نقشه های واقعی تجارت الکترونیکی موارد استفاده و پیشرفت هایی را که می توانید از | یاد بگیرید

پیشرفت تکنولوژی به بسیاری از مشاغل کمک کرده است تا با نیازهای روزافزون مشتریان مطابقت داشته باشند. ابزارهایی که در سالهای اخیر ظهور کرده اند ، تضمین می کند که بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک در تلاش خود برای ارائه بهترین تجربه مشتری تا کنون موفق بوده اند.

هر زمان که به نظر می رسد مشکلی پیش می آید ، سازمان می تواند تیم خود را از ابزارهایی که به دست آورده اند برای کشف موضوع استفاده کند. پس از اتمام کار ، آنها می توانند پیشرفت هایی را در آن مناطق انجام دهند تا مطمئن شوند که مشتریان آنها شروع به ترک نکردن نمی کنند.

یکی از ابزارهای زیادی که توسط بسیاری از مشاغل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ، نقشه های حرارتی است. هنگامی که صحبت از بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل می شود ، یکی از رایج ترین ابزارها تبدیل شده است. انواع مختلف نقشه های حرارتی موجود می تواند مجموعه ای از داده ها را در اختیار شما قرار دهد که اطمینان حاصل می کند آنها در بالای هر مشکلی در وب سایت خود باقی می مانند.

این روزها مردم می توانند به لطف دستگاه های مختلف موجود به اینترنت متصل شوند. اطمینان از عملکرد مطلوب وب سایت آنها برای مشاغل ضروری شده است. در غیر این صورت ، می تواند در بلندمدت از دست مشتریان و درآمد احتمالی آنها جلوگیری کند. از این رو ، ابزارهای نقشه برداری حرارتی به یکی از زرادخانه های زیادی تبدیل شده اند که برای حفظ همه چیز در حالت فوق العاده مورد نیاز است.

روشی که یک نام تجاری ممکن است صفحه وب خود را ایجاد کند ، مطابق روند فعلی و تکنولوژی موجود دائما در حال تغییر است. رفتاری که بازدیدکنندگان در وب سایت شما انجام می دهند می تواند داده هایی را که برای تنظیمات بعدی وب سایت شما نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. اگر به نظر می رسد فقط در مناطق خاصی کلیک می کنند اما از مناطق دیگر اجتناب می کنند ، ممکن است به این معنی باشد که صفحات شما مشکلی دارد. ابزارهای Heatmap آگاهی از آن مسئله را ممکن می سازد و شما را قادر می سازد تا تغییرات مناسب را انجام دهید.

مشاغل تجارت الکترونیک باید از مزایای کامل از نقشه های حرارتی استفاده کنند. برای اثبات میزان تأثیر این ابزارهای حرارتی ، بیایید چندین مورد استفاده از سایر نقشه های حرارتی را بررسی کنیم و ببینیم چه پیشرفت هایی را می توانید از آنها یاد بگیرید.

نقشه برداری حرارتی و آزمایش A/B

با توسعه کسب و کار خود ، بهبود وب سایت شما بسیار مهم است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند بدون توجه به دستگاه هایی که تصمیم به استفاده از آنها دارند ، وارد وب سایت شما شوند. همه از دستگاه های مشابه برای ورود به وب سایت شما استفاده نمی کنند. برخی ممکن است از دستگاه های تلفن همراه و برخی دیگر از رایانه رومیزی استفاده کنند. وقتی می خواهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای همه قابل دسترسی است ، کمی شمشیر دو لبه وجود دارد.

در حالی که راههای بیشماری را که افراد می توانند به وب سایت شما وارد کنند به حداکثر می رساند ، این بدان معناست که شما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند از طریق آن دستگاه ها به فروشگاه شما دسترسی داشته باشند بدون اینکه با هیچ مانعی روبرو شوید. این بدان معناست که شما باید وب سایت خود را آزمایش کرده و در ادامه کار تنظیمات مربوطه را انجام دهید. البته ، شما به روشی نیاز دارید که بتوانید این بازخورد را به دست آورید تا مطمئن شوید روش هایی که پیاده کرده اید به درستی کار می کنند یا نیاز به تعدیل دارند.

