سوالات مصاحبه مدیریت پروژه – Crazy Egg

اگرچه عنوان “مدیر پروژه” می تواند مبهم به نظر برسد ، و نقشی است که بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند. کسانی که انجام دادن درک کنید که این موقعیت چقدر حیاتی است.

مدیران پروژه تنها منبع حقیقت برای یک پروژه هستند.

دروازه بان و استاد کلید به یکی تبدیل شدند.

بسته به پروژه ، مهارت های آنها قوی و در حال تغییر است. بنابراین ، اگر این شغلی است که دنبال می کنید ، تجربه شما باید طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها را پوشش دهد.

آماده سازی برای مصاحبه در مدیریت پروژه نیازمند بررسی عمیق شرح و موقعیت شغلی است.

هر نقش مدیریت پروژه منحصر به فرد است.

بنابراین مصاحبه با دانش هرچه بیشتر در مورد شرکت و موقعیت خاص بسیار مهم است.

به علاوه ، درک وظایف کلی مدیریت پروژه ضروری است.

چرا آمادگی برای مصاحبه مدیریت پروژه بسیار مهم است

غم انگیز است اما امروزه نیز مردم بدون آمادگی به مصاحبه می روند.

اون شخص نباش

نه تنها ظاهر بدی دارید ، بلکه راه را برای شما به دنبال کار می بندد.

حتی اگر نسبت به شغلی اطمینان دارید ، آماده سازی مصاحبه کلید قفل شدن در کنسرت جدید است.

در اینجا موارد مختلفی وجود دارد که آماده سازی مناسب به شرکت و مدیران استخدام نشان می دهد.

شما به شرکت اهمیت می دهید.

نشان دادن این که تکلیف خود را انجام داده اید و در مورد شرکتی که می خواهید با آن مصاحبه کنید مطالعه کرده اید مهم است.

چرا؟

زیرا شما سعی می کنید برای آنها کارمند باشید. اگر بدون اطلاع از چیزی درباره شرکت به مصاحبه بیایید ، مدیران استخدام فرض می کنند که شما واقعاً به کار در آنجا اهمیتی نمی دهید.

من به عنوان مدیر استخدام ، وقتی شخصی در دفتر من است ، و نمی داند که شرکت چه می کند ، نقش نقش ، یا نمی تواند توضیح دهد که چرا آنها می خواهند به طور خاص در اینجا کار کنند ، فرض می کنم به من اهمیتی نمی دهند یا شغل من – یا حتی خود شغل.

این امر برای هر کسب و کاری در هر اندازه ای صادق است. قبل از مصاحبه ، شرکت را مطالعه کنید.

شما به این نقش خاص با این شرکت خاص اهمیت می دهید.

نقشهای مدیریت پروژه از پروژه ای به پروژه دیگر و از شرکتی به پروژه دیگر بسیار متفاوت است. مطمئناً وظایف کلی کلی یکسان است ، اما جزئیات آن چیزی است که واقعاً اهمیت دارد و اغلب جایی است که یک کسب و کار خود را از رقبا متمایز می کند.

با نقشی که برای آن مصاحبه می کنید آشنا شوید و اینکه چگونه از نقش های دیگر منحصر به فرد است.

شما خود را در حال تناسب با شرکت می بینید.

به عنوان بخشی از یک شرکت ، باید بازیکن تیم باشید. شما باید فرهنگ شرکت را بشناسید و با دیگران به خوبی کار کنید.

با صرف وقت برای درک شرکت ، مأموریت ، فرهنگ ، اهداف و موارد دیگر ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا این شرکت با شما همخوانی دارد یا خیر و آیا می توانید برای حمایت از این موارد به نفع بیشتر شرکت تلاش کنید.

می بینید که چگونه می توانید به تمرینات موجود کمک کرده و آنها را بهبود بخشید.

شغل مدیریت پروژه ذکر شده است زیرا شرکت به کمک نیاز دارد.

بنابراین ، شما باید بفهمید که دقیقاً چگونه می توانید به آنها کمک کنید (بیشتر از اینکه “من کار خود را انجام خواهم داد.” مشخص کنید) ، و اگر ایده های اولیه ای برای بهبود وجود دارد.

