راهنمای کامل درک LLC ها در مقابل S-Corps

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

هر دو طبقه بندی LLC و S-Corp مزایای ارزشمندی را به مشاغل و صاحبان آنها می دهند ، اما انتخاب گزینه ای مناسب برای ساختار و اهداف کسب و کار شما ضروری است. این راهنما شامل همه چیزهایی است که باید برای درک بهتر تفاوتهای LLC و S-Corp بدانید ، مزایا و معایبی که می توانید از هر یک مشاهده کنید. ما در مورد چگونگی تأثیر این طبقه بندی ها بر مالیات ، بدهی شخصی و حتی نحوه اداره تجارت خود به تفصیل پرداخته ایم.

چرا درک LLC ها و S-Corps بسیار مهم است

اگر کسب و کار شما به عنوان یک مالک انحصاری یا مشارکت عمومی فعالیت می کند ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که نوع دیگری از نهاد تجاری را کشف کنید. طبقه بندی مشاغل مانند LLC یا طبقه بندی مالیاتی مانند S-Corp می تواند مزایای زیادی از جمله حفاظت از دارایی های شخصی ، مزایای مالیاتی و افزایش گزینه ها برای تعداد سهامدارانی که می خواهید ایجاد کنید را به ارمغان بیاورد.

اما LLC ها و S-Corps هر کدام محدودیت های خاصی دارند و انتخاب گزینه اشتباه برای کسب و کار شما می تواند منجر به پرداخت مالیات اضافی شود یا نتواند تجارت خود را به روشی که می خواهید اداره کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک مشاغل تک مالک را اداره می کنید و خواهان افزایش مسئولیت و مزایای مالیاتی هستید ، LLC ممکن است انتخاب مناسب شما باشد. اما اگر می خواهید یک S-Corp شوید ، باید یک هیئت مدیره ایجاد کنید و با افزایش شرایط گزارش مواجه خواهید شد. این امر برای مشاغل تک مالک بسیار زیاد و غیر ضروری خواهد بود.

هرچه بیشتر مزایا و معایب LLC و S-Corp را درک کنید ، بهتر می توانید نهادی را انتخاب کنید که برای تجارت و اهداف شما مناسب است.

مزایا و معایب LLC

یک شرکت با مسئولیت محدود یا LLC یک نهاد تجاری یا طبقه بندی تجاری است که بر نحوه اخذ مالیات از مشاغل شما تأثیر می گذارد و اگر مشاغل شما دچار مشکل قانونی شود چه اتفاقی می افتد. این ساختار به محافظت از دارایی های شخصی صاحبان مشاغل کمک می کند ، بنابراین اگر از کسب و کار شما شکایت شود ، دارایی های شخصی شما مانند خانه شما نمی تواند بخشی از دعوی باشد.

درک مزایا و معایب LLC بسیار مهم است.

مدیریت و ساختار کسب و کار

طرفداران

هنگامی که شما کسب و کار خود را به عنوان یک LLC اداره می کنید ، کسب و کار شما می تواند صاحبان متعددی داشته باشد – که اعضای آنها نیز نامیده می شوند. این اعضا می توانند مشاغل یا افراد دیگری باشند و محدودیتی در تعداد اعضایی که یک LLC واحد می تواند داشته باشد وجود ندارد.

برخلاف شرکت های سهامی ، LLC انعطاف پذیری زیادی از نظر نحوه مدیریت کسب و کار ارائه می دهد. اعضای شما می توانند LLC را مدیریت کرده و در تصمیم گیری روزانه مشارکت داشته باشند. متناوباً ، مدیران می توانند بر فعالیت های روزانه کسب و کار نظارت کنند ، که اگر اعضای شما وقت کافی برای مشارکت در کسب و کار شما را ندارند ، یا اگر اعضای شما تجربه محدودی در زمینه تجارت یا صنعت دارند ، ایده آل است.

اکثر ایالت ها حداقل الزامات مدیریتی برای LLC ها را دارند. اکثر آنها نیازی به برگزاری یک نشست سالانه یا داشتن یک هیئت مدیره ندارند. این امر باعث می شود کارهای اداری کمتری انجام شود و به شما این امکان را می دهد تا تمرکز بهتری بر اداره کسب و کار خود داشته باشید.

