بررسی Platform.ly – خوب و بد برای 2021

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

به صورت پلتفرم ، کارهای بازاریابی معمولی شما را به فرصت هایی برای رشد ، بینش و درآمد تبدیل می کند. این سیستم اتوماسیون بازاریابی همه جانبه ، زمان ارسال ایمیل را کاهش می دهد ، هزینه شما را برای ایجاد روابط با مشتریان کاهش می دهد ، و در عوض سیستم های قدرتمندی ایجاد می کند تا مشتریان شما را برای بازگشت بیشتر حفظ کند. به صورت پلتفرم شما را راهنمایی می کند تا سیستم های اتوماسیون بازاریابی خود را بسازید ، به داشبورد داده های مستقیم دسترسی داشته باشید و نیازهای مشتریان خود را با CRM بهتر درک کنید. ما Platformly را برای افرادی که مشاغل کوچک تا بزرگ را دنبال می کنند و به دنبال ساده سازی فرایندهای بازاریابی خود هستند ، توصیه می کنیم.

از نظر بستری: خوب و بد

ابتدا بیایید به بررسی آنچه که از نظر پلتفرمی از سایر سیستم های اتوماسیون بازاریابی متمایز است بپردازیم.

خوب

پشتیبانی از چندین دامنه: این که آیا شما بخشی از یک شرکت بزرگ هستید یا یک طرفدار تبلیغاتی با چندین وب سایت هستید ، Platformly می تواند از همه دامنه های شما پشتیبانی کند. هر چند میزان دامنه ها به بسته خریداری شده بستگی دارد. بسته Starter تنها شامل یک بسته است ، اما با بسته Growth ، می توانید حداکثر پنج دامنه را متصل کنید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید ، می توانید به بسته نامحدود که بسیار نامحدود است ارتقا دهید!

در حالی که برخی دیگر از ابزارهای نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی توانایی داشتن چندین دامنه را ارائه می دهند ، چیزی که در مورد Platformly برجسته است قیمت است. رقبایی مانند SendInBlue و Hubspot صدها دلار بیشتر برای ویژگی های مشابه دریافت می کنند.

UI قابل تنظیم: از داشبوردهای تجاری گرفته تا صفحات فرود و الگوها ، Platformly فرصت های زیادی را برای تنظیم دقیق نرم افزار به سلیقه شما ارائه می دهد. استفاده از رابط کاربری آسان و طراحی تمیز ، بدون نیاز به کدگذاری. استفاده از Platformly تضمین می کند که شما گزینه های متنوعی دارید تا برنامه را کاملاً مطابق با ترجیحات خود مناسب کنید.

رویکرد مشتری مداری: Platformly دارای یک تیم پشتیبانی عالی است که آماده است با یک کلاه کمک کند. مهم نیست چه زمانی به کمک نیاز دارید ، Platformly مجموعه ای از منابع را در اختیار شما قرار داده است تا شما را در این راه راهنمایی کند.

برای پشتیبانی فوری ، یک ویژگی چت زنده در وب سایت Platformly وجود دارد. اگر چت زنده کاملاً به سبک شما نیست ، گزینه ای نیز وجود دارد که مستقیماً به تیم Platformly ایمیل ارسال کنید. فراتر از آن ، در قسمت راهنما دسته هایی برای رایج ترین انواع مسائل ، مانند صفحات فرود ، مخاطبین ، پیام ها و موارد دیگر وجود دارد. نه تنها این ، بلکه Platformly یک وبلاگ دارد که اعضای تیم آنها در مورد ویژگی های جدید ، خطاهای رایج و موارد دیگر می نویسند. در صفحه Helpdesk ، پیوندهایی به متون پرمخاطب وجود دارد.

بد

برخی از منحنی های یادگیری: Platformly به طور گسترده ای به عنوان یکی از آسان ترین گزینه های نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی در خارج از کشور معرفی می شود ، اما این بدون تعهد به یادگیری از پایان شما نیست. با حجم عظیمی از ابزارهای عالی ، این بدان معناست که استفاده از آنها می تواند کمی منحنی یادگیری داشته باشد.

خوشبختانه تیم Platformly از این امر آگاه است و برای مقابله با این مشکلات یک فرایند سوار شدن کامل دارد. در حالی که حجم زیاد ویژگی ها می تواند بسیار زیاد به نظر برسد ، اما اگر متعهد به صرف کمی زمان برای یادگیری نحوه عملکرد نرم افزار باشید ، قبل از اینکه بدانید راحت خواهید بود.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، Platformly همچنین یک وبلاگ را ارائه می دهد که در آن ویژگی های جدیدی را که منتشر می کنند توضیح می دهد و نحوه پیاده سازی آنها را به کاربران نشان دهید. تیم به شما یک نمای کلی از ویژگی می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند. این مقالات دارای تصاویری از نرم افزار و همچنین فلش و نقاشی روی تصاویر است تا نحوه استفاده دقیق از آنها را در حساب شما نشان دهد.

با وجود جنبه های چالش برانگیز یادگیری همه چیز ، ما همچنین دریافتیم که بسیاری از ویژگی ها ، مانند پیاده سازی داشبوردهای داده و ایجاد اتوماسیون بازاریابی ، به سادگی کشیدن و رها کردن است.

در نهایت یک منحنی یادگیری وجود دارد ، اما این تنها به دلیل تنوع گسترده ای از ویژگی هایی است که Platformly ارائه می دهد.

قالبهای بسیار ساده: Platformly انتخاب گسترده ای از گزینه های قالب ، عمدتا برای فرم ها و ایمیل ها را ارائه می دهد. در حالی که تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، ما متوجه شدیم که بسیاری از آنها ظاهری بسیار اساسی دارند. برخی از افراد عاشق طراحی تمیز و ساده هستند ، اما برخی دیگر متوجه می شوند که بیشتر مورد نظر است.

هر چند هنوز فرصت هایی