راهنمای کامل S-Corp در مقابل C-Corp

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

هنگام تشکیل یک نهاد تجاری حقوقی ، چندین گزینه وجود دارد. اگر می خواهید یک شرکت تأسیس کنید ، باید بین S Corporation یا C Corporation یکی را انتخاب کنید.

این راهنمای عمیق مزایا ، معایب ، مالیات ، فرایند تشکیل و سایر مواردی را که باید در مورد S corps و C corps بدانید توضیح می دهد-این امر برای شما راحت تر تصمیم می گیرد که کدام برای کسب و کار شما مناسب است.

چرا درک تفاوت بین S-Corps و C-Corps بسیار مهم است

این تصور غلط رایج است که یک نوع شرکت بهتر از دیگری است. این به سادگی درست نیست. موارد زیادی وجود دارد که تشکیل یک گروه S منطقی به نظر می رسد ، و درست مانند سناریوهای دیگری که یک گروه C گزینه بهتری است.

در نهایت ، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک بهترین است بستگی به مشاغل خاص ، اولویت ها ، اهداف و آرزوهای آینده شما دارد.

دلیل اهمیت این تصمیم به این دلیل است که انتخاب شما در نهایت بر نحوه پرداخت مالیات ، نحوه جمع آوری پول ، هزینه های راه اندازی و اینکه چگونه به راحتی می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید ، تأثیر می گذارد.

اگر امروز انتخاب اشتباهی انجام دهید ، اگر می خواهید سرمایه گذاران خارجی جذب کنید یا شرکت خود را در اختیار عموم قرار دهید ، می تواند گزینه های شما را محدود کند. از سوی دیگر ، تصمیم درست امروز بارهای شما را در مسیر کاهش می دهد. شما کنترل کامل بر مالیات ، حقوق مالکیت ، عملیات و موارد دیگر خود را خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با جوانب مثبت و منفی هر یک ، بیایید نگاهی دقیق تر به مبانی S سپاه در مقابل سپاه C بیندازیم:

S-Corps توضیح داده شد

S S یک وضعیت مالیاتی است که توسط IRS اعطا می شود. این نامگذاری خاص به واحدهای تجاری اجازه می دهد تا درآمد ، اعتبارات و کسورات را به سهامداران منتقل کنند.

به طور خلاصه ، S S مالیات بر درآمد نمی پردازد – سهامداران درآمد یا زیان را بین یکدیگر تقسیم می کنند و همه چیز را در اظهارنامه مالیاتی شخصی خود گزارش می دهند. این امر مالیات مضاعف را که بر سپاه C تحمیل می شود حذف می کند.

از آنجا که شرکت S از نظر فنی یک وضعیت مالیاتی است ، نمی توانید این ساختار تجاری را از ابتدا وارد کنید. شما باید با تشکیل یک گروه C شروع کنید و سپس برای وضعیت S corp با IRS درخواست دهید.

S Corps فقط می تواند یک کلاس سهام منتشر کند و باید 100 یا کمتر سهامدار داشته باشد. همه سهامداران یک شرکت S باید شهروند یا مقیم ایالات متحده باشند.

مزایای شرکت S:

  • از مالیات مضاعف خودداری کنید
  • کاهش مالیات مشاغل آزاد
  • کسر درآمد مجاز مشاغل
  • اعلام خسارت برای جبران درآمد راحت تر است

معایب S Corporation:

  • جمع آوری خارج از سرمایه سخت تر است
  • اگر می خواهید از سیستم استفاده کنید ، IRS می تواند وضعیت S Corp شما را لغو کند
  • فقط می توان یک کلاس سهام منتشر کرد
  • الزامات شدیدتر برای صاحبان

C-Corps توضیح داده شد

هر زمان که یک تجارت در ایالات متحده ایجاد می کنید ، شرکت های C به عنوان پیش فرض واحد تجاری هستند. مشابه LLC ها ، یکی از دلایل اصلی انتخاب افراد برای تشکیل شرکت ، مسئولیت محدود است. این امر به صاحبان یک شرکت محافظت از C در برابر طلبکاران یا هر کسی که سعی می کند از شرکت شکایت کند محافظت می کند – دارایی های شخصی مالکان محفوظ است.

به طور پیش فرض ، گروه های C به عنوان واحدهای جداگانه مالیات می گیرند. بنابراین ، شرکت C شما علاوه بر ارائه اظهارنامه مالیاتی شخصی ، اظهارنامه مالیاتی شرکت را نیز ارائه می دهد.

