راهنمای کامل هزینه های راه اندازی کسب و کار

بزرگترین چالش برای صاحبان مشاغل کوچک ، جریان نقدینگی است و هزینه راه اندازی کسب و کار دومین چالش بزرگ است. به بیان ساده ، استارتاپ ها به پول احتیاج دارند. هیچ میزان اشتیاق ، پشتکار یا صبر کمبود سرمایه را جبران نمی کند.

زمان کوتاهی برای اکثر صاحبان مشاغل مشتاق وجود دارد ، بنابراین وسوسه انگیز است که حداقل برنامه های جالب را در دو سرعت اجرا کنید. حتی کلمه “بودجه” می تواند برای برخی کسالت و سرخوردگی ایجاد کند. اما هزینه های راه اندازی بزرگترین ریسک مالی است که هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید باید در نظر گرفته شود.

برنامه ریزی برای هزینه های راه اندازی کسب و کار در کنترل کنترل است. این است که چگونه هر سازمانی می تواند اطمینان حاصل کند که تحت کنترل خود قرار دارد ، زیرا کسب و کار زندگی خود را می گیرد.

چرا هزینه های راه اندازی کسب و کار بسیار مهم است

هزینه های راه اندازی چیزی است که یک کسب و کار قبل از شروع فعالیت خود هزینه می کند. این هزینه ها بیش از سرمایه گذاری اولیه در یک تجارت جدید است. آنها راهی برای جذب سرمایه گذاران ، دریافت وام و برآورد سلامت آینده هر سازمانی هستند.

38 درصد استارتاپ ها به دلیل تمام شدن سرمایه شکست می خورند. برخی از مشاغل به سرعت شروع می کنند و امیدوارند محبوبیت آنها عدم برنامه ریزی را پوشش دهد. بدون برنامه مشخصی برای بودجه ، اکثر آنها به احتمال زیاد شکست خواهند خورد.

برنامه ریزی مالی اولین قدم برای یک تجارت موفق طولانی مدت است. اولین قدم برای ایجاد یک برنامه مالی ، ترسیم هزینه های راه اندازی است.

با اصول اولیه شروع کنید

اکثر مشاغل یا مشاغل آجر و ملات یا آنلاین هستند و اکثر مشاغل کوچک خدمات می فروشند. نوع کسب و کار می تواند هزینه های معمول راه اندازی کسب و کار را تعیین کند. برخی از هزینه های معمول عبارتند از:

  • فضای اداری
  • تجهیزات و ملزومات
  • خدمات رفاهی
  • مجوزها و مجوزها
  • بیمه
  • بازار یابی
  • ساخت وب سایت
  • کمک نیروی انسانی یا قرارداد

هنگامی که لیست روشنی از هزینه های پیش بینی شده دارید ، تحقیق کنید و هزینه هر مورد را برآورد کنید. با گران ترین اقلام موجود در لیست شروع کنید.

همانطور که درباره هزینه متوسط ​​این اقلام تحقیق می کنید ، زمانی را برای تحقیق در مورد پس اندازهای احتمالی اختصاص دهید. سپس ، به این فکر کنید که این پس اندازها از نظر زمان و تلاش چقدر می تواند هزینه داشته باشد.

هزینه های مکرر را از هزینه های یکبار جدا کنید و ارزش هر تصمیم را با ارزش بلند مدت آن برای کسب و کار بسنجید. در حالت ایده آل ، بودجه اولیه شما پنج سال اول تجارت را پوشش می دهد. در این مرحله وارد جزئیات شوید و بهترین و بدترین سناریوها را برای هزینه های راه اندازی کسب و کار خود ارائه دهید.

شروع به کار تجاری جدید مانند حرکت یا برنامه ریزی عروسی است. همیشه هزینه های غافلگیرکننده بزرگی وجود دارد که نمی توانید برای آنها برنامه ریزی کنید.

هزینه های غیر منتظره همیشه اتفاق می افتد و تحقیقات اولیه شما می تواند تعیین کند که چقدر باید برای شگفتی های معمول در طاقچه یا صنعت خود کنار بگذارید.

ریاضی را کار کنید

ریاضیات و اصول مربوط به محاسبه هزینه ها و بودجه بندی می تواند پس از یک روز تحقیق بیش از حد آنلاین ترسناک به نظر برسد ، اما هدف ساده است. آنچه به وجود می آید نیاز به برآورده کردن یا فراتر از آنچه خارج می شود دارد.

