نحوه استفاده از نقشه های حرارتی برای افزایش تبدیل Shopify |

Shopify به یکی از محبوب ترین میزبان های پلتفرم برای وب سایت های تجارت الکترونیک تبدیل شده است. این پلتفرم موفق به خرید بیش از 5300 فروشگاه شده است و تجار Shopify بیش از 1،000،000 مشاغل را در 175 کشور مختلف اداره می کنند. این اعداد پیوسته در حال تغییر هستند و انتظار می رود در سالهای آینده به رشد خود ادامه دهند.

با آماری از این دست ، تعجبی ندارد که بسیاری از مردم از فرصت استفاده از تجارت الکترونیکی خود با استفاده از Shopify به عنوان بستر خود استفاده می کنند. به احتمال زیاد ، شما در حال حاضر یکی از افرادی هستید که یک فروشگاه افتتاح کرده اید و سعی می کنید بهترین راه ها را برای افزایش نرخ تبدیل Shopify خود بیابید. رقابتی که در دست دارید بی تردید شدید است ، اما اگر روی آن تمرکز کنید کاملاً قابل انجام است.

اگر فروشگاه Shopify شما مدتی فعالیت می کند و خریدها مانند انتظار شما افزایش نمی یابد ، باید نقشه های حرارتی را در نظر بگیرید. نقشه های حرارتی می تواند یکی از کلیدهای ضروری باشد که شما باید بدانید کاربران به هنگام خرید از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما با چه مشکلاتی روبرو می شوند و به جای خرید دچار مشکل می شوند. با تنظیم وب سایت خود بدون هیچ گونه داده ای برای پشتیبان گیری از این تغییرات ، وقت و منابع گرانبهای خود را هدر می دهید.

اطلاعات قابل توجهی از طریق تجزیه و تحلیل وب سایت موجود است ، مانند تجزیه و تحلیلهای Shopify ، که می تواند شما را از هرگونه مشکلی که فروشگاه شما تجربه می کند مطلع کند. شما قادر خواهید بود هر گونه مشکل یا موانع احتمالی را مشخص کنید. با این حال ، نقشه برداری از گرما بی شک ارزشمندترین ابزاری است که در اختیار دارید. از همه بهتر ، استفاده از آن برای بهبود نرخ تبدیل بسیار آسان است و تقریباً همه می توانند داده ها را درک کنند. این بصری و بصری است ، و آن را به یک ابزار خوب برای بهینه سازی تجارت الکترونیک در بین تجار تبدیل می کند.

نقشه حرارتی چیست؟

نقشه گرمایی نمای گرافیکی نحوه تعامل بازدیدکنندگان با محتوای دیجیتالی و عناصر صفحه است. مقدار پشت داده ها با رنگهای مختلف نشان داده می شود. نقشه های حرارتی به شما نشان می دهد که بازدیدکنندگان چه نوع فعالیت هایی را در وب سایت شما انجام می دهند. محبوب ترین مناطق با نقطه ای قرمز نشان داده می شود ، در حالی که مناطق غیرحرفه ای نقاط سردی هستند که به رنگ آبی نشان داده شده اند.

این می تواند به شما کمک کند بلافاصله نتیجه گیری کنید که کاربران شما در کجا کلیک می کنند ، جستجو می کنند یا به طور کامل نادیده می گیرند. داشتن این داده ها ضروری است زیرا به شما این فرصت را می دهد تا ببینید کاربران تا چه حد در فروشگاه شما حرکت می کنند ، روی چه چیزی کلیک می کنند و تصمیم می گیرند چه چیزهایی را نادیده بگیرند یا به آن توجه بیشتری داشته باشند. شما همچنین می توانید روندها یا مشکلات احتمالی را شناسایی کنید ، مانند عناصری در صفحه که قابل کلیک هستند حتی اگر تصور نمی شود.

انواع نقشه های حرارتی

نقشه های حرارتی در واقع یک اصطلاح کلی است که برای انواع مختلف ابزارهای نقشه برداری حرارتی استفاده می شود که می تواند به شما در بررسی جنبه های مختلف تعامل کاربر در وب سایت شما کمک کند. در اینجا انواع نقشه های حرارتی است که می توانید به نفع خود استفاده کنید.