این بدان معناست که درآمد مشاغل شما اساساً دو بار مالیات می شود ، یک بار بر درآمد شرکت و سپس یک بار دیگر به عنوان سود سهام در بازده شخصی شما.

طبق قوانین جدید مالیاتی و مشاغل ، سپاه C نرخ مالیات شرکتی ثابت 21 pay را پرداخت می کند که اغلب پایین تر از بسیاری از نرخ های مالیات بر درآمد افراد است. C corps همچنین صدور چندین کلاس سهام بدون محدودیت برای سهامداران را برای شما آسان می کند.

C corps برای مشاغل رو به رشد که می خواهند برای سرمایه گذاران جدید جذاب به نظر برسند و در آینده به طور عمومی مورد معامله قرار می گیرند ایده آل است.

مزایای شرکت C:

  • نرخ مالیات ثابت 21 درصد
  • جذب سرمایه گذاران خارجی
  • جمع آوری پول راحت تر است
  • محدودیتی در تعداد سهامداران یا تابعیت آنها وجود ندارد
  • قابلیت انتشار دو دسته سهام

معایب شرکت C:

  • مالیات مضاعف
  • بدون حذف شخصی
  • نیاز به ارائه دو اظهارنامه مالیاتی جداگانه (فردی و شرکتی)

S-Corp در مقابل C-Corp مثال

بیایید یک سناریوی فرضی را بررسی کنیم که مالیات بدهی بین یک شرکت S و یک گروه C را مقایسه می کند. در این سناریو ، ما می گوییم که شرکت ABC 100،000 دلار در یک سال درآمد داشته است.

به عنوان یک شرکت سی، مشاغل مشمول 21٪ مالیات بر درآمد شرکت ها (21000 دلار) است. 79000 دلار باقیمانده می تواند به عنوان سود سهامداران تقسیم شود. نرخ مالیات بر سود سهامداران مجرد 15 درصد برای سود سهام 40،401 دلار تا 445،850 دلار است. بنابراین شما باید مبلغ 11،850 دلار مالیات بر سود سهام در مجموع 32،850 دلار بپردازید.

با وضعیت گروه S، 100،000 دلار به اظهارنامه مالیاتی شخصی شما منتقل می شود ، که مشمول نرخ مالیات 24 for برای پرونده سازان جداگانه است. قانون کاهش مالیات و مشاغل به شما این امکان را می دهد که 20 درصد از درآمد مشاغل خود را از درآمد خالص خود کسر کنید و نرخ درآمد مشمول مالیات خود را 24 درصد قرار دهید. در این سناریو ، شما 19200 دلار مالیات (24 درصد از 80.000 دلار) بدهی دارید.

برای روشن شدن ، این توصیه مالیاتی نیست. در حالی که شرکت S در این سناریو مالیات کمتری پرداخت ، همه عوامل در نظر گرفته نشده است. هدف از این مثال نشان دادن این است که چگونه دو شرکت با درآمد یکسان در یک سال می توانند پیامدهای مالیاتی متفاوتی بر اساس اینکه آیا این شرکت S یا C است.

نکات سریع برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا S-Corp یا C-Corp برای تجارت شما بهتر است

این که آیا شما در حال تشکیل یک شرکت S یا یک گروه C هستید ، باید مراحل مشابهی را برای ایجاد قانونی یک نهاد تجاری در ایالت خود طی کنید. به استثنای پر کردن IRS فرم 2533 برای وضعیت مالیات S corp ، روند تشکیل برای هر دو نهاد اساساً یکسان است.

تشکیل یک شرکت می تواند کمی ترسناک باشد ، به خصوص اگر قبلاً هرگز این فرایند را طی نکرده اید. خوشبختانه ، خدمات شکل گیری آنلاین مانند Incfile این روند را بسیار ساده تر می کند.

Incfile یکی از معتبرترین خدمات تشکیل کسب و کار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات اولیه در مورد خود و شرکت خود را پر کنید ، و آنها از طرف شما کلیه اسناد و مدارک و پرونده های دولتی را بر عهده می گیرند.

آنها جستجوهای نام نامحدود ، EIN ها ، آیین نامه های شرکت ، قطعنامه های بانکی و خدمات نمایندگی ثبت شده رایگان را برای یک سال ارائه می دهند. اگر می خواهید برای وضعیت S Corporation با IRS درخواست دهید ، Incfile فرم 2553 را نیز برای شما انجام می دهد.

