همچنین با این دستگاه می توانید خط ریش خود را صاف کرده و موهای بینی خود را بتراشید. ماشین های اصلاح زنانه جای آرایشگاه ها را می گیرند و با کمی آموزش و تمرین می توانید به روش های مختلف مو و ریش خود را حالت دهید. برای جلوگیری از تهیه دستگاه جداگانه، باید تیغی تهیه کنید که هم خط زن و هم خط زن را به طور همزمان اصلاح کند. ماشین اصلاح کیمی بسیار قدرتمند، کارآمد و نسبتا ارزان است. شارژ 120 دقیقه ای می تواند به مدت 45 دقیقه دستگاه را تغذیه کند.

وقت آن است که راهنمای خرید دیگری محصول دیگری را به شما نشان دهد. این همان وسیله ای است که هنگام خروج از خانه روی مچ دست خود می زنیم و با گذشت زمان تشخیص می دهد. برای خرید یک ساعت دیجیتال خوب به نقد و بررسی ساعت و اقلام ما بیایید. آیا ساعت فقط یک وسیله تزئینی روی مچ دست شماست یا واقعا از آن استفاده می کنید؟ آیا از ترافیک برای بهانه دیر رسیدن به محل کار استفاده می کنید؟ در هر صورت مقاله باید به اندازه کافی برای شما لذت بخش باشد.

زمان شارژ باتری 60 دقیقه است.مدت زمان شارژ باتری 8 ساعت است. یک آداپتور برق را می توان مستقیماً به ماشین اصلاح وصل کرد.بنابراین دستگاه به صورت کابل قابل استفاده است. پس از استفاده از تیغه ها، بهتر است تکه های مو را برس زده و با روغن موجود روغن کاری کنید. با ریش تراش GEMEi GM-657، یک تیغه اصلاح 25 میلی متری، طول اصلاح 05 میلی متری بلند، باتری 4 شانه ای قابل شارژ، سایزهای 3-6-9-12 و مناسب برای اصلاح موهای صورت خواهید داشت. این دستگاه علاوه بر ضدآب بودن می تواند هنگام زیر دوش نیز استفاده شود.
در نتیجه برای اطرافیانتان نیز شیک‌تر به نظر می‌رسید. لیست قیمت ماشین اصلاح جیمی استفاده از مدل های اسپرت تبدیل به واویلا می شود. هر روز مدل های جدیدی از محصولات مختلف توسط شرکت های مختلف عرضه می شود. برخی از برندهای برتر در تولید ساعت های مچی دیجیتال عبارتند از: اسکمی، کاسیو، جی شاک، گارمین، اپل، سانتو، ادمکس، فیل و غیره. افرادی که در فضای باز کار می کنند، مانند کارمندان، و کسانی که بودجه محدودی برای ساعت دیجیتال دارند. امروزه، جوانان بیش از هر زمان دیگری خواستار ساعت های کامپیوتری هستند.

این ابزارها و لوازم جانبی شامل برس های تمیز کننده، روغن برای کار با شانه و تیغه ها و روغن های روان کننده است. طراحی ارگونومیک بدنه باعث می شود تا به خوبی در دستان شما قرار گیرد. همچنین یکی از بهترین ماشین های اصلاح موجود در بازار و بسیار راضی است مدل GM-595. به عنوان محصولی از برند جیمی، محصولی حرفه ای و قابل اعتماد است. علاوه بر ویژگی های دیگر، دارای خط زنانه و حتی سری مربوط به بینی است. مانند بسیاری از نمونه های ارائه شده، چند منظوره کار می کند. با تیغه فولادی ضد زنگ می توانید با خیال راحت ریش خود را کوتاه کرده و تیغه را بشویید.

تیغه های فولادی ضد زنگ و عرض تیغه 46 میلی متری خط زنانه را تشکیل می دهند. ارتفاع برش با استفاده از اهرم سمت چپ دستگاه تنظیم می شود و ارتفاع برش با استفاده از کلید سمت راست قفل می شود. کلیدهای قفل اهرمی در موقعیت بالا اهرم را آزادانه حرکت می دهند. کلید اهرم را قفل می کند و اهرم فشار داده می شود تا با فشار دادن اهرم ارتفاع برش را از 01 تا 3 میلی متر تنظیم کند. برای تنظیم ارتفاع برش شانه اصلاح شماره دو، کلید قفل باید آزاد شود.