میکرونیدلینگ چیست و چه کاربردها، عوارض و هزینه هایی دارد؟

اما میکرونیدلینگ چیست، درمارولر چیست و طرز استفاده صحیح از درمارولر در منزل برای انجام میکرونیدلینگ صورت و بدن برای از بین بردن جای جوش و زخم، و استرچ مارک و جوانسازی پوست چگونه است. بسیاری از کسانی که از این روش استفاده کردند، بهبودی در بافت پوست خود را مشاهده کرده اند. پیش از آنکه در مورد روش استفاده از درمارولر برای میکرونیدلینگ صورت و بدن برای شما صحبت کنیم و روش صحیح استفاده از درمارولر را به شما آموزش دهیم بهتر است کمی در مورد این صحبت کنیم که اصلا روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت و بدن چیست و چرا در سالهای اخیر اینقدر محبوب شده است.

شاید کمی غیرعقلانی به نظر برسد اما زمانی که بدانید میکرونیدلینگ صورت و بدن یکی از روشهای جدید جوانسازی پوست در سرتاسر دنیاست احتمالا از این حرکت دیگر درمارولر جدید تعجب نخواهید کرد. اگر میخواهید از درمارولری استفاده کنید که سوزنهای غلتک آن طولی بیش از ۰.۵ میلیمتر دارد بهتر است پوست ناحیه مورد نظر را با الکل ۷۰ درصد ایزوپروپیل هم ضدعفونی کنید. بسته به میزان تحمل شما میتوانید از یک ژل موضعی بیحس کننده برای محلی که میخواهید میکرونیدلینگ صورت یا بدن را انجام دهید استفاده کنید. در یک جهت ۶ تا هشت مرتبه بسته به تحمل و حساسیت پوست خود درمارولر را بکشید و بعد از این درمارولر را از روی پوست خود بلند کنید و دوباره این عمل را تکرار کنید.

همراهان گرامی، به خاطر داشته باشید که برای انجام این عمل جهت جوانسازی پوست صورت حتما باید از تجربه یک فرد متخصص در یک کلینیک پوست مجهز استفاده کنید. سوزنهای دستگاه درمارولر برای میکرونیدلینگ صورت و بدن سایزهای مختلفی دارند و برای مثال سایز سوزنهای مورد استفاده برای دور چشم با پوست بدن بسیار متفاوت است. بسته به اینکه قصد دارید از درمارولر برای میکرونیلدینگ صورت استفاده کنید یا بدن سایز و اندازه و طول سوزن درمارولر متفاوت است.

کلاژن در حقیت همان پروتئین دوست داشتنی است که پوست ما را جوان و شاداب نگه میدارد اما متاسفانه بعد از ورود به دهه ۲۰ زندگی به حدود یک درصد در سال کاهش پیدا میکند و این فقط به معنای پر رنگ شدن یک واژه غم انگیز است: پیری. مشاورین ما بعد از اینکه شما درمارولر مناسب پوست تان را تهیه کردید؛ با توجه به مشکل پوستی شما کوکتل میکرونیدلینگ مناسب آن را نیز به شما پیشنهاد می کنند. ممکن است برای شما عجیب باشد که چگونه ممکن است شخصی حاضر شود هزاران سوزن کوچک را به صورت همزمان روی پوست صورت و بدن خود به حرکت درآورد و از آن نتیجه مثبت بگیرد.