تست A/B ، همچنین به عنوان آزمایش تقسیم شناخته می شود ، فرایندی است که به شما امکان می دهد دو نسخه از یک صفحه وب را با یکدیگر مقایسه کنید. با انجام این کار می توانید تعیین کنید که کدام یک از این دو عملکرد بهتری دارد. آزمایش A/B راهی برای آزمایش دو یا چند نوع صفحه که به طور تصادفی به کاربران نشان داده می شود به شما ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل آماری برای تعیین اینکه کدام تنوع برای یک هدف تبدیل معین با صلاحیت بیشتری عمل می کند ، استفاده می شود.

به زبان ساده ، آزمایش A/B به آنها کمک کرد تا نیاز به حدس زدن در مورد بهینه سازی وب سایت و تصمیم گیری های مبتنی بر داده را کنار بگذارند. A به کنترل یا متغیر اصلی آزمایش اشاره دارد ، در حالی که B به تنوع یا نسخه جدید متغیر آزمایش اولیه اشاره دارد. نسخه ای که معیارهای شما را در جهت مثبت افزایش می دهد ، به عنوان برنده شناخته می شود. ایجاد این تغییرات در نسخه برنده در عناصر آزمایش شده ما می تواند به بهینه سازی وب سایت شما و افزایش ROI کسب و کار کمک کند.

به خاطر داشته باشید که معیارهای تبدیل همه مختص هر وب سایت است.

با کمک نقشه های حرارتی و آزمایش A/B ، تیم شما می تواند رفتار بازدیدکنندگان را مشاهده کرده و استراتژی های بهینه سازی مهم را ارائه دهد. به عنوان مثال ، یک تجارت الکترونیک می تواند بازدیدکنندگان خود را از نزدیک تماشا کند تا ببیند چه چیزی برای آنها جذاب است یا در حال رشد هستند. آنچه برای یک فروشگاه خاص کار می کند ممکن است برای فروشگاه دیگر کار نکند. این بدان معناست که صاحبان تجارت الکترونیک می توانند از این داده ها برای تدوین استراتژی برای تجارت خود استفاده کنند.

آنها می توانند این مناطق را از جایی که کاربران در حال برگشت هستند ، ارزیابی کنند ، دلایل رفتارهای خود مانند مسائل فنی یا اشکالات طراحی را درک کنند. مهمتر از همه ، کدام آزمایش A/B به نفع آنها کار می کند.

در اینجا مثالی از نحوه آزمایش A/B به یک شرکت تجارت الکترونیک کمک می کند.

والمونکی

WallMonnkey یک شرکت تجارت الکترونیک است که به یکی از بزرگترین چاپگرهای کاغذ دیواری تبدیل شده است. آنها می خواستند تجربه کاربر را در صفحه اصلی خود بهبود بخشند ، بنابراین تصمیم گرفتند نحوه بازدید و واکنش بازدیدکنندگان سایت از طریق ابزار ما را بررسی کنند.

بینشی که آنها از رفتار مشتریان خود به دست آوردند به آنها در انتخاب یک نقطه مهم در صفحه اصلی برای تمرکز کمک کرد. آنها با انجام آزمایش A/B ، تصویر برجسته را به چیزی جذاب تر برای جلب توجه مشتریان احتمالی تغییر دادند. آنها همچنین تعدادی تنظیمات دیگر را انجام دادند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بیشتر روی صفحات خود کلیک می کنند. آنها موفق شدند آن را کنار گذاشته و نرخ تبدیل خود را 550 افزایش دهند.

پیشرفت ها

در ابتدا ، شما باید زمان خود را برای شناسایی مشکل ، آنچه در تلاش برای انجام آن با تجزیه و تحلیل هستید ، اختصاص دهید. سپس ، به ارائه راه حل ادامه می دهید. راه حل باید بر اساس درک شما از نیازهای بازدیدکنندگان ، محدودیت های فنی وب سایت و این باور عمومی باشد که وضعیت را بهبود می بخشد. سرانجام ، ایجاد نتایج مورد انتظار بسیار حیاتی است ، اما آنچه شما معتقد هستید اگر آزمایش شما از نسخه فعلی بهتر عمل کند ، اتفاق می افتد.

یکی از بهترین راه ها برای رسمی کردن برنامه آزمایش ، ارائه سند ردیابی فرضیه است که فقط شامل این جملات است ، به همراه هر گزارشی که می خواهید ثبت کنید و پیوندها یا اسکرین شات هایی را برای تغییرات ایجاد کنید. با انجام این کار ، می توانید بعداً برگردید و تغییراتی را که قبلاً انجام داده اید در صورت بروز چنین وضعیتی به خاطر بسپارید.

