بررسی Zoho CRM – خوب و بد برای 2021

اگر در تجارت ارتباط برقرار نکنید ، کتاب تجارت شما قبض سبک شما را پرداخت نمی کند. بنابراین شما به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) احتیاج دارید که به شما در حفظ روابط قوی و سازماندهی شما کمک می کند.

با این حال ، نرم افزار CRM مناسب بسته به نوع شرکتی که مدیریت می کنید و ویژگی هایی که برای داشتن CRM نیاز دارید ، از شغلی به شغل دیگر متفاوت است. یافتن چیزی که برای شما مناسب است نیمی از راه است و عملی کردن آن کمی منحنی یادگیری است ، اما چیزی است که ارزش غوطه وری در آن را دارد.

ما با تمرکز بر یک نرم افزار برتر CRM به نام Zoho برخی از مراحل را برای شما آسان تر کردیم. Zoho یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان نرم افزار برای مشاغل است. از زمان ایجاد آن در سال 2005 ، این مجموعه شامل دفتر Zoho Office ، Zoho Invoice ، Zoho Expense و Zoho Social شده است.

اگر نرم افزار CRM را برای شرکت خود در نظر دارید ، Zoho یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. ما این روند را برای شما آسان کرده ایم و بررسی خود را در مورد Zoho در اینجا انجام داده ایم.

Zoho را با بهترین نرم افزار CRM مقایسه کنید

اگر شما یک تجارت کوچک و متوسط ​​را اداره می کنید ، Zoho بهترین انتخاب ما برای نرم افزار CRM است. از روز اول ، Zoho توجه خود را به SMB معطوف کرده است ، به این معنی که آنها می دانند چگونه کسب و کار کوچک شما را پیش ببرند و به رشد آن کمک کنند. سهولت استفاده از آن چیزی است که آن را به یکی از برترین نرم افزارهای CRM موجود تبدیل کرده است.

این امر به ویژه هنگامی صادق است که شما یک تجارت کوچک و متوسط ​​دارید که ممکن است توانایی استخدام شخصی را نداشته باشد که تنها شغلش اجرای نرم افزار CRM است. با تشکر از Zoho ، شما هنوز می توانید روابط صاف با مشتری داشته باشید ، حتی اگر فرد مشخصی برای انجام این کار ندارید. این نرم افزار کاربر پسند است و تمام آنچه شما برای راضی نگه داشتن مشتریان خود نیاز دارید را دارد.

در حالی که Zoho در مورد CRM برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در بالای لیست ما قرار دارد ، یکی از ابزارهای مختلف مدیریت ارتباط با مشتری در بازار امروز است. ما انواع نرم افزارهای CRM را که به لیست 6 سیستم نرم افزاری برتر CRM از جمله Zoho محدود شده است ، مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار داده و یک پست کاملاً جداگانه روی آنها نوشتیم.

آن مقاله به تفصیل چه نرم افزار CRM برای آنها مناسب است ، همراه با مزایا ، معایب و قیمت هر یک. این بررسی های عمیق به شما در تصمیم گیری درست کمک می کند. همه گزینه های برتر ما را اینجا ببینید.

زهو: خوب و بد

برای هر محصولی در بازار مزایا و معایبی وجود دارد. در حالی که ما فکر می کنیم مزایای Zoho بر هر یک از معایب آن بیشتر است ، مهم است که هر دو را مورد بحث قرار دهیم تا بدانید که با استفاده از این نرم افزار چه چیزی به دست می آورید ، و همچنین برخی از مواردی که باید مراقب آنها باشید.

خوب

آسان برای راه اندازی: Zoho از جعبه ، نصب و راه اندازی را ساده و سرراست می کند. این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای تیم های کوچک تا متوسط ​​تبدیل می کند که به چیزی نیاز دارند که بتواند با آن در زمین بازی کند. و ساعت ها درگیر یادگیری نصب ، پیاده سازی و عیب یابی نشوید.

حتی بدون داشتن یک تیم فنی داخلی ، راه اندازی Zoho حداقل تلاش را می طلبد. راهنمای گام به گام شامل هر قسمت از فرآیند را پوشش می دهد و آن را ساده می کند تا مجبور نباشید با عوارض سر و صدا داشته باشید. شما به احتمال زیاد با اصول اولیه راه اندازی خود شروع می کنید و سپس افزونه ها و ادغام ها را برای شخصی سازی سیستم و کارکرد بهتر آن برای نیازهای خاص شرکت خود اضافه می کنید.