منفی

محدودیت هایی در مورد گردش اعضای LLC وجود دارد که می تواند دردسرساز باشد. در برخی از ایالت ها ، اگر یک عضو از تجارت خارج شود یا فوت کند ، یک LLC منحل می شود. در صورت تمایل به ادامه فعالیت ، اعضای باقی مانده باید LLC جدیدی را راه اندازی کنند. این می تواند ناراحت کننده و زمان بر باشد و تأیید سرمایه گذاری کامل اعضای کسب و کار شما در دراز مدت را بسیار مهم می کند.

محدودیت مسئولیت

طرفداران

یکی از جذابیت های اصلی LLC این است که این واحد تجاری به اعضای خود حفاظت از مسئولیت ارائه می دهد. در صورت ورشکستگی یا شکایت ، طلبکاران نمی توانند دارایی ها ، از جمله سرمایه گذاری و خانه ها را از اعضای LLC دریافت کنند.

منفی

اگرچه این محافظت در نگاه اول فریبنده و ایده آل به نظر می رسد ، اما 100٪ تضمین نمی شود. ممکن است LLC خود را سوء استفاده کنید و دارایی های شخصی خود را به خطر بیندازید ، به ویژه اگر حساب های تجاری و معاملات خود را از معاملات شخصی خود جدا نکنید. سایر اقدامات تجاری ، مانند تقلب مالیاتی ، یا اگر عضوی عمداً مرتکب جرمی شود ، می تواند حفاظت از مسئولیت LLC را به خطر بیندازد. اگر قاضی حکم کند که شما تجارت خود را به درستی اداره نکرده اید ، آن قاضی می تواند تعیین کند که دارایی های شخصی شما می تواند بدهی های تجاری شما را برآورده کند.

مزایای مالیاتی

طرفداران

یک LLC ممکن است چندین مزایای مالیاتی به اعضای خود ارائه دهد. با LLC ، تقسیم سود به اعضا آسان است. اعطای سود به اعضا به این معنی است که شما لزوما نیازی به تعیین حقوق ندارید. این توزیع سود مشمول مالیات نمی شود و اعضاء در عوض توزیع ها را در اظهارنامه های مالیاتی شخصی خود گزارش می دهند.

LLC ها همچنین مالیات بر گذر را مجاز می دانند ، به این معنی که درآمد مشاغل به اظهارنامه مالیاتی شخصی هر یک از اعضا منتقل می شود. مالیات بر درآمد شرکت ها بر این سودها اعمال نمی شود ، و این به جلوگیری از وضعیتی که دو برابر سود مالیات می شود ، جلوگیری می کند. این می تواند به میزان قابل توجهی صرفه جویی مالیاتی داشته باشد و روند مالیات مشاغل شما را به میزان قابل توجهی آسان می کند. اعضا به جای تکیه بر کسب و کار برای پردازش مالیات بر درآمد آن ، ابتدا با گزارشات فردی خود از گزارش مالیاتی مراقبت می کنند.

در LLC ، اعضا همچنین می توانند از کسر مالیات مفید مانند کسر درآمد مشاغل واجد شرایط برخوردار شوند. این کسر به اعضای LLC اجازه می دهد 20 درصد از درآمد خالص کسب و کار کسر کنند و مالیات هایی را که پرداخت می کنند کاهش دهد.

منفی

در حالی که یک LLC می تواند مالیات را ساده کند ، مالیات بر سود مشاغل شما تنها یکی از انواع مالیاتی است که باید نگران آن باشید. LLC ها و اعضای آنها ممکن است همچنان مشمول مالیات بر مشاغل آزاد ، مالیات حق رای ، مالیات بر مشاغل ، مالیات غیر مستقیم و موارد دیگر شوند. همیشه بهتر است با یک متخصص مالیاتی مشورت کنید تا به شما در درک مفاهیم مالیاتی و الزامات LLC کمک کند.

افزایش اعتبار

طرفداران

تشکیل LLC می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد. اگر برای ایجاد کسب و کار خود تلاش می کنید و اگر می خواهید اعتماد عمومی را در عملیات خود جلب کنید ، این می تواند ارزشمند باشد.