انجام این نوع ریاضیات در ذهن شما دشوار است ، اما سازماندهی آن در یک صفحه گسترده ساده آسان است.

همانطور که تخمین می زنید ، ایده خوبی است که موارد خطی متغیر را دو یا سه برابر کنید مانند تبلیغات پولی یا خدمات حقوقی. اگر قصد گرفتن وام مشاغل کوچک را دارید ، حتماً هزینه این پرداخت وام را در هزینه های راه اندازی خود لحاظ کنید.

اگر طرح کلی هزینه کسب و کار شما بیش از پیش بینی درآمد شما است ، هزینه های پیش بینی شده خود را به ترتیب اولویت مرور کنید. در مرحله بعد ، می خواهید نحوه تأثیر هر هزینه بر خط نهایی و فرصت های آینده را در نظر بگیرید. زودتر در مورد چگونگی کاهش هزینه ها یا صرفه جویی در هزینه های خاص برای زمان بعدی تصمیم گیری کنید.

نکات سریع برای افزایش هزینه راه اندازی امروز

هزینه های راه اندازی کسب و کار بیشتر از آن چیزی است که کسب و کار باید خرج کند ، آنها راهی برای شکل دادن به آینده کسب و کار هستند. به عنوان مثال ، فروش یک محصول دوستدار محیط زیست بیشتر از محصول و نحوه تولید آن است. این فلسفه ای است که بر کل عملیات تجاری تأثیر می گذارد. این ایده ها به تصمیمات تیم در مورد هزینه می انجامد.

اینها نکات سریعی هستند تا اطمینان حاصل کنید که بودجه سازمان شما همه چیز مورد نیاز تیم شما را پوشش می دهد.

برای کمک حرفه ای برنامه ریزی کنید

مهارتهای تحقیق ، سازماندهی و برنامه ریزی برای اداره یک تجارت موفق ضروری است. اگر اینها قوی ترین مجموعه مهارت های شما نیستند ، دوره های آنلاین را در نظر بگیرید و برای بهبود این مهارت ها تلاش کنید. همچنین ضروری است بدانید که مناطقی وجود دارد که ممکن است برون سپاری آنها بهتر باشد.

بسیاری از استارتاپ ها قصد دارند به تنهایی مسائل را حل کنند یا برای صرفه جویی در هزینه از مشاوره حقوقی یا مالی استفاده کنند. اما برنامه ریزی از قبل و آماده شدن برای هزینه های اولیه که می تواند به تیم شما در حل چالش برانگیزترین مشکلاتی که شما با آن روبرو خواهید شد ، کمک کند بسیار ضروری است.

اگر در مالیات های خود اشتباه کنید و مجبور شوید در آخرین لحظه مجبور به ممیزی شوید ، چه می کنید؟ اگر مشتری در روز افتتاح در پارکینگ ملک شما لغزید ، چطور؟

مشاغل کوچک مملو از شگفتی است. کنار گذاشتن بودجه برای امور حقوقی ، حسابداری و رهبری می تواند به ایجاد پایه ای قوی برای استارتاپ شما کمک کند.

روی افراد مناسب سرمایه گذاری کنید

از آنجا که حقوق ها براساس شغل و مکان متفاوت است ، ممکن است پس از پرداخت هزینه های ثابت مانند اجاره و بیمه ، هزینه کارکنان را تعیین کنید. اما ، اگر موقعیت یک کارمند برای موفقیت آینده کسب و کار اساسی است ، بهتر است ابتدا حقوق ایده آل را تعیین کنید.

زمان خود را صرف تحقیق در مورد راه های دیگر برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی کسب و کار کنید که تاثیرات تجاری کمتری خواهد داشت.

برخی از مشاغل چشم اندازهای DIY هستند که می توانند به صورت انفرادی پرواز کنند ، اما بسیاری از ایده های تجاری عالی نیاز به یک تیم دارند. نیروی انسانی ارزشمندترین و گران ترین مورد در لیست هزینه های راه اندازی کسب و کار است ، خواه این برنامه برای جمع آوری گروه منحصر به فرد فریلنسر برای مدت زمان مشخص یا ایجاد یک تیم داخلی باشد.