هنگامی که داده های نقشه گرمای خود را با موفقیت با آزمایش A/B ترکیب می کنید ، می توانید کارایی فروشگاه خود را چندین بار افزایش دهید. استفاده از نقشه های حرارتی و آزمایش A/B می تواند بودجه شما را در بهینه سازی طرح های شما کاهش دهد.

خواندن از الگوی F شکل

مطالعه ای که توسط گروه نورمن نیلسن انجام شد نشان داد که مردم تمایل دارند مطالب متنی را با الگوی F بخوانند. این مطالعه به ما نشان می دهد که اکثر مردم تمایل دارند از یک قطعه متن استفاده کنند ، در حالی که توجه اصلی آنها به ابتدای متن است. آنها فقط مفیدترین عناوین و زیر عنوانها را مصرف می کنند ، اما بقیه متن به صورت انتخابی خوانده می شود.

دو پاراگراف اول که می نویسید باید حاوی مفیدترین اطلاعات باشد. از زیرنویس ها ، نقاط مهم و پاراگراف ها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بقیه مطالب شما به راحتی توسط مشتریان قابل خواندن است. به این ترتیب ، آنها اطلاعات را در مورد یک محصول بسیار یکپارچه تر مصرف می کنند و درک می کنند که از آن چه می گیرند. با این حال ، همانطور که در مطالعه ارسال شده توسط NNG نشان داده شده است ، هنگام خواندن یک صفحه وب مبتنی بر تصویر ، شیوه خواندن الگوی F اعمال نمی شود. وقتی نوبت به صفحات وب مبتنی بر تصویر می رسد ، مردم آنها را به صورت افقی مرور می کنند.

آگاهی و سازماندهی

یکی از مزایای داشتن یک تجارت آجر و ملات ، توانایی مشاهده خریداران در راهروها است. این به مشاغل اجازه می دهد با آنها ارتباط برقرار کنند و ببینند کدام محصولات یا خدمات مورد توجه آنها قرار می گیرد و کدام دست نخورده باقی می مانند. وقتی صحبت از مدل کسب و کار تجارت الکترونیک می شود ، باید وقت بگذارید تا بتوانید مشتریان خود را به بهترین نحو درک کنید بدون اینکه در یک اتاق با آنها باشید.

قدرت نقشه های حرارتی به شما این امکان را می دهد تا رفتار مشتری خود را در فروشگاه خود مشاهده کنید. این شانس را دارید که جریان ترافیک را در هر دسته محصول و صفحات مختلف محصول مشاهده کنید. این اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید به شما امکان می دهد تعدادی تنظیمات را در طول زمان انجام دهید و به شما این امکان را می دهد تا راهی برای مشاهده تأثیر تغییرات خود و مستندسازی روندهای رفتاری پیدا کنید.

البته ، برای نشان دادن منظور ما ، بیایید یک مثال را بررسی کنیم که چگونه این می تواند به شما در بهبود نرخ مکالمه در طول زمان کمک کند.

مسیرهای مبارک

Happy Trails یک مشاغل خانوادگی موتورسیکلت های آفرود است. این فروشگاه قطعات ، چرخ دنده ها و لوازم جانبی موتورسیکلت های آفرود ، دو اسپرت و ماجراجویی را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند. وقتی این شرکت وب سایت خود را به روز کرد ، بلافاصله متوجه مشکلی در کد خود شدند ، که باعث شد آنها نیاز به تعمیر و به روز رسانی وب سایت تجارت الکترونیکی شرکت داشته باشند. به گفته مدیر بازاریابی ، وب سایت به سختی کار می کرد و مشتریان نمی توانستند سفارش دهند ، زیرا چیزی باعث خرابی کل سیستم شده بود. بدتر از همه ، آنها نمی دانستند که این اتفاق می افتد تا اینکه مشتری در مورد این موضوع به آنها پیام داد.