روشهای ساده راه اندازی و حداقل هزینه

طرفداران

اگر تصمیم گرفتید که یک LLC برای تجارت شما مناسب است ، راه اندازی آن نسبتاً آسان است. میزان هزینه سازمانها از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است – در برخی ایالتها ممکن است کمتر از 100 دلار باشد ، در حالی که در ایالتهای دیگر می تواند صدها دلار هزینه داشته باشد. با این حال ، مدارک لازم برای راه اندازی یک LLC نسبتاً کم است ، که LLC را به گزینه ای کاربر پسند برای صاحبان مشاغل تبدیل می کند.

مزایا و معایب S-Corp

S-Corp یا S Corporation طبقه بندی مالیاتی تحت خدمات درآمد داخلی است. با S-Corp ، مشاغل شما مشمول مالیات می شود. S-Corp برخی از مزایای مشابهی را که از LLC لذت می برید ، ارائه می دهد ، اما بر نحوه مدیریت متفاوت کسب و کار شما تأثیر می گذارد و در مورد مالیات و موجودی مشاغل پیامدهای مهمی دارد.

مدیریت و ساختار کسب و کار

طرفداران

بر خلاف LLC ، که در نقل و انتقالات مالکیت قابل توجهی نیاز به خاتمه LLC است ، S-Corp انعطاف پذیری بیشتری را در مورد انتقال مالکیت ارائه می دهد. مالکان می توانند سهام خود را آزادانه منتقل کنند بدون این که مالیات اضافی یا عوارض برای واحد تجاری ایجاد شود.

منفی

وقتی S-Corp می شود ، کسب و کار شما باید از الزامات عملیاتی دقیق پیروی کند. شما باید یک هیئت مدیره ایجاد کنید و یک جلسه سازمانی برگزار کنید. در اولین جلسه ، باید آیین نامه ها را تصویب کرده و یک حساب بانکی تجاری باز کنید.

شما باید جزئیات آن جلسه اول و تمام جلسات بعدی را ثبت کنید. این امر منجر به افزایش الزامات اداری می شود و می تواند زمان بر باشد. الزام ایجاد هیئت مدیره و برگزاری جلسات ، S-Corp را برای کسب و کارهای کوچک یا مشاغل تک مالک یک انتخاب غیرعملی می کند.

به عنوان یک S-Corp ، می توانید سهام شرکت خود را بفروشید ، اما محدود به 100 سهامدار یا کمتر خواهید بود. شما همچنین محدود به فروش فقط یک کلاس سهام هستید.

محدودیت مسئولیت

طرفداران

S-Corp به محافظت از دارایی های شخصی سهامداران خود کمک می کند و اطمینان می دهد که سهامداران هیچ گونه مسئولیت شخصی در قبال بدهی ها یا محدودیت هایی که ممکن است مشاغل داشته باشند ندارند. در صورت شکست یک دادخواست یا ورشکستگی ، طلبکاران نمی توانند خانه های سهامداران یا حساب های بانکی خود را در جهت تسویه بدهی های تجاری پیگیری کنند.

مزایای مالیاتی

طرفداران

مانند LLC ، یک S-Corp به عنوان یک تجارت جریان عمل می کند و در اغلب موارد مالیات فدرال بر سود نمی پردازد. در عوض ، صاحبان مشاغل درآمد خود را در اظهارنامه مالیاتی شخصی خود گزارش می دهند و مالیات در سطح شخصی اعمال می شود. این امر به جلوگیری از مالیات دو برابر درآمد و سود کمک می کند و مالیات اضافی را برای صاحبان مشاغل صرفه جویی می کند.

تحت S-Corp ، سهامداران شما مجبور نخواهند بود که مالیات مشاغل خود را برای سود مشاغلی که دریافت می کنند بپردازند. با این حال ، از حقوق آنها مالیات گرفته می شود و S-Corp شما ملزم به پرداخت حقوق به هر مالک که کارمند است نیز می شود. این حقوق مشمول مالیات خواهد شد و کارمند و شرکت هریک نیمی از مالیات های بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی را پرداخت خواهند کرد. به دلیل این الزام ، مزایای مالیاتی S-Corp زمانی ارزشمندتر است که مشاغل به اندازه کافی درآمد داشته باشد که نه تنها حقوق معقول پرداخت کند ، بلکه سود اضافی نیز داشته باشد که به سهامداران نیز پرداخت می شود.