اگر شروع به کار می کنید ، ایده خوبی است که استعدادهای خود را برون سپاری کنید ، سپس وقتی بودجه لازم را برای ساخت دارید ، به طور دائم استخدام کنید. فراموش نکنید که سرمایه گذاری لازم برای جذب افراد مناسب را در نظر بگیرید.

این منابع در اینجا در Crazy Egg می توانند به شما در شروع کار کمک کنند:

CAC خود را مشخص کنید

بازاریابی زمانی که در کنار سخت افزار و سایر هزینه های راه اندازی ثابت مشاهده شود ، می تواند اضافی به نظر برسد. اما در چند ماه اول ، تیم شما شروع به وسواس در مورد نوع دیگری از هزینه – هزینه جذب مشتری (CAC) می کند.

CAC میزان هزینه کسب و کار برای هر رهبری جدید است. اگر قبل از راه اندازی یک برنامه بازاریابی جامع تهیه کنید ، برآورد CAC و هزینه های مربوط به تجارت بسیار ساده تر است.

به عنوان مثال ، ممکن است تیم شما در حال برنامه ریزی برای ارسال یک خبرنامه هفتگی باشد. هزینه آن کانال بازاریابی شامل یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی است که به طور متوسط ​​150 دلار در ماه است.

موارد دیگری نیز وجود دارد که این بودجه را افزایش می دهد ، از جمله:

  • عکاسی از سهام
  • یک تصویرگر مستقل
  • نویسندگان مستقل

شما همچنین می خواهید برای زمان کارمندی که ممکن است برای اتصال پلت فرم بازاریابی ایمیل به سایر پلتفرم ها برای تجزیه و تحلیل وب سایت و سایر ملزومات تجاری لازم باشد ، بودجه بندی کنید. این هزینه های اضافی می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری ناچیز در آینده به نظر برسد ، اما همیشه آنها را در برنامه ریزی اولیه لحاظ کنید.

مالیات را فراموش نکنید

مالیات های تجاری می تواند گیج کننده باشد. در صورتی که مشاغل خود را در ایالات متحده اداره می کنید ، برنامه ریزی کنید که نرخ فعلی مالیات شرکت ها را کنار بگذارید.

شما همچنین می خواهید برای یک حسابدار رسمی مجرب بودجه تعیین کنید. این می تواند به تیم شما کمک کند تا در مورد آنچه که می توانید و نمی توانید کسر کنید ، صرفه جویی کنید.

استراتژی های بلند مدت برای بودجه استارتاپ شما

هزینه های راه اندازی کسب و کار خود را از منظر مشاغلی که یک سال در حال فعالیت است برنامه ریزی کنید. با این روش عقب نشینی می توانید چند ماه اول خود را به عنوان یک تجارت جدید موفق تر کنید.

اگر نمی توانید پاسخ سوالات مربوط به فعالیت های تجاری در زمینه یا صنعت خاص خود را پیدا کنید ، به یک انجمن آنلاین سر بزنید یا به یک برنامه راهنمایی بپیوندید. این دیدگاه آمادگی در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

ایده های زیر چند روش دیگر است که تیم شما می تواند آماده کرده و موفق شود.

همه چیز درباره طرح کسب و کار است

هر طرح تجاری جامعی شامل جزئیات مالی است و ایده خوبی است که هنگام تهیه طرح تجاری خود به تحقیق در مورد هزینه راه اندازی بپردازید. اطلاعاتی که در مراحل اولیه برنامه ریزی کشف شده است می تواند به ایجاد بودجه اولیه محکم و واقعی کمک کند.

همچنین می تواند به تیم شما کمک کند تا تصمیمات تجاری مهمی را اتخاذ کنند که بر درآمد اولیه تاثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر متوسط ​​اجاره بها در منطقه شما بیش از 20 درصد سود پیش بینی شده ماهانه شما باشد ، ارزش آن را دارد که یک تجارت از راه دور را در نظر بگیرید.

این بدان معنا نیست که بودجه راه اندازی سالم برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ضروری نیست. تجارت الکترونیکی یک گزینه بسیار ارزان به نظر می رسد ، اما هزینه های بسیار زیاد راه اندازی یک وب سایت ، فعال کردن سبد خرید آنلاین و نصب برنامه های تجاری مفید می تواند به سرعت افزایش یابد.

