ردیاب آهنربایی پلیسی NG3000 با 1 سال شارژ – نیکان جی پی اس

برای دانلود با گوشی اپل خود بر روی عکس کلیک کنید تا فایل دانلود شود. با توجه به نوسانات شدید قیمت خودرو شاید به این فکر بیفتید که دزدگیر به صرفه تره یا ردیاب برای فهمیدن این موضوع کلیک کنید. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب و مشاهده مشخصات سایر محصولات ایران رهیاب، به قدرت بیشتر ردیاب آهنربایی IR1500 پی ببرید. دریافت نمونه های با کیفیت این ردیاب ها با قیمت مناسب از دغدغه های خریداران می باشد.

همچنین تمامی اپراتورها تلفن همراه را نیز پشتیبانی می کند. 1. ابتدا دستگاه فروش ردیاب آهنربایی را خریداری نمایید. این دستگاه وزن مناسبی دارد و بهراحتی میتوان آن را در داخل خودرو نصب کرد. ردیاب آهنربایی (ردیاب مگنتی) بدون نیاز به نصب و تنها با خاصیت آهنربایی بسیار قوی به خودرو می چسبد. ردیابها به دو دسته با سیم کشی و بدون سیم کشی تقسیم می شوند.

ردیاب مگنتی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچسبد. برای راه اندازی این مکان یاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتور های داخلی سازگار است. همچنین با بکار بردن آهنربایی قدرتمند در محصول کاربرد و نصب این ردیاب خودرو بسیار ساده و سریع است. برای اطلاع از دیگر کاربرد های این ردیاب آهنربایی (ردیاب مگنتی) با ما تماس بگیرید.

از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد. جهت خرید بهترین مدل ردیاب خودرو آهنربایی می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت جیپیران بدون هیچگونه واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید این محصول ارزشمند نمایید. این ردیاب بهترین و کامل ترین نوع از ردیاب هایی است که در بازار داخلی وجود دارد. از ضروری ترین تجهیزات جهت محافظت و نظارت بر خودرو ردیاب خودرو می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی قوی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.