آسان برای استفاده: پس از تنظیم محصول ، استفاده از Zoho آسان است. برای آشنایی با این نرم افزار CRM به آموزش کمی نیاز است. این تا حد زیادی به لطف رابط کاربری است که برای ارتقاء بهره وری ساخته شده است. صفحه اصلی هر وظیفه ای را که باز کرده اید ، هدایت روزانه ، میزان پول به صورت مرحله ای ، میزان فروش شما در آن ماه و موارد دیگر را نشان می دهد.

طراحی بدون حاشیه است ، اما ما آن را دوست داریم که به شما امکان می دهد روی آنچه واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنید. سادگی چیزی است که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است. با استفاده از نوار منوی ساده در بالا ، از صفحه ای به صفحه دیگر بروید که شامل مواردی مانند Leads ، Contacts ، Accounts ، Deals ، Activities ، Reports ، Analytics و موارد دیگر است. نوار منو به طور خودکار این موارد را از مهمترین تا حداقل سفارش می دهد ، اما شما می توانید ترتیب آنها را به هر روشی که می خواهید سفارشی کنید.

قابل انعطاف: مشاغل مختلف نیازهای متفاوتی در نرم افزار CRM دارند و Zoho انعطاف پذیری را فراهم می کند که به آن امکان می دهد برای انواع مشاغل مختلف کار کند.

علاوه بر آن ، Zoho گزینه های زیادی برای سفارشی سازی ارائه می دهد. برای مدیریت بهتر امور مالی ، بهبود فروش ، افزایش بهره وری و موارد دیگر می توانید از طریق Zoho Marketplace برنامه های افزودنی و یکپارچه سازی اضافه کنید. بسیاری (البته نه همه) افزونه های Zoho رایگان هستند و برای ادغام آنها در سیستم موجود به کد نویسی نیاز ندارند.

راهنمای ویدئویی: از آنجا که Zoho دارای ویژگی های مختلف و روش های متعدد برای سفارشی سازی آنها است ، پیاده سازی همه آنها می تواند پیچیده شود. اینجاست که فیلم های آنلاین رایگان آنها مفید است.

این ویدئوها همه چیز را از پیوند ماژول ها تا مدیریت پایگاه های پردازش داده ها ارائه می دهد تا بتوانید از گزینه های سفارشی سازی استفاده کرده و تنظیمات Zoho خود را دقیقاً همان چیزی که شرکت شما نیاز دارد ، انجام دهید.

برنامه موبایل: هنگامی که نیاز دارید از نرم افزار CRM در حال حرکت استفاده کنید ، برنامه Zoho به شما امکان می دهد بیشتر کارهایی را که می توانید روی لپ تاپ خود انجام دهید انجام دهید. رابط کاربر پسند است و همه چیز را به اندازه کافی اساسی نگه می دارد تا تحت تأثیر قرار نگیرد.

حتی وقتی شبکه ای برای اتصال وجود ندارد ، می توانید بصورت آفلاین کار کنید. ویژگی مکان به شما امکان می دهد سرنخ هایی را ببینید که نزدیک محل فعلی شما هستند و بستن معاملات در برنامه یک فرایند ساده و ساده است.

ارزش عالی: Zoho چندین گزینه مختلف برای برنامه های قیمت گذاری دارد ، یکی از آنها نسخه رایگان است که با هزینه های صفر و تعهدات صفر همراه است. گزینه رایگان برای حداکثر سه کاربر در دسترس است. در صورت ارتقاء به برنامه پولی ، چندین گزینه ویژگی ها و افزونه های اضافی زیادی را ارائه می دهد. برای اطلاع از برنامه های دقیق و قیمت آنها با جزئیات بیشتر ، به خواندن ادامه دهید.

بد

نسخه های رایگان و مقرون به صرفه پیشنهاد چندانی ندارند: اگرچه نسخه رایگان یک مکان عالی برای شروع است ، اما آنچه بدون تعهدات پولی به دست می آورید شما را زیاد دور نخواهد کرد. بسیاری از ویژگی های موجود در Zoho فقط با برنامه های قیمت بالاتر ارائه می شود.