زودتر وارد جزئیات شوید

همچنین می توان وسوسه کننده بود که در مورد نرم افزار و خدماتی که یک کسب و کار در طول راه اندازی خود خرج می کند سریع حدس های ناآگاهانه بزنید. غفلت از تحقیقات می تواند بعداً منجر به هزینه های هنگفت شود ، زمانی که پیش بینی های اولیه سرمایه گذاری با این حدس و گمان اولیه مطابقت ندارد.

ما با چند مثال سریع به شما نشان می دهیم که این می تواند به چه معنا باشد.

اول ، گزینه های مختلف زیادی برای سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد. هر کدام موضوعات و ویژگی های منحصر به فردی را برای انواع مختلف مشاغل ارائه می دهند و این جزئیات می تواند تفاوت چشمگیری در هزینه ماهانه این خدمات ایجاد کند.

یا شاید برنامه ایجاد یک وب سایت است. انتخاب ارزان ترین میزبانی وردپرس می تواند به معنای فقدان امنیت باشد که بعداً بر عملکردهای تجاری تأثیر می گذارد.

همچنین مهم است که مراقب نرخ های اولیه یا پیشنهادات آزمایشی باشید. این تحقیق دقیق را با درک اینکه چگونه هزینه های مکرر می تواند در طول زمان متفاوت باشد تکمیل کنید.

به خودتان زمان بدهید

ممکن است بخواهید برآورد هزینه راه اندازی مشاغل خود را در چند ساعت مشخص کنید ، اما به این بخش از برنامه مالی خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت فکر کنید. زمانی را برای تحقیق درباره هر مورد خط اختصاص دهید ، گویی تنها چیزی است که در لیست شما وجود دارد.

برای هر هزینه ، یک فرایند ساده گام به گام را دنبال کنید.

ابتدا سوالات مربوط به هر مورد را بنویسید. اینها چند نمونه سوال است که برای اجاره مشاغل باید در نظر بگیرید:

  • اجاره هر سال چقدر افزایش می یابد؟
  • اجاره نامه شامل چه مواردی است؟
  • آیا مکان امن است؟
  • آیا فضا نیازهای فنی را برآورده می کند؟
  • چه کسی تعمیرات را انجام می دهد؟
  • آیا باید هزینه پارکینگ را پرداخت کنید؟

مزایا و معایب گزینه های مختلف را لیست کرده و چندین سایت و ویژگی را مقایسه کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که هر برآورد یک حدس جامع است که بر اساس کسب و کار شما شکل می گیرد.

سپس ، هر مورد را در لیست خود بشویید و تکرار کنید.

برای توسعه کسب و کار آماده شوید

برخی از صاحبان مشاغل فقط امیدوارند که سرمایه گذاری خود را از سر راه بردارند ، اما اکثر صاحبان موفق روند خود را با رویاهای رشد آغاز می کنند.

این که آیا شما یک اسلایدشیر سریع برای یک تیم داخلی جمع آوری می کنید یا یک ارائه زیبا برای جذب وام دهندگان یا سرمایه گذاران جدید ، یک برنامه مالی رسمی راهی هوشمندانه برای سازماندهی هزینه های اولیه شما است.

این سند همچنین می تواند به ایجاد ارتباطات روشن بین هزینه های پیش بینی شده و درآمد پیش بینی شده کمک کند.

دفترچه مالی شما باید موارد زیر را مشخص کند:

  • هزینه های راه اندازی دقیق
  • مدل کسب و کار شما
  • منابع درآمد
  • پیش بینی های رشد

این جزئیات به هر وام دهنده یا سرمایه گذار نشان می دهد که تیم شما تمام تلاش خود را برای توسعه یک تجارت پایدار با پتانسیل قدرتمند انجام داده است. این سرمایه گذاری را القا می کند که کسب و کار باید توسعه یابد.

اگر آمادگی ندارید پنج سال آینده را با برنامه مالی خود برنامه ریزی کنید ، حداقل شش ماه برای پروژه آماده شوید. معمولاً 18 تا 24 ماه طول می کشد تا شرکت شما به سود برسد.

مراحل بعدی

اکثر استارتاپ های خانگی با سرمایه ای کمتر از 5000 دلار شروع می کنند. این راهنما ، چگونه می توان با کمتر از 100 دلار یک کسب و کار راه اندازی کرد ، پر از نکات عالی برای بنیان گذاران با ایده های بزرگ و بودجه کوچک است.

گزینه دیگر این است که با بهترین وام های مشاغل کوچک آشنا شوید و شروع به درخواست کنید.