متعدد متفاوت است، ادامه داد: مصرف بنزین در خودروی تارای مجهز به همین موتور در هر ۱۰۰ km پیمایش به طور متوسط هفت لیتر خواهد بود؛ همین موتور اصلی استاندارد یورو پنج است. مقیمی این موتور را نخستین موتور ایجاد داخل دانست که به فناوری پمپ روغن مهم میزان متغیر روغن خروجی مجهز شده میباشد و گفت: همین فناوری امکان در دست گرفتن فشار روغن در مورد ها غیر لازم و بالطبع کمتر مصرف سوخت و بهبود راندمان موتور را منجر می شود. سیستم زمانبندی متغیر پروسهای از تغییر و تحول زمانه رفت و آمد سوپاپها و اکثر به جهت بهترشدن راندمان و کارایی، صرفهجویی در سوخت و خروج بهینه دود طراحی شده است. وی از بهره مندی همین موتور از فناوری زمانبندی متغیر پیوسته سوپاپها (CVVT) خبر اعطا کرد و گفت: این فناوری امکان تغییر تحول زمانبندی باز و بسته شدن سوپاپ هوا را می‌دهد و موجب افزایش راندمان موتور در زمانه آیتم لزوم میشود. وی در کلام خویش گفته که موتور تارا در نسل های بعدی تغییرات و بهبود بیشتری را تجربه خواهد کرد که از گزاره آن‌ها می اقتدار به گیربکس اتوماتیک و پیشرانه های تازه اهمیت قابلیت و امکان های بخش اعظم و کمتر مصرف سوخت اشاره کرد که به زودی پس دریافت استاندارد به تولید انبوه خواهد رسید. وی تصریح کرد: ترخیص متاع در گمرکات به سرعت انجام می شود. موتور اتومبیل لباس‌شویی حیاتی ترین قطعه همین دستگاه هست که تمام کیفیت، کارایی و فناوری های به فعالیت رفته در آن با این قطعه سنجیده می شود. TU5 که در تراز صنعتی سازی قرار داراست را گزیده از برنامههای توسعهای ایران اتومبیل در زمینه موتور محصولات دانست و اظهار کرد: در این موتور اصلی بهرهگیری از فناوری زمانه بندی متغیر مداوم سوپاپ ها (CVVT)، پمپ روغن حساس خروجی متغیر و بهبود در اتاقک احتراق موتور، بهبودهای قابل توجهی در چابکی و عجله در بدور پایین، قدرت در بدور بالا، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی حاصل می شود. ، ارتقاء توان، ارتقا گشتاور، کاهش آلایندگی و کاهش مصرف آیتم انتظار است، از دیگر برنامه های جمهوری اسلامی ایران اتومبیل در راستای ارتقای موتورهای فعلی است. یکی از راههای تشخیص همین دو دسته چراغ عقب آن است؛ چرا که مدل 16 سوپاپی بهصورت فابریک حیاتی چراغهای دودی به بازار آمد تا در بازار کمکی به تفکیک این گونه از دسته های دیگر پرشیا باشد. CVVT به مفهوم زمانبندی مداوم متغیر سوپاپها است. این پیشرانه به سامانه زمانبندی متغییر سوپاپها یا این که به عبارتی CVVT مجهز و پمپ روغن متغیر بر روی آن کارگزاری شده است. همین موتور بر روی محصولاتی از قبیل تارا و رانا پلاس به کار گرفته میشود. از دلایل تغییر‌و تحول پلتفرم می توان به ایجاد امکانات نو رفاهی، کمتر هزینه ای، مصرف سوخت و ایمنی اشاره کرد. بهگفته مهندسان ایرانخودرو، این تغییرات صورتگرفته بر بر روی TU5، باعث شده تا سطح تداوم همین موتور ارتقاء پیدا کند؛ از سویی در زمان به کار گیری در نسخههای دندهای خودروهای B و C، مصرف سوخت میانگین نزدیک به ۷ لیتر بهازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد. از طرفی مهندسان کشور ایران خودرو معتقدند مشکلات موتور گذشته پژو ۴۰۵ از جمله روغنکاری نیز اهمیت تصحیح مدار روغنکاری موتور برطرف شده است. حق بیمه اساس فرد ثالث برای پژو پرشیا که 4 سیلندر دارااست مبلغ 1.564.200 تومان است.