قیمت فروش لوله گالوانیزه و خرید لوله گالوانیزه گلخانه – شرکت لوله برق

چنانچه کانکس فانتزی دست دومی از گروه مهندسین راه کوشش در سالهای قبل تهیه کرده اید و قصد فروش آن را دارید بهتر است اول از همه جا با دفتر ما تماس گرفته تا همکارانمان راهنمایی های لازم را بشما ارائه نموده و شاید مشتری آماده نیز برای شما ارسال کنند چرا که همواره متقاضیان دست دوم این سازه ها با ما تماس گرفته و اطلاعاتشان را به ثبت می رسانند تا در موقعی که سازه مناسبی پیدا شد به آنها ارجاع دهیم. نکتهی که باید به آن توجه داشت این موضوع است که لولههای گازی باید از جنس گالوانیزه ساخته شوند تا مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فرسایش و خوردگی پیدا کنند. در ابتدا ورق فلزی از جنس آهن سفید را با یکلایه از فلز روی مذاب میپوشانند و درواقع آن را گالوانیزه میکنند و سپس دو لبه ورق فلزی را به هم جوش میزنند و به شکل لوله درمیآورند.

جزئیات دیگر مانند تعداد کرکره ، ابعاد شیشه ها و محل قرار گیری آنها ، نوع درب ( کشویی ، برقی ، معمولی ) و جهت باز شدن آن ، نوع سیستم نورپردازی داخلی ، جنس مصالح کف ( تخته با کفپوش یا سرامیک) ، بخش های فرعی مانند داشتن امکانات داخلی ( سرویس بهداشتی ، آبدارخانه ، انباری) یا پارتیشن بندی و ایجاد اتاق های داخلی ، نوع و ضخامت عایق بندی دیواره ها ، نصب قفسه و طبقه در صورت نیاز و هرگونه تغییر مورد نیاز دیگر کاملا در این نوع سازه قابل اعمال می باشد. پس قیمت بالا یکی از فاکتور هایی منفی این سازه ها و خرید و فروش سخت تر کانکس فانتزی دست دوم در مقایسه با سازه های معمولی دیگر معایب آن محسوب می گردد چرا که این سازه ها برای کاربری های اختصاصی تولید می شود و پیدا کردن نمونه دست دوم آنها کمی مشکل بوده و از طرفی اگر قصد فروش نمونه کارکرده آن را داشته باشید پیدا کردن مشتری خوب برای آن ممکن است کمی زمان بر باشد. امکانات قابل تغییر در کانکس فانتزی بنا به سفارش شما می توانید تمامی امکانات ، فرم ، رنگ و ابعاد و همچنین نوع مصالح کانکس فانتزی را بصورت اختصاصی تغییر داده و آنچه دلخواه و مطلوب شماست را لوله گالوانیزه یک اینچی انتخاب نمائید.

حمل و نصب کانکس فانتزی در مورد جابجایی ، حمل و نصب کانکس فانتزی نکته خاصی مطرح نبوده و تفاوتی با سازه های دیگر ندارد. تغیر کاربری در کانکس فانتزی تغییر کاربری در برخی از مدل های کانکس فانتزی راحت بوده و با تغییر مبلمان و برخی جزئیات به راحتی این امکان وجود دارد. این مورد هم مانند مصالح سقف کاملا به نظر طراح سازه و همچنین کاربری و نظر شخصی خریدار سازه بستگی دارد. از داخل نیز پس از عایق بندی با یکی از انواع مصالح کچ برگ ، دیوار پوش pvc و یا تایل های شبکه ای تزئین می گردد که انتخاب آن به نظر طراح و خریدار بستگی دارد. بطور مثال یک کانکس فانتزی با کاربری اداری به راحتی می تواند با کمی تغییر برای کاربری دفتر فروش املاک یا حتی اتاق کنفرانس و جلسات نیز مورد استفاده قرار گیرد و یا در نوع های تجاری نیز می توان از یک کانکس فانتزی با کربری فروش فست فود برای توضیع غذا نیز استفاده کرد اما همیشه اینطور نیست و در برخی موارد به دلایل مختلف از جمله کمبود فضا یا نداشتن ویژگی های مورد نیاز امکان تغیر کاربری در کانکس فانتزی یا وجود نداشته و یا مستلزم ایجاد تغیرات ساختاری در آن می باشد.

تعمیر و بازسازی کانکس فانتزی چنانچه کانکس فانتزی بنا به دلایل مختلفی از جمله برخورد ماشین آلات دچار سانحه و نیازمند بازسازی باشد یا بخشی از آن دچار فرسودگی و نیازمند تعمیر و یا حتی اگر بعد ها بخواهیم بخشی به آن افزوده یا کم کنیم به ساده ترین روش و با کمترین هزینه قابل اجرا بوده و محدودیتی از این لحاظ نداشته چرا که در مرحله طراحی کانکس این موارد در آن دیده شده و حتی اگر سازه در دوره گارانتی باشد تعمیرات آن هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت ( اگر موارد پیش آمده جز خدمات گارانتی که در برگه ضمانت نامه ذکر شده باشد) و فقط کافیست با امور مشتریان کانکس راکو تماس گرفته و مشکل خود را بیان کرده تا در اسرع وقت تکنسین های فنی راکو در محل حاظر و تعمیرات را بصورت رایگان برای شما انجام دهند و در صورتی که گارانتی آن به اتمام رسیده باشد و یا خسارت وارده از نوع آسیب فیزیکی مانند برخورد ماشین آلات باشد، قبل از تعمیر هزینه ها و زمان تعمیرات کانکس فانتزی به شما اعلام و در صورت تائید به همان نحو تعمیرات برای شما انجام می شود. این سازه ها معمولا بصورت پیش ساخته وجود ندارند و برای هر کار نیاز به طراحی جدید مطابق با انتظارات خریدار داشته چرا که تقاظا برای آنها کم ، هزینه های تولید آنها بالا و در نتیجه تنوع آنها چه از نظر ابعاد و فرم و چه از نظر کیفیت مصالح متفاوت بوده.