بسته تشکیل Incfile 100٪ رایگان است – فقط باید هزینه تشکیل پرونده را پرداخت کنید.

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا یک شرکت S یا C corp برای تجارت شما مناسب است.

نکته شماره 1 – در آزمون شرکت های تجاری شرکت کنید

به جای بررسی مزایا و معایب هر نوع موجودیت ، می توانید از یک آزمون آنلاین برای شروع در مسیر درست استفاده کنید.

Incfile دارای یک مسابقه تشکیل است که تکمیل آن فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد. پس از اتمام ، آنها پیشنهاد ساختار نهاد مناسب کسب و کار شما را برای شما ایمیل می کنند.

چند نمونه از سوالاتی که به آنها پاسخ می دهید عبارتند از:

  • آیا شما یا سایر صاحبان مشاغل شهروند ایالات متحده هستید؟
  • آیا می خواهید کسب و کار به سود برسد؟
  • آیا قصد فروش سهام به گروه بزرگی از مردم را دارید؟
  • آیا قصد دارید در عرض 1-2 سال یک IPO در بورس اوراق بهادار عمومی ثبت کنید؟
  • آیا می خواهید سهامداران شخصاً مسئول بدهی های تجاری باشند؟
  • آیا به عنوان کارمند و صاحب مشاغل به خودتان دستمزد می دهید؟
  • آیا می خواهید به راحتی مالکیت کسب و کار را منتقل کنید؟

فقط بر اساس نتایج مسابقه خود ، کورکورانه نوع موجودیت پیشنهادی را دنبال نکنید. شما هنوز هم باید دقت لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید این گزینه برای شما مناسب است. اما این نوع منابع یک راه عالی برای محدود کردن تمرکز شما است.

نکته شماره 2 – با C Corp شروع کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شرکت های S از نظر فنی یک وضعیت مالیاتی هستند ، نه یک نوع نهاد. بنابراین هنگامی که شما برای اولین بار یک شرکت را تأسیس می کنید ، نوع موجودیت پیش فرض شما یک گروه C خواهد بود.

اگر نمی خواهید این تصمیم روند تشکیل کسب و کار شما را متوقف کند ، فعلاً فقط به یک شرکت C پایبند باشید. 75 روز از تاریخ تشکیل فرصت دارید تا وضعیت انتخابات S را ثبت کنید.

حتی پس از گذشت 75 روز ، همیشه می توانید فرم 2553 را در جاده ارسال کنید. با توجه به IRS ، می توانید فرم 2553 را برای وضعیت S corp ارسال کنید:

  • ظرف دو ماه و 15 روز پس از آغاز سال مالیاتی که انتخابات S اجرا می شود ، یا
  • در هر زمان از سال مالیاتی قبل از آغاز انتخابات S ، لازم الاجرا می شود

به طور خلاصه ، می توانید ماه ها یا سال ها بعد اساساً پرونده ای برای تبدیل شدن به یک شرکت S تشکیل دهید. در حالی که ممکن است وضعیت مالیاتی شما بلافاصله تغییر نکند ، حداکثر تا سال مالیاتی بعد اعمال می شود.

همیشه به نفع شماست که با یک گروه C شروع کنید و سپس به جای تلاش برای تغییر جهت مخالف ، به یک گروه S بروید. فرض کنید می خواهید یک گروه S تشکیل دهید ، سپس پنج سال بعد به یک گروه C تغییر دهید. این تصمیم پیامدهای مالیاتی قابل توجهی برای تجارت شما خواهد داشت.

ممکن است لازم باشد مالیات شرکت ها را برای تبدیل از یک گروه S به یک گروه C بپردازید. این بدان معناست که مشاغل شما ممکن است مالیات شرکت های سالهای گذشته را بدهکار باشد.

بنابراین اگر مطمئن نیستید ، بهتر است با یک گروه C شروع کنید. اگر نظر خود را در این راه تغییر دهید ، معمولاً ارزان تر و آسان تر است.

نکته شماره 3 – آیا شما یک تجارت کوچک هستید؟

به طور کلی ، شرکت های C برای مشاغل بزرگتر طراحی شده اند. اگر شما یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید و قصد ندارید به یک شرکت بزرگ تبدیل شوید ، احتمالاً رفتن با یک شرکت S برای شما گزینه بهتری است.

C corps چندین طبقه سهام ، سهامداران نامحدود و سهام نامحدود ارائه می دهد.