تا زمانی که اطلاعات داخلی بیشتری در مورد شرکت ندانید ، مشاهده دومی دشوار است ، اما ممکن است نقاط ضعفی پیدا کنید که فکر می کنید مهارت های مدیریت پروژه شما می تواند در تحقیقات شما در مورد شرکت و شرح شغل و بحث با تیم استخدام کننده آنها را برطرف کند.

شما به توانایی های خود اطمینان دارید.

شرکت در مصاحبه ای که آماده شده است همچنین به شرکتی نشان می دهد که از مهارت های خود اطمینان دارید و معتقد هستید که بهترین فرد برای این کار هستید. این آخرین قطعه یکی از مواردی است که بسیاری از نامزدها ممکن است اهمیت آن را ندانند اما باید بدانند.

طبق نظرسنجی Career Builder ، 51 درصد از مدیران استخدام می توانند در پنج دقیقه اول مصاحبه بگویند که آیا مصاحبه شونده کاندیدای قوی برای این موقعیت است یا خیر.

این بدان معنا نیست که آنچه بعد از پنج دقیقه اول اتفاق می افتد مهم نیست (ممکن است پس از یک شروع بد بازیابی شود) ، اما این نشان می دهد که برداشت های اول معنی زیادی دارد و شما همیشه می خواهید بهترین تأثیر ممکن را ایجاد کنید.

اعتماد به نفس و توانایی های شما بخش بزرگی از اولین برداشت است.

اگر به طرز قابل توجهی عصبی هستید ، دست دادن ضعیفی دارید ، نمی توانید در مورد خودتان صحبت کنید یا نمی توانید با اطمینان توضیح دهید که چگونه قادر به انجام کار هستید ، به احتمال زیاد این موقعیت را نخواهید گرفت.

چگونه می توانید مهارت های مصاحبه مدیریت پروژه خود را امروز تقویت کنید

بهترین راه برای بهبود مهارت های مصاحبه مدیریت پروژه و دستیابی به شغل ، استخدام خدمات مربیگری مصاحبه مانند TopInterview است. TopInterview با ایجاد یک برنامه عملی شخصی که مختص خواسته ها و نیازهای شما است و زمینه هایی را که بیشترین نیاز را دارید تقویت می کند.

مربیگری مصاحبه می تواند به افزایش شانس شما برای شغل کمک کند زیرا مربیگری به شما تجربه پاسخ دادن به سوالات را با شخصی که وانمود می کند مدیر استخدام است می دهد. سپس بازخورد پس از آن با شما به اشتراک گذاشته می شود.

بازخورد این است که طلا کجاست و از چه چیزی برای بهبود مهارت های خود استفاده خواهید کرد.

آیا مطمئن نیستید که نیاز به استخدام مربی مصاحبه دارید یا فقط باید آمادگی خود را برای مصاحبه ها بهتر کنید؟

در اینجا مهمترین نشانه هایی است که برای شروع خرد کردن مصاحبه ها به مربی مصاحبه نیاز دارید.

شما فقط اولین مصاحبه ها را دریافت می کنید.

ممکن است متوجه شوید که اغلب برای مصاحبه تماس می گیرید ، اما پس از اتمام دور اول ، دیگر تماس نمی گیرید.

واضح است که رزومه شما کار خود را انجام می دهد و مصاحبه را برای شما انجام می دهد ، اما قطع ارتباط زمانی رخ می دهد که شخصاً برای بحث در مورد کار حاضر شوید.

در اینجا چند مورد رایج است که ممکن است ناخواسته در مصاحبه های شما اتفاق بیفتد:

  • شما آنقدر خجالتی هستید که به نظر می رسد ناتوان است.
  • شما آنقدر مطمئن هستید که به نظر می رسد خودخواه است.
  • شما چیزی نامناسب پوشیده اید.
  • خیلی عصبی بودی
  • پاسخ های شما خیلی به خاطر سپرده شد.
  • شما شرح شغل را به طور کامل نخوانده اید و نمی توانید به روش های خاصی برای تناسب با شغل اشاره کنید.
  • نمی توانید دقیقاً مشخص کنید که چرا می خواهید در آن شرکت به طور خاص کار کنید.
  • شما برای اطلاع کلی از شرکت ، وب سایت شرکت را نخوانده اید.
  • شما نمی دانستید چگونه به س “ال “درباره خودت بگو” پاسخ دهید.