حتی برنامه استاندارد 12 دلار در ماه دارای ویژگی های محدودی است. نسخه حرفه ای قوی تر با قیمت 20 دلار در ماه چندان گران نیست ، اما کمک می کند ، اما اگر به دنبال یک بسته رایگان یا پایین ترین سطح با تمام ویژگی هایی هستید که می خواهید ، Zoho به طور کامل رتبه بندی نمی کند به

زمان انتظار خدمات مشتری: با برنامه ای مانند Zoho که به نظر می رسد گزینه های بی پایان برای ویژگی های اضافی وجود دارد ، این احتمال وجود دارد که سوالات در این راه ایجاد شوند. در حالی که می توانید به بخش فیلم هایی که در بالا اشاره کردیم مراجعه کنید ، مواقعی وجود دارد که ممکن است برای دریافت پاسخ مشکلات خود به یک فرد زنده نیاز داشته باشید تا صحبت کند ، و زوهو صراحتا در این زمینه تلاش می کند.

آنها شکایات زیادی از کاربران در مورد به حالت تعلیق درآوردن بیش از 10 دقیقه و/یا انجام چندین انتقال برای حل یک سوال ساده داشته اند. لزوماً معامله گر نیست ، اما قطعاً سرگرم کننده نیز نیست.

قیمت و گزینه های Zoho

همانطور که در بالا ذکر شد ، چند گزینه مختلف برنامه قیمت گذاری وجود دارد که بدون توجه به بودجه شما ، Zoho را برای همه مشاغل در دسترس قرار می دهد. اگرچه برنامه های کوچکتر آنچه را که می توانید با نرم افزار انجام دهید محدود می کند ، اما همچنان به عنوان مکانی عالی برای شروع کار با نرم افزار CRM در شرکت شما عمل می کند.

طرح رایگان برای حداکثر سه کاربر در دسترس است. هر چیزی که گذشته شما را وارد دسته قیمت بعدی می کند. با استفاده از نسخه رایگان ، ویژگی های سرنخ ، مخاطب و مدیریت حساب و همچنین گزارشات و تجزیه و تحلیل را دریافت می کنید.

استاندارد زهو

اولین سطح پولی Zoho نسبت به نسخه رایگان مزایای بیشتری به شما می دهد. در صورت پرداخت کل سال ، 12 دلار در ماه یا در صورت پرداخت ماهانه به 18 دلار در ماه قیمت گذاری می شود.

با این حال ، این قیمت است به ازای هر کاربربه بنابراین ، اگر 2 کارمند دارید که از Zoho استفاده می کنند ، این بدان معناست که 24 دلار در ماه برای کل سال پیش پرداخت شده یا 36 دلار در ماه برای ماه به ماه است.

نادیده گرفتن این امر آسان است اما تفاوت زیادی در هزینه کل ماهانه شما ایجاد می کند. اگر شما یک شرکت کوچکتر هستید ، بهتر است تعداد افرادی را که در Zoho دارید به حداقل برسانید و فقط به کسانی که واقعاً نیاز به استفاده از آن دارند دسترسی دهید.

با این سطح از Zoho ، شما همه چیزهایی را که طرح رایگان ارائه می دهد و همچنین قوانین امتیازدهی ، اطلاعات ایمیل و فضای بیشتری برای سفارشی سازی در کل پلتفرم دریافت می کنید. این مهم است که Zoho را متناسب با نیازهای خاص شما تنظیم کند تا نیازهای عمومی ارائه شده در نسخه رایگان. اندازه پایگاه داده طرح استاندارد محدود به 100000 رکورد است.

Zoho حرفه ای

در سطح حرفه ای قرار بگیرید و برخی ویژگی های کلیدی را دریافت کنید که می تواند ارزش زیادی برای شرکت شما ایجاد کند. این طرح همه کارهایی را که برنامه استاندارد انجام می دهد به شما می دهد ، اما شامل مدیریت موجودی ، ادغام Google Ads و توانایی استفاده از Zoho برای مدیریت فرایند است.

برنامه حرفه ای 20 دلار در ماه/کاربر با برنامه سالانه و 30 دلار/ماه/کاربر با برنامه ماهانه قیمت دارد.