روی نقشه ها کلیک کنید

این نوع نقشه ها میانگین اطلاعات ناشی از تعاملات رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه را برای شما فاش می کنند. دسکتاپ کلیک ها را به شما نشان می دهد ، در حالی که تلفن همراه لمس یا ضربه ها را به شما نشان می دهد. بیشتر نواحی ضربه زده و کلیک شده قرمز ، نارنجی و سپس زرد ظاهر می شوند. نقشه های کلیک به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا کاربر از یک صفحه خاص به مناطق خاصی از سایت تجارت الکترونیک شما دسترسی دارد یا خیر. همچنین می تواند مناطقی را که مشتریان شما در حال حواس پرتی هستند ، مشخص کند.

نقشه های حرارتی رومیزی و تلفن همراه

دسکتاپ و تلفن همراه هر دو تجربه مرور متفاوتی از یکدیگر دارند. این نوع نقشه حرارتی به شما این امکان را می دهد که مقایسه ای را در کنار هم انجام دهید که با نشان دادن تفاوت بین تعاملی می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال ، برخی از محتواهای روی دسکتاپ ممکن است در موبایل بسیار کمتر از آستانه ظاهر شوند و ممکن است گم شوند.

حرکت نقشه ها

حرکت نقشه ها به شما نشان می دهد که کاربران دسکتاپ در حال حرکت و توقف موش هنگام حرکت در صفحات شما هستند. نقاط داغ موجود در نقشه های متحرک بیشترین مناطقی را که موش موقتاً متوقف کرده است نشان می دهد. تحقیقات نشان داده است که بین جایی که یک فرد نگاه می کند و جایی که موش نشان می دهد ، رابطه وجود دارد. نقشه های جابجایی بسیار عالی هستند که به شما امکان می دهند بدانید چه مخاطبی به اندازه کافی مورد توجه قرار می گیرد و کدامها کاملاً نادیده گرفته می شوند.

پیمایش نقشه ها

نقشه های پیمایش نمایی از میزان پیمایش کاربران در یک صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. هر چه این منطقه قرمزتر شده است ، بازدیدکنندگان بیشتری به آن نقطه خاص رفته اند. اگر می خواهید بدانید آیا بازدیدکنندگان شما به اطلاعات حیاتی آن صفحه می رسند یا خیر ، نقشه های پیمایش ارزشمند هستند.

مزایای استفاده از نقشه های حرارتی در Shopify چیست؟

راه اندازی نقشه های حرارتی در وب سایت Shopify شما می تواند پاداش های فوق العاده ای را برای شما فراهم کند. این مزایای بی شماری دارد که می تواند به شما در بهبود تجربه کاربر ، افزایش تعامل و طراحی وب سایت کمک کند. داشتن توانایی تبدیل داده های نقشه حرارتی به بینش در نهایت به شما در بهبود نرخ تبدیل کمک می کند.

بیایید عمیق تر به بررسی مزایای استفاده از نقشه های حرارتی بپردازیم.

مروری بر عملکردهای وب

یکی از مزایای بسیاری از نقشه های حرارتی ، توانایی تعیین مشکلات اساسی است که باید در طراحی وب سایت شما به آن توجه شود. برای مشاهده نادیده گرفته شدن منطقه توسط بازدیدکنندگان ، نیازی به متخصص نرخ تبدیل ندارید. ابزارهای Heat map تصویری دقیق از الگوهای کلیک بازدیدکنندگان و میزان پیمایش آنها در صفحات شما ارائه می دهند.

تعدادی از داده هایی که می توانید از یک نقشه حرارتی بدست آورید می توانند برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی بازاریابی خود مانند تبلیغات استفاده شوند. به عنوان مثال ، نقشه های حرارتی جغرافیایی می تواند مناطقی را (از نظر شهرها یا کشورها) که بیشتر مکالمات شما در آن به دست می آید ، برای شما آشکار کند. با جمع آوری این نوع داده ها ، می توانید متوجه شوید که بر کدام حوزه ها باید تمرکز خود را بر تبلیغات و کمپین های بازاریابی متمرکز کنید.

درباره بازدیدکنندگان خود بیشتر بدانید

هرکسی که به اندازه کافی در بهینه سازی مکالمه دست و پنجه نرم کرده باشد به شما خواهد گفت که یادگیری از بازدیدکنندگان شما ضروری است. داده هایی که از نقشه های حرارتی خود به دست می آورید ، اطلاعات مربوط به رفتار بازدیدکنندگان را در اختیار شما قرار می دهد.