دلایل مختلفی وجود دارد که شما به طور مداوم از دور اول مصاحبه ها عبور نمی کنید ، اما نکته اصلی این است که شما در مهارت های مصاحبه خود به کمک نیاز دارید.

بهترین راه برای کمک گرفتن از یک مربی مصاحبه است که در مدیریت پروژه مسلط است. او تعیین می کند که در روند مصاحبه چه چیزهایی اشتباه است و چگونه آنها را تغییر می دهد.

شما هرگز مصاحبه ای را با احساس خوب ترک نمی کنید.

حتی اگر خوش بین نیستید ، امیدواریم زمانی را در زندگی گذرانده باشید که مصاحبه شغلی را با اعتماد به نفس پشت سر گذاشته باشید و دوست دارید شانس شما برای به دست آوردن شغل بالا باشد.

با این حال ، اگر این مورد برای شما صادق نیست ، یا مدتی است که چنین نبوده است ، باید وضعیت را دوباره ارزیابی کنید.

نمی توان انکار کرد که مصاحبه های شغلی استرس زا هستند و البته این اعصاب بر احساس شما در مورد مصاحبه تأثیر می گذارد. با این حال ، وقتی از مصاحبه خارج می شوید ، نباید احساس کنید که گرفتن شغل یک معجزه خواهد بود.

احساس بهتر بعد از مصاحبه را می توان با انجام کاری ساده به عنوان افزایش اعتماد به نفس به دست آورد. این کار به برخی از اعصاب ضربه می زند و در مصاحبه به شما قدرتی می دهد به جای اینکه احساس کنید فقط زیر نورها کباب شده اید.

با تغییر در احساس خود در آن مصاحبه ، احساس خود را پس از مصاحبه تغییر دهید. یک راه عالی برای این کار استخدام مربی مصاحبه برای راهنمایی شما است.

اعتماد به نفس ندارید

اعتماد به نفس برای بسیاری از افراد مسئله است ، بنابراین اگر شما یکی از آنها هستید ، تنها نیستید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما نباید آن را برطرف کنید. اعتماد به نفس کلید استخدام برای کار است.

مدیر استخدام باید احساس کند که شما می توانید مسئولیت های مربوط به کار را بر عهده بگیرید و در صورت خرابی مشکلات می توانید مشکلات را حل کنید.

اعتماد به نفس یک راه قدرتمند برای نشان دادن توانایی های شما است و اگر آن را ندارید ، برای استخدام مشکل خواهید داشت.

یک مربی مصاحبه می تواند به شما در تقلب اعتماد به نفس کمک کند تا زمانی که به آنچه می گویید واقعاً باور کنید و در نهایت به نتیجه برسید در حقیقت داشتن اعتماد به نفس برای تحت تأثیر قرار دادن در مصاحبه شما.

شما به جای این که یک روش روشمند داشته باشید ، به پاسخ های خود بر می خورید.

هیچ مصاحبه کننده ای نمی خواهد سعی کند آنچه را که می گویید رمزگشایی کند. پاسخهای شما به سوالات آنها باید واضح ، دقیق و با مثالهای قوی همراه باشد تا از گفته های شما پشتیبانی کند.

اگر یکی از مدیران استخدام از نحوه برخورد شما با تعارضات تیمی می پرسد ، به یک برنامه عملی آماده برای به اشتراک گذاشتن نیاز دارید که در موقعیت قبلی با موفقیت ثابت کرده اید.

پاسخ خود را از طریق یک مثال خاص از یک پروژه در گذشته توضیح دهید. مراحل انجام شده و نتیجه را به اشتراک بگذارید.

اگر این برای شما یک چالش به نظر می رسد ، شاید یک یا دو جلسه مربیگری بتواند به شما پاسخ منسجم به سوالات را ارائه دهد.

شما تجربه مصاحبه بسیار کمی دارید یا ندارید.

این که آیا شما به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید یا بعد از سالها در همان موقعیت یا شرکت در شغل هستید ، در هنر مصاحبه ها زنگ زده اید. مصاحبه های رسمی ممکن است مانند یک زبان خارجی باشد که مطمئن نیستید چگونه به آن تسلط داشته باشید.

یک مربی شما را از طریق مراحل مصاحبه از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند و تجربه مصاحبه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با افرادی که مصاحبه های واقعی بیشتری را زیر نظر دارند رقابت می کند.