Zoho Enterprise

اگر برنامه های فوق آنچه را که نیاز دارید به شما نمی دهد ، ممکن است طرح Enterprise. این طرح برای مشاغلی طراحی شده است که در سمت بزرگتر کوچک و متوسط ​​قرار دارند. این شامل همه کارهایی است که سطح حرفه ای انجام می دهد به علاوه تعدادی ویژگی اضافی.

یکی پورتال های چند کاربره برای مشتریان ، فروشندگان و شرکا است. همچنین Zia AI را ارائه می دهد که یک دستیار AI است که پیش بینی ها و پیشنهادات را ارائه می دهد. شما همچنین CommandCenter را دوست خواهید داشت که به شما امکان می دهد تجربه مشتری را شخصی سازی کنید.

اگر می خواهید گزینه های سفارشی سازی بیشتری دریافت کنید ، Enterprise راهی است که باید پیش بروید. در این سطح ، می توانید طرح بندی صفحه ، ماژول ها ، دکمه ها ، برگه های وب و موارد دیگر را سفارشی کنید. همچنین می توانید برنامه های سفارشی بسازید و توزیع کنید.

این طرح 35 دلار در ماه/کاربر/کاربر برای قرارداد سالانه و 45 دلار/ماه/کاربر برای یک قرارداد ماهانه قیمت دارد.

Zoho Ultimate

اگر می خواهید از Zoho حداکثر استفاده را ببرید ، برنامه Ultimate همان چیزی است که شما نیاز دارید. این طرح شامل همه کارهایی است که برنامه حرفه ای انجام می دهد و موارد دیگر. در این سطح ، شما همچنین Zoho Analytics را دریافت می کنید که دنیای جدیدی از گزینه ها و اطلاعات را باز می کند. Zoho Analytics یک ابزار نرم افزاری BI سلف سرویس و تجزیه و تحلیل داده است که به شما کمک می کند داده های خود را تجسم کرده و به روشی منحصر به فرد تجزیه و تحلیل کنید.

Zoho Ultimate فضای ذخیره سازی بیشتر و سفارشی سازی های بسیار پیشرفته تر و همچنین غنی سازی داده ها را ارائه می دهد. همچنین با انتخاب این سطح از Zoho ، یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان دریافت می کنید.

برنامه نهایی برای شرکت شما 45 دلار در ماه/کاربر به صورت سالانه یا 55 دلار/ماه/کاربر به صورت ماهانه هزینه دارد.

مقایسه بهترین مدیریت ارتباط با مشتری

اگرچه Zoho در لیست بهترین نرم افزارهای CRM Crazy Egg قرار دارد ، اما سایر گزینه هایی که لیست برتر ما را ایجاد کرده اند را بررسی کنید.

  1. هاب اسپات – بهترین نرم افزار CRM رایگان
  2. CRM تازه کارها – بهترین نرم افزار CRM برای سهولت استفاده
  3. CRM زهو – بهترین نرم افزار CRM برای SMB ها
  4. نیروی فروش– بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل در حال رشد
  5. بصیرتی – بهترین CRM برای مدیریت پروژه
  6. زیرک – بهترین CRM برای مدیریت رسانه های اجتماعی

Zoho یکی از بهترین گزینه ها برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در بازار است. سطوح پایین برنامه های قیمت گذاری برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ایده آل است و سطوح بالایی مانند Ultimate برای شرکت های بزرگتر که نیازهای بیشتر و بودجه بیشتری دارند به خوبی کار می کند.

تطبیق پذیری Zoho یکی دیگر از دلایلی است که یکی از برترین انتخاب های لیست ما را ایجاد کرده است. این برای شرکت های مختلف در صنایع مختلف کار می کند. علاوه بر این ، Zoho کاربر پسند است ، تا حدی به لطف طراحی که مهمترین ویژگی های صفحه اصلی را برجسته می کند. این امر دسترسی به داده هایی را که دنبال آنها هستید آسان تر می کند.

قیمت گذاری یکی دیگر از مزایای Zoho است-قیمت آن کمتر از سایر رقبای CRM است ، بنابراین برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در دسترس تر است. اگر متوجه شدید که Zoho برای شرکت شما مناسب نیست ، سایر گزینه های نرم افزار CRM را که لیست برتر ما را تشکیل داده اند ، بررسی کنید.