منفی

در حالی که این مزایای مالیاتی می تواند جذاب باشد ، اداره یک کسب و کار به عنوان S-Corp می تواند باعث شود که IRS توجه بیشتری به امور مالی کسب و کار شما داشته باشد. IRS ممکن است نحوه پرداخت شما ، مانند سود سهام یا پرداخت حقوق به صاحبان و کارکنان را کنترل کند. IRS ممکن است از شما بخواهد برخی از این پرداخت ها را دسته بندی مجدد کنید و مطمئن شوید که آنها را به طور مناسب طبقه بندی کرده اید. تغییر این دسته های پرداخت می تواند نحوه مالیات آنها را تغییر دهد و ممکن است منجر به افزایش مالیات برای کارکنان یا مالکان شود.

نرم افزار اضافی: افزایش اعتبار

S-Corp یک ساختار تجاری پیچیده تر است که نیاز به گزارش خاص ، ایجاد هیئت مدیره و جلسات دارد. تشکیل S-Corp نشان می دهد که شما متعهد به تجارت و سهامداران خود هستید. این می تواند به افزایش اعتماد عرضه کنندگان ، مشتریان و حتی سرمایه گذاران به شرکت شما کمک کند. این اعتماد می تواند منجر به افزایش فرصت های تجاری شود.

موارد اضافی: شرایط سختگیرانه

راه اندازی S-Corp پیچیده است و فقط مشاغل خاصی واجد شرایط هستند. برای راه اندازی S-Corp ، کسب و کار شما باید:

  • یک شرکت واقع در ایالات متحده باشید
  • سهامدارانی داشته باشید که افراد ، امانت ها و املاک باشند (مشارکت ، شرکت ها و سهامداران بیگانه غیر مقیم مجاز نیستند)
  • 100 سهامدار یا کمتر داشته باشید
  • فقط یک کلاس سهام داشته باشید
  • مانند م institutionsسسات مالی خاص ، شرکت های بیمه و شرکت های فروش بین المللی که واجد شرایط نیستند ، شرکتی نباشید

این الزامات ممکن است برخی از مشاغل را از تبدیل شدن به S-Corp منصرف کند.

اگر مایل به تبدیل شدن به یک S-Corp هستید ، باید مقدار قابل توجهی اسناد و مدارک را تکمیل کنید. شما باید مواد تاسیس و یک گواهی ادغام را با ایالت خود ثبت کنید و باید هزینه های تشکیل پرونده و هرگونه حق رای حق رای را پرداخت کنید. هزینه این هزینه ها بسته به ایالت شما متفاوت است.

در مرحله بعد ، باید فرم 2553 را به IRS ارسال کنید تا وضعیت S-Corp را بدست آورید.

پس از ثبت این اسناد ، باید هیئت مدیره خود را تشکیل دهید و اولین جلسه خود را برگزار کنید.

نحوه انتخاب ساختار مناسب برای کسب و کار خود

هر دو LLC و S-Corp مزایای مالیات و مسئولیت شخصی را ارائه می دهند ، اما وقتی در مورد نحوه عملکرد مشاغل صحبت می شود ، تفاوت های قابل توجهی دارند. کسب و کار شما همچنین باید شرایط خاصی را برای واجد شرایط بودن برای S-Corp داشته باشد.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ساختار برای تجارت شما مناسب است ، مهم است که به این فکر کنید که چگونه ساختار می تواند تجارت شما را تغییر دهد. شما همچنین می خواهید هزینه های تشکیل پرونده و هزینه های سالانه مربوط به هر ساختار را در نظر بگیرید ، و این بسته به ایالت شما می تواند متفاوت باشد.

LLC و S-Corp گزینه های ساختار تجاری عالی هستند ، اما برای انواع مختلف مشاغل مناسب ترین هستند. LLC تمایل دارد که یک گزینه خوب برای یک مالک یا مشاغل تک مالک باشد. S-Corp اغلب برای مشاغل بزرگتر با شرکا و سهامداران مناسب تر است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اینها کلیات هستند. باید مزایا و معایبی را که هر گزینه برای کسب و کار شما ارائه می دهد به دقت در نظر بگیرید.

هرچه بیشتر نحوه عملکرد LLC و S-Corp را درک کنید ، بهتر می توانید تشخیص دهید که برای شما مناسب است. همیشه بهتر است با یک وکیل و یک حسابدار مشورت کنید تا در مورد مشاغل شخصی خود و هرگونه تأثیراتی که هر سازه بر کسب و کار شما می گذارد ، صحبت کنند.