4 بهترین روش برای طراحی مصاحبه مدیریت پروژه

اگر آمادگی دارید ترس خود از مصاحبه را پشت سر بگذارید و با تمام ابزارهایی که برای موفقیت نیاز دارید به فرصت شغلی بعدی دست پیدا کنید ، چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

در اینجا نکاتی برای درخشش در مصاحبه و امیدوارم که شغل خود را بدست آورید آورده شده است.

مربی مصاحبه استخدام کنید

مطمئن ترین راه برای موفقیت شما در فرایند مصاحبه ، استخدام یک متخصص است که به شما در آموزش مصاحبه کمک می کند. در TopInterview ، یک فرآیند سه مرحله ای برای کار با یک مربی وجود دارد.

  1. سابقه خود ، از جمله رزومه ، شغلی که برای آن درخواست می کنید و سایر اطلاعات مربوطه را به اشتراک بگذارید. این به آنها کمک می کند تا شما را با مربی ای که برای شما مناسب است ، صنعت شما ، شغلی که به آن علاقه دارید و سطح تجربه شما ، مناسب تر کند.
  2. با مربی جدید خود مصاحبه ساختگی داشته باشید و در مورد نحوه بهبود نظرات شخصی دریافت کنید.
  3. یک برنامه درسی از مربی خود بگیرید با یک برنامه عملی در مورد اینکه از کجا باید به آنجا بروید – در مورد چه چیزهایی باید کار کنید ، در چه زمینه هایی سرآمد هستید و موارد دیگر.

سوالات استاندارد تمرین کنید

اگرچه همیشه توپ های منحنی در مصاحبه پرتاب می شوند ، اما می توانید برای س questionsالاتی که می دانید برای شما پیش می آیند آماده شوید.

در اینجا س questionsالات مهمی وجود دارد که مصاحبه شوندگان مدیریت پروژه باید به آنها پاسخ دهند:

  • مهمترین قسمت کار مدیر پروژه چیست؟
  • موفق ترین پروژه شما چه بود و چرا؟
  • روی چه نوع پروژه هایی کار کرده اید؟
  • از چه ابزارهای مدیریت پروژه برای کمک به انجام کار استفاده می کنید؟
  • چگونه با تیم خود درگیری ها را مدیریت می کنید؟ یک مثال از زمانی که مجبور به انجام این کار بودید بیاورید.
  • چگونه با اعضای تیم که وزنه خود را نمی کشند برخورد می کنید؟
  • از جدیدترین پروژه خود بگویید.
  • شیوه ارتباطی شما چیست؟
  • چگونه به تیم خود انگیزه می دهید تا تمرکز و مسیر خود را حفظ کند؟
  • آیا تا به حال پروژه ای داشته اید که مهلت یا بودجه را رعایت نکند؟ توضیح.
  • به کدام پروژه بیشتر افتخار می کنید؟

مصاحبه های ساختگی خود را ضبط کنید

شنیدن خود در هنگام پخش بسیار متفاوت از چیزی است که انتظار دارید باشد. ممکن است فکر کنید که با اعتماد به نفس ، باتجربه و حرفه ای در این کار هستید. با این حال ، پس از پخش مجدد ، متوجه می شوید که ترسیده ، عصبی به نظر می رسید و گویی هیچ تجربه ای ندارید.

درک اینکه برای مدیر استخدام چگونه به نظر می رسید برای موفقیت شما در مصاحبه ها حیاتی است. هرچقدر شنیدن صدای خودتان برای شما دردآور است ، پیشرفت برای آن ارزش دارد.

شرح وظایف داخل-خارج را بدانید

فقط خواندن نقاط مهم شرح شغل یک یا دو بار برای به دست آوردن شغل کافی نیست.

درک کامل موقعیت نیازمند تحقیق در مورد شرکت ، پروژه های گذشته ای است که آنها روی آن کار کرده اند ، از چه سیستم هایی در پروژه های خود استفاده می کنند و موارد دیگر.

مهمترین بخش توصیف شغل این است که بدانید چرا برای موقعیت مناسب هستید – چرا شما کسانی هستند که می توانند بهترین نقش را داشته باشند.

مهارت های منحصر به فرد و ویژه ای را که ممکن است دیگر نامزدها در میز نداشته باشید ، بدانید و از آن استفاده کنید. شما می خواهید تا حد امکان خود را از دیگران متمایز کنید (به روش درست).