بازدیدکنندگان در چه زمینه هایی از وب سایت مفید هستند؟ آنها اهل کجا هستند؟ آنها چقدر در یک صفحه خاص پیمایش می کنند؟

نقشه های حرارتی می توانند همه این اطلاعات مفید را پیگیری کنند. الگوهای رفتاری بازدیدکنندگان در فروشگاه شما را می توان بازخورد بدون فیلتر دانست. با تکیه بر نقشه های گرمایی و چندین روش تبدیل دیگر ، مانند ضبط جلسه ، مصاحبه با مشتری ، نظرسنجی و نظرسنجی که می تواند به شما در یادگیری بیشتر درباره بازدیدکنندگان کمک کند.

تصمیمات مبتنی بر داده

ایده پشت تصمیم گیری مبتنی بر داده این است که اطمینان حاصل کنید که هر تصمیمی که می گیرید به جای حدس و گمان صرفاً با داده های قابل اجرا پشتیبانی می شود. این نوع تصمیمات می توانند به شما در اجتناب از اشتباهات کمک کنند زیرا تصمیماتی که انجام می دهید بر اساس واقعیت است. جزئیاتی که از نقشه های حرارتی به دست می آورید می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که منجر به بهبودهای بهتر می شود ، کمک کند.

به علاوه ، همچنان که رفتار کاربر را از طریق نقشه های حرارتی پیگیری می کنید ، می توانید بر اساس نتایج داده های خود به تنظیمات خود ادامه دهید.

نحوه ایجاد نقشه حرارتی

چندین ابزار وجود دارد که می توانند به شما در دستیابی به داده ها با نقشه حرارتی کمک کنند ، مانند Google Analytics. با این حال ، Crazyegg ابزار ما برای تجار Shopify است که علاقه مند به تنظیم نقشه های حرارتی هستند. در حالی که Google Analytics بدون شک رایگان است ، ابزار پولی ما یک پلتفرم غنی از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد که جزئیات بیشتری را در مورد گزارشات شما در مورد تعامل با کاربر و تعداد بازدیدهای شما در هر ماه به شما ارائه می دهد.

البته همه چیز به بودجه شما بستگی دارد و اینکه آیا تجربه غنی تری را دوست دارید. در هر صورت ، چندین راه حل نقشه برداری حرارتی یک نسخه آزمایشی یا رایگان ارائه می دهند که می توانید آن را آزمایش کنید و ببینید آیا ابتدا آن را دوست دارید یا خیر ، این بهترین گزینه است وقتی که در مورد کاربرد راه حل نرم افزاری مطمئن نیستید.

تخم مرغ دیوانه برای نقشه برداری از گرما

در حالی که گزینه های زیادی برای ابزارهای نقشه برداری حرارتی وجود دارد ، ما به دلایل مختلف راه حل خود را پیشنهاد می کنیم. ابزار نقشه برداری حرارتی ما گزارش های بصری شامل ضبط جلسه های جداگانه را ارائه می دهد تا بتوانید نحوه تعامل بازدیدکنندگان با صفحه وب خود را مشاهده کنید. ما همچنین یک ابزار تست A/B با عملکرد ویرایش سریع برای ایجاد تغییرات ساده و زیبا از قبیل رنگ ، فونت و پنهان کردن عناصر ارائه می دهیم. هنگامی که همه اینها را انجام دادید ، می توانید به صورت زنده منتشر کنید.

Crazy Egg به راحتی از داشبورد Shopify شما قابل دسترسی است. شما مجبور نخواهید بود با فرایند خسته کننده ورود به یک برگه جداگانه روبرو شوید. برنامه های اصلی ما از 24 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان می دهد 30،000 نمایش صفحه ، 100 جلسه ضبط شده را در یک وب سایت ردیابی کنید. همچنین دارای آزمایش و ویرایش A/B نامحدود ، همراه با سه ماه ذخیره سازی ضبط است. البته ، اگر درباره ابزار ما مطمئن نیستید ، می توانید 30 روز آزمایشی رایگان ما را نیز امتحان کنید تا آن را آزمایش کنید.

