خرید بهترین گلهای آپارتمانی

امروزه بسیاری از افراد بین انواع گل های آپارتمانی به دنبال بهترین گلهای آپارتمانی هستند. اینکه شما گل های آپارتمانی را برای چه هدفی خریداری می کنید بسیار مهم است. برخی از گل ها به عنوان تصفیه کننده هوا مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از آنها برای زیبایی فضا استفاده می شوند. در بین انواع گل های آپارتمانی برخی از آنها به نور زیادی نیاز دارند و تعدادی از آنها با نور زیاد رشد می کنند. بنابراین زمان خرید هر یک از گل های آپارتمانی باید به خوبی نیازهای گل ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را برای منزل خود خریداری نمایید. اما اگر منزل شما نور مناسبی ندارد و علاقه به نگهداری گیاه آپارتمانی دارید، میتوانید از گیاهان آپارتمانی مناسب تاریکی استفاده کنید که در نور کم هم نیز رشد میکنند. برای آشنایی با انواع گیاهان آپارتمانی مناسب تاریکی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://b2n.ir/s52009

اگر شما به زیبایی و آرام بخش بودن محیط منزل خود اهمیت می دهید باید بدانید که، خرید بهترین گلهای آپارتمانی برایتان گزینه بسیار عالی است. اگر به لیست گل های آپارتمانی یک نگاه بیندازید، متوجه می شوید که گل های آپارتمانی تعدادشان زیاد است و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی می باشند. بنابراین بین انواع آنها یکی از گل هایی را که با محیط ساختمان شما هماهنگی دارد را می توانید انتخاب و خریداری نمایید. برخی از گل های آپارتمانی که بهتر است به خوبی آنها را بشناسید و به عنوان بهترین گل های آپارتمانی آنها را تهیه کنید را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی بهترین گلهای آپارتمانی

برای معرفی بهترین گلهای آپارتمانی باید برخی از آنها را به خوبی از نظر ویژگی هایی که دارند بشناسید و سپس آنها را خریداری نمایید. برخی از بهترین گل های آپارتمانی عبارتند از :

1. گل داوودی

گل داوودی یکی از زیباترین گل های آپارتمانی به شمار می رود که گل‌ های بسیار خوش رنگی دارد. اگر این گل آب کافی و خاک مناسب داشته باشد طول عمر زیادی خواهد داشت. مکان آفتابگیر برای نگهداری کردن از این گل اهمیت زیادی دارد. مراقبت کردن از گل داوودی بسیار آسان است. در صورتی که شما به خوبی از این گل مراقبت کنید می توانید طراوت و جذابیت زیادی به منزل خود ببخشید. گل داوودی از جمله بهترین گل های خانگی به شمار می‌ رود که برای تصفیه کردن هوا گزینه مناسبی می باشد.

گل داوودی

2. گل عنکبوتی

گل عنکبوتی از دیگر گیاهانی است که رشد بی‌ نظیری دارد. این گل خاک مرطوب را بسیار دوست دارد. با این وجود اگر آبیاری کردن این گل را فراموش کنید گل می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد. بهتر است که گل عنکبوتی را در مکانی که نور زیادی دارد نگهداری کنید. در فصل بهار و تابستان باید به این گل دوباره کود دهید.  گل عنکبوتی برای تصفیه کردن هوای آپارتمان بسیار عالی می باشد. به طور کلی باید بدانید که این گل برای حیوانات خانگی ضرر ندارد.

گل عنکبوتی

3. گل فیکوس

گل فیکوس از گیاهان پر طرفدار و بهترین گلهای آپارتمانی به شمار می ‌رود که ظاهر زیبایی به خانه ها می بخشد. این گیاه از نور غیرمستقیم بهره مند می گردد خاک این گل همیشه باید مرطوب باشد. در برخی از مواقع می توانید با اسپری آن را مرطوب کنید. با توجه به ظاهر خاصی که این گل دارد شما به راحتی می توانید این گل را در نقطه کانونی اتاق تان قرار دهید، تا زیبایی فضای اتاق را افزایش دهید.

گل فیکوس

4. گل خون سیاوشان

گل خون سیاوشان از دیگر گل هایی به شمار می رود که آن را به نام درخت اژدها می ‌شناسند. برای اینکه تصفیه هوای منزل را انجام دهید این گل آپارتمانی را می توانید خریداری کنید. یکی از نیازهای گل خون سیاوشان نور خورشید می باشد. اما اگر نور خورشید چندان زیاد بر روی آن نتابد می تواند تحمل کند. توجه داشته باشید که برای آبیاری این گل باید منتظر بمانید تا خاک آن خشک شود. تمامی مواد ساینده که درون هوا وجود دارد را این گل از بین می ‌برد.

گل خون سیاوشان

5. گل لیلی صبح

گل لیلی صلح یکی دیگر از گل های آپارتمانی است که به عنوان مهمترین گل تصفیه کننده خریداری می‌ شود. این گل از بین بهترین گلهای آپارتمانی  است که لطافت و زیبایی خاصی را به خانه شما می بخشد. گل لیلی صلح از جمله گیاهانی به شمار می رود که به نور زیاد خورشید نیاز خواهد داشت. تشنگی این گل با پژمردگی برگ هایش به خوبی نشان داده خواهد شد. ولی به محض این که یک بار دیگر آن را آبیاری کنید طراوت از دست داده اش را یکبار دیگر به دست می ‌آورد. توجه داشته باشید که این گل همیشه باید مرطوب باشد. در برخی از مواقع نیاز است از اسپری آب استفاده کنید.

گل لیلی صبح

6. گل سرخس شمشیری یا بوستونی

گل سرخس شمشیری یا بوستونی یکی دیگر از گل های آپارتمانی است که بسیار ظریف می باشد. این گل به اندازه کافی رشد می کند و جلوه ای بی نظیر به فضای خانه شما می بخشد. مکا ن‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی که مرطوب هستند برای نگهداری این گل بهترین مکان به شمار می روند. خاک‌گلدان همیشه باید مرطوب باشد با این وجود در  تابستان نیازی نیست که آبیاری زیادی روی این گل انجام دهید. این گل در برخی از مواقع به تعویض گلدان نیاز ندارد. اما اگر می خواهید به علت بزرگ شدن گل یک گلدان جدید برای آن تهیه کنید مشکلی به وجود نمی آید. این گل در بین انواع گیاهان آپارتمانی برای دفع سموم خانه محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از افراد با استفاده از این گل تمامی سموم آپارتمان خود را از بین می ‌برند.

گل سرخس

7. گل پیچک شیطان

گل پیچک شیطان به عنوان یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی شناخته می‌ شود که بسیار سازگار است. این گل در برابر نور بسیار کم رشد می کند و باید آبیاری آن به صورت اصولی انجام شود. این گل از رایج ترین گل های خانگی و بهترین گلهای آپارتمانی معرفی می کنند که نگهداری کردن از آن بسیار آسان می باشد. این گل به ندرت دچار پوسیدگی می گردد. پوسیدگی ریشه برای این گل به وجود نمی ‌آید. برگ های پژمرده نشان دهنده تشنگی گل است که پس از آبیاری گل دوباره شاداب می شود. در صورتی که گل بعد از آبیاری شاداب نشد،یعنی باید برای آن جای بزرگ تری را فراهم کنید.