راهاندازی دفتر (پیشخوان) مشاوره بازاریابی صادراتی محصولات دانش بنیان

د مكرر ـ تمامی معاملات و قراردادهای خارجی كه بیش از یك میلیون (۱.۰۰۰.۰۰۰) دلار باشد با رعایت قوانین مربوط شامل قانون « حداكثر استفاده از توان فنی و مهندسی، تولیدی، صنعتی و اجرائی كشور در اجرای پروژهها و ایجاد تسهیلات به منظور صدور خدمات مصوب ۱۲/۱۲/۱۳۷۵» تنها از طریق مناقصه محدود و یا بینالمللی با درج آگهی در روزنامههای كثیرالانتشار و رسانههای الكترونیكی داخلی و خارجی انجام و منعقد میشود. دوم آنکه طراحان سیستمهای پیشنهاددهنده در این حوزه سعی کردهاند این سیستمها را باتوجهبه پتانسیلهای موجود گردشگری در کشور مقصد طراحی کنند و بهندرت میتوان سیستم پیشنهاددهندة گردشگری پزشکی را یافت که هدف آن سرویسدهی و ارائة توصیه برای کشورهای مختلف یا در سطح بینالمللی باشد یا حداقل نگارنده اطلاعات کافی در اینباره به دست نیاورده است. نتایج این پژوهش نشان داد سرمایهگذاری درزمینة زیرساختهای لازم، موجب توسعة گردشگری پزشکی در مالزی خواهد شد. در سیستم پیشنهاددهندة ترکیبی پیشنهادی در این پژوهش سعی شده است که با بهره بردن از مزایای سیستمهای پالایش گروهی و محدودیتمحور بتوان ضعف این سیستمها را از بین برد و پیشنهادهایی بهتر و نزدیکتر به نیازهای کاربران ارائه داد. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و توسعهای و جزو پژوهشهای ترکیبی (کیفی -کمّی) است. خدمات مشاوره بازاریابی و فروش از سوی مشاورین بازاریابی با هدف بهبود عملکرد فروش و افزایش میزان تقاضای محصولات و ارائه خدمات شرکت مشاور بازاریابی خارجی است.

کارشناسان بازاریابی و فروش در کارمنتو با آگاهی کامل از استراتژیهای سیستماتیک و ارائه راهکارهای بازاریابی علمی و حرفهای میتوانند در توسعه کسب و کارتان نقش بزرگی ایفا نمایند. دفتر مشاوره بازاریابی صادراتی محصولات دانش بنیان با هدف ارایه رهنمودها و راهکارهای ورود به بازارهای صادراتی و همچنین رفع مشکلات ایشان بصورت مشاورهای در کریدور خدمات صادرات محصولات دانشبنیان راهاندازی شد. ایشان با اشاره به دو سیستم رایج پیشنهاددهندة سفر TMTrip Matcher و TMMe-Print و پیشنهاد تور با استفاده از برنامهریزی مبتنیبر تصویر و با استفاده از مدل قابل اشتراک شیء، محتوای مرجع (SCORM) که یک استاندارد برای جمعآوری محتوا از وبسایتهای مختلف است و معماری کشف شیء محتوای مخزن و تفکیک و ثبت آنها CORDRA با هدف ایجاد یک سیستم پیشنهاددهندة سفر تصویری است. کاربر نیازهای خود را بیان میکند و سیستم سعی میکند یک راهحل مناسب بیابد. مشاوره فروش در واقع نحوه ساختن پل ارتباطی بین شرکتها و مشتریان را بیان میکند؛ بطوریکه هرچه استفاده از این مشاورههای تخصصی بیشتر باشد، پل ارتباطی بزرگتر و قویتری شکل خواهد گرفت. مشاور فروش میتواند با بررسی چالشها و مسیرهای پیشرو و همچنین با در نظر گرفتن تمامی زوایای پنهان جذب مشتری برای کسب و کار شما، بهترین استراتژی فروش را به شما پیشنهاد دهد.

شما با کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور پیرامون خود می-توانید محصولات خود را متناسب با نیاز بازار ارتقاء دهید و با در نظر گرفتن مزایا و معایب محصولات شرکتهای رقیب به رفع معایب محصولات و خدمات خود بپردازید. این فرد باید به بازارهای مختلف تسلط کافی داشته باشد؛ به این شکل می تواند کمپین بازاریابی موثری برای کسب و کار مورد نظر تعیین نموده و آن را اجرا نماید. این­ها افرادی هستند که نیاز مشترکی به محصولات شما دارند، توجه داشته باشید که ممکن است این افراد هنوز خودشان از آن نیاز آگاه نباشند. توجه داشته باشید کار بازاریابی و فروش محصولات کار آسانی نیست و باید از تجربیات متخصصین این حوزه کمک گرفت. شما میتوانید برای کسب مشاورههای تخصصی در زمینه بازاریابی و فروش از مشاورین و متخصصین کارمنتو استفاده کنید. تعرفه و هزینه مشاوره بازاریابی در کارمنتو با توجه به سوابق کاری مشاور مربوطه و مدت زمان مشاوره که به صورت دقیقهای محاسبه میگردد، کاملاً متفاوت است. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش میتوانید با کارشناسان و مشاورین حوزه بازاریابی در کارمنتو تماس بگیرید.

همچنین باعث میشود بتوانید از دید یک متخصص دیگر که از بیرون به کسب و کار شما نگاه میکند، تمام زوایای مخفی بازاریابی کسب و کار خود را پیدا کنید و بهترین استراتژی را برای افزایش فروش خود ایجاد کنید. کمپانی ها و کارخانه های تولیدکننده وسایل و ابزار کمکی و تخصصی پزشکی معمولاًر کالاها و فرآورده های خود را به طور مستقیم به استفاده کنندگان ، پزشکان و مراکز درمانی و بیمارستان ها ، ارائه و به فروش می رسانند. کمپانی ها و کارخانه های تولیدکننده ملزومات پزشکی می بایست تعاملات خود را هم با جراحان و پزشکان جهت پیشنهاد و معرفی برند و مارک آنان به منظور استفاده بیمارستانی و بیماران و هم با تشکیلات انتخاب و خرید بیمارستان ها که تصمیم گیرندگان نهایی انتخاب و خرید ملزومات پزشکی مورد نیاز هستند را اصلاح و ارتقا دهند. امروزه بازاریابی متاسفانه یا خوشبختانه به نوعی با زندگی انسانها و بیشتر تصمیماتی که می گیرند، از انتخاب محل زندگی و دانشگاه گرفته تا سبک زندگی و حتی کتابی که می خوانند، عجین شده که خود نشات گرفته از مفاهیم جدیدی است که در این علم تعریف می شوند و معنا می یابند. از دیگر راههای بازاریابی گردشگر درمانی تأسیس دفاتر و شرکتهای نمایندگی در شهرهای هممرز کشورهای همسایه و شهرهای پرجمعیت و مرکزی کشورهای بازارهای هدف است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بازاریابی مشاور املاک لطفا به بازدید از وب سایت ما.