ورق مولتی استایل چیست؟

ساخت انواع لوح های یادبود، تندیس، پلاک های راهنما، قطعات دکوری، قطعات صنعتی و … تابلو مولتی استایل دیواری سرویس بهداشتی ، تابلو مولتی استایل دیواری تجهیزات صنعتی ، دارویی در شرکت های خصوصی و عمومی و در هر جایی که شما به حک نوشته ای بر روی یک ورق فلزی نیاز داشته باشید ، می توانید این ورق ها را مورد استفاده مولتی استایل برنزی قرار دهید . مولتی استایل را می توان برای مواردی از جمله مولتی استایل بر روی پلکسی گلاس ، مولتی استایل چلنیوم ، مولتی استایل نئون پلاستیک ، مولتی استایل تابلو راهنما و دیگر موارد بکار برد .

۲- ورقهای مولتی قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند. برش و حکاکی ورقهای نقره ای و طلایی مولتی استایل جهت ساخت پلاک راهنمای دستگاه ، پلاک راهنمای ساختمان و یا لوح.

ورقهای مولتی استایل با ضخامت کم، سرعت قابل توجهی در هنگام برش با دستگاه لیزر دارند و امکان اجرای هر نوع طرحی در زمان کم از مزایای برش لیزری مولتی استایل به حساب میآید. اما با ورود دستگاه های متعدد همچون دستگاه حروف ساز چلنیوم ، دستگاه برش لیزری ، دستگاه آبکاری فانتاکروم و دیگر دستگاه ها ، امکان ساخت تابلوهای تبلیغاتی متعدد نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو وکیوم ، تابلو ال ای دی ، تلویزیون شهری ، تابلو راهنما و دیگر تابلوها فراهم گشته و تنوع زیادی را در نوع طراحی تابلوهای تبلیغاتی و اسامی آنها شاهد هستیم .

سهولت حمل و نقل به دلیل وزن کم و انعطاف پذیری بالا، تنوع در طرح و رنگ و سهولت در برش و نصب ورق های مولتی استایل از جمله مزایای استفاده از آن هاست. ورق های مولتی استایل قابلیت حک و برش لیزری را دارند. برش لیزری در مقیاس بسیار کوچک و ظریف قابل اجرا است،که ضایعات این ورق ها را بسیار کاهش می دهد. در محیط بیرون جریان گردوغبار نیز بر ظاهر این ورقها تاثیرگذار است. از دیگر ویژگی های ورق مولتی استایل سرعت بالای تولید آن ها و همچنین مقاومت خوب در مقابل رطوبت است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لیبل مولتی استایل.