موارد استفاده کنید

برای اثبات ادعای خود در مورد میزان کارآیی ابزار ما ، برخی موارد استفاده از مشتریان قبلی را در اختیار شما قرار می دهیم. اینها تنها برخی از مشتریانی هستند که به لطف استفاده از Crazy Egg به نتایج عالی دست یافته اند.

WallMonkeys

WallMonkeys یک وب سایت تجارت الکترونیک است که به یکی از بزرگترین چاپگرهای کاغذ دیواری تبدیل شده است. این شرکت می خواست تجربه کلی کاربر صفحه اصلی خود را بهبود بخشد. برای انجام این کار ، آنها نیاز به اطلاعات دقیق برای فرایند تصمیم گیری بهتر داشتند. آنها با برقراری ارتباط با Crazy Egg ، نتایج مورد نظر خود را پیدا کردند.

با استفاده از Crazy Egg ، WallMonky با استفاده از نقشه های حرارتی و ابزارهای تست A/B میزان مکالمه خود را تا 550 درصد افزایش داد.

رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی

رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی چهار دهه را در اختیار روزنامه نگاران قرار داده است تا بتوانند در بیش از بیست کشور جهان اخبار را گزارش کنند. این کشورها دارای دولتهایی هستند که مطبوعات آزاد را کاملاً ممنوع کرده اند یا مطبوعاتی تاسیس نکرده اند. سازمان غیر انتفاعی رسالت خود را بسیار جدی گرفت و آنها باید اطمینان حاصل کنند که خوانندگان را جذب کرده و به طور مداوم نحوه ارائه محتوا به خوانندگان را بهبود می بخشند.

با تبدیل شدن وب سایت به یک عامل کلیدی ، اکثر سازمان ها تصور می کنند که محتوا باید در کجا قرار گیرد یا چگونه توسط خوانندگان مصرف شود. با کمک Crazy Egg ، رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی توانست بیش از 100 سایت را که در سراسر جهان اجرا می کنند بهینه سازی کند.

مدیر ارشد محصول آرکادی پیلدز از نقشه های Crazy Egg’s Heat و Scroll برای روشن شدن تجربه کاربر استفاده کرد. آنها موفق شدند صفحه اصلی ، ناوبری وب سایت و طرح مقاله خود را بهبود بخشند. در اینجا آنچه آرکادی در مورد Crazy Egg می گوید:

“[Crazy Egg] به عنصر اساسی ارزیابی عملکرد کیفی ما تبدیل شد. تیم هایی که به نقشه ها توجه می کنند صفحات آنها به طرز چشمگیری بهبود می یابد. “

درک داده های ضبط شده

اول از همه ، باید به خاطر داشته باشید که نقشه های حرارتی هیچگونه شماره دقیقی در مورد تعداد افرادی که از فروشگاه Shopify شما بازدید کرده اند در اختیار شما قرار نمی دهد. در عوض ، نمایشی بصری از جایی که بازدیدکنندگان نگاه می کنند و هنگام جستجوی صفحات مختلف در وب سایت Shopify شما بر روی چه چیزی کلیک می کنند یا در کجا پیمایش می کنند ، به شما ارائه می دهد.

این نوع اطلاعات به شما نقطه شروع می دهد که می توانید سایت خود را برای تعامل بهتر بهینه کنید. همراه با روشهای مختلف تبدیل دیگر ، می توانید تصویری واضح برای شروع تلاش های بهبود خود بدست آورید. تلاش برای درک داده های گرفته شده توسط نقشه گرمایی شما نباید چندان چالش برانگیز باشد. هنگامی که موفق به درک رنگهای مختلف می شوید ، می توانید تنظیمات خود را شروع کنید.

نتیجه

در حالی که چندین روش مکالمه وجود دارد که می تواند به شما در افزایش تبدیل Shopify کمک کند ، نقشه های حرارتی بهترین هستند. اگر می خواهید در مورد مناطقی که بازدیدکنندگان شما در حال پیمایش ، کلیک یا نادیده گرفتن هستند بیشتر بدانید ، باید از نقشه های حرارتی استفاده کنید. در سال های اخیر ، نقشه های حرارتی ابزارهای بسیار موثری برای تجار Shopify هستند که سعی می کنند وب سایت خود را برای نرخ تبدیل بهتر بهینه کنند. بنابراین ، امروز راه حل ما را بررسی کنید تا از نقشه های حرارتی به نفع خود استفاده کنید.