به ندرت پیش می آید که یک شرکت کوچک مالکیت سرمایه گذاران خارجی را در قالب سهام شرکت صادر کند. این فقط کاری نیست که مشاغل کوچک انجام می دهند.

اگر شما در حال حاضر کوچک هستید اما قصد دارید در سالهای آینده به یک شرکت بزرگتر تبدیل شوید ، ممکن است یک شرکت C یک گزینه مناسب برای شما باشد. اما اگر شما در دسته کلیشه ای “مشاغل کوچک” قرار بگیرید ، یک شرکت S به احتمال زیاد مناسب نیازهای شما خواهد بود.

استراتژی های بلند مدت برای S-Corps در مقابل C-Corps

گذشته از نکات سریع و بهترین شیوه های ذکر شده در بالا ، قبل از تصمیم گیری بین یک گروه S یا یک گروه C ، باید برخی موارد استراتژیک بزرگتر را در نظر بگیرید. این استراتژی ها ممکن است بر تجارت امروز شما تأثیر نگذارند ، اما در آینده عملیات شما نقش خواهند داشت.

استراتژی شماره 1 – اجتناب از مالیات مضاعف

تنها دو راه برای جلوگیری از مالیات مضاعف وجود دارد:

  • وضعیت شرکت S
  • کارکردن با ضرر

بنابراین اگر نمی خواهید مشاغل شما مشمول مالیات مضاعف شود ، وضعیت S Corp انتخاب ساده ای است. اما بگذارید لحظه ای به بررسی گزینه دوم بپردازیم.

در صورت عدم سوددهی ، دوبار مالیات از سپاه C دریافت نمی شود. اگرچه این ممکن است به عنوان یک راه غیر منطقی برای انجام تجارت به نظر برسد ، اما این یک استراتژی رایج برای شرکت هایی است که می خواهند مقیاس بندی کنند.

شما می توانید همه سود را به جای پرداخت سود به عنوان سود سهام ، مجدداً در تجارت سرمایه گذاری کنید.

دستمزد و حقوق ، از جمله حقوق صاحبخانه ، معمولاً می تواند به عنوان هزینه های قابل کسر طبقه بندی شود. بنابراین حقوق شما مشمول مالیات شرکت نخواهد بود. شایان ذکر است که IRS همیشه می تواند حقوق اضافی را به عنوان سود مشمول مالیات طبقه بندی کند ، اگر در تلاش برای زیان دهی بیش از حد به خودتان پرداخت می کنید.

استراتژی شماره 2 – انتشار سهام به سرمایه گذاران

هر دو گروه S و C می توانند سهام را برای سرمایه گذاران صادر کنند. اما قوانین و محدودیت ها بین این دو متفاوت است.

اگر می خواهید با سرمایه گذاران نامحدود رشد کنید و به طور بالقوه یک IPO (عرضه اولیه عمومی) را در یک بورس سهام عمومی ثبت کنید ، شرکت C تنها راه این کار است.

شرکت S نمی تواند بیش از 100 سهامدار داشته باشد. این سهامداران باید شهروندان ایالات متحده یا مقیم ایالات متحده باشند. این ساختار تجاری به دلیل محدودیت های طولانی مدت اعمال شده ، حتی برای سرمایه گذاران واجد شرایط جذاب نیست.

شرکت خود را در سه ، پنج یا ده سال کجا می بینید؟ اگر در صنعت خود با سرمایه گذاران عمومی خود را یک غول می بینید ، پس باید با یک شرکت C همکاری کنید. اگر می بینید که با گروه کوچکتری از مالکان بدون علاقه به انتشار عمومی فعالیت می کنید ، یک شرکت S برای شما مناسب خواهد بود.

مراحل بعدی

هنگامی که تعیین کردید که یک شرکت S یا C corp برای کسب و کار شما مناسب است ، زمان آن فرا رسیده است که فرایند ادغام رسمی را طی کنید.

شما باید اساسنامه خود را با ایالت خود ثبت کنید ، EIN بگیرید ، اساسنامه شرکت ایجاد کنید ، هیئت مدیره را انتخاب کنید ، جلسات منظم برگزار کنید ، سهام منتشر کنید و موارد دیگر. اگر این کار را به تنهایی انجام دهید ، این یک فرآیند پیچیده است.

راهنمای بهترین خدمات حقوقی آنلاین را بررسی کنید. علاوه بر اشکال حقوقی و مشاوره حقوقی ، اکثر این بسترها خدمات تشکیل کسب و کار را نیز ارائه می دهند.