در حالی که آنها موفق به ایجاد این تغییرات شدیداً مورد نیاز شدند ، آنها به راهی نیاز داشتند تا بتوانند عملکرد وب سایت را زیر نظر داشته باشند و مشکلاتی را که قبل از فروش شرکت هزینه دارد ، برطرف کنند. آنها به ابزاری نیاز داشتند که بتواند به آنها کمک کند ببینند کاربران چه می کنند ، چگونه با وب سایت ارتباط برقرار می کنند و هرگونه موانعی که با آن روبرو می شوند.

آنجاست که ابزار ما توانست وارد تصویر شود. وقتی مدیر بازاریابی بستر ما را پیدا کرد ، موفق شد راهی پیدا کند. دو ویژگی خاص به Happy Trail در کل فرآیند کمک کرد: ضبط کاربر ، که یک جلسه پخش ویدئو را نشان می دهد که نحوه حرکت مشتریان در وب سایت را در دستگاه های مختلف نشان می دهد ، و عکس های فوری ، که گزارش هایی را نشان می دهد که مشتریان در آن کلیک می کنند.

با استفاده از ابزار عکس فوری ، آنها توانستند نقشه های حرارتی ایجاد کرده و بینش هایی را که افراد با صفحات فرود اصلی در تعامل هستند ، به دست آورند. یکی از مواردی که آنها کشف کردند این بود که مشتریان عمدتا با دکمه نیمی از تاشو تعامل داشتند. این به آنها این امکان را داد تا عناصر محبوب تری را از پیش به نمایش بگذارند و مرکز را برای تمرکز بیشتر بر روی فروش قرار دهند. این تغییرات باعث شد تا مشتریان راه بهتری را برای خود پیدا کنند. همچنین به آنها در ساده سازی کل وب سایت کمک کرد و به آنها اجازه داد تا سایت را مشاهده کرده و مشکلات عملکردی را هنگام ظاهر شدن مشاهده کنند.

پیشرفت ها

اگر بازدیدکنندگان شما قادر به تعامل با سایت شما باشند ، نمی توانند هیچ یک از محصولات را خریداری کنند. با استفاده از نقشه های گرمایی ، می توانید ببینید کدام قسمت های فروشگاه شما به درستی کار نمی کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا محتوایی را که مشتری را در پایین صفحه جذب می کند آزمایش کنید. همچنین ممکن است بازدیدکنندگان تمام جزئیات ضروری را در یک صفحه محصول جداگانه نبینند.

یکی از مسائلی که Happy Trail داشت این بود که مشتریان آنها با نهایی شدن خرید خود مشکل داشتند. اگر محصول یا فرایند سفارش شما پیچیده یا شکسته است ، باید تنظیمات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما می توانند خریدهای خود را نهایی کنند. در صورت امکان ، گزینه های طرح بندی مانند جمع کردن جعبه ها یا سایر ویژگی هایی را که می تواند اطلاعات محصولات را نیز قابل هضم تر کند ، در نظر بگیرید.

اگر وب سایت شما از چرخ فلک های عکس برای نمایش محصول استفاده می کند ، بررسی کنید که آیا آنها همراه با هر چیز دیگری که می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد ، با آن درگیر هستند یا خیر. از ویژگی نقشه کلیک برای دیدن مواردی که از بیشتر تا حداقل روی صفحه روی آنها کلیک می شود استفاده کنید. با بررسی مکرر گزارشات خود ، می توانید بلافاصله به روزرسانی های موجود در ساختار وب سایت خود را انجام دهید و صفحات یا محصولات خود را سازماندهی کنید.

نتیجه

نقشه های حرارتی در طول این سالها برای بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک معجزه کرده است. داشتن ابزارهایی برای مشاهده نحوه رفتار مشتریان در سایت شما اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به پیشرفت قابل توجهی کمک کند. این پیشرفت ها تضمین می کند که بازدیدکنندگان شما هنگام قهوه ای شدن وب سایت شما تجربه بسیار ساده تری خواهند داشت. در نهایت ، این باعث می شود که آنها به مشتری تبدیل شوند و تعداد فروش افزایش یابد.

البته ، اگر می خواهید این مورد را کنار بگذارید ، به یک ابزار حرارتی عالی در کنار خود نیاز دارید. همانطور که در مثالهای بالا مشاهده می کنید ، Crazy Egg در طول این سالها به بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک کمک کرده است. اگر می خواهید نتایج یکسانی داشته باشید ، ابزار hotmap ما را بررسی کنید و ببینید چه پیشرفت هایی می توانید در وب سایت خود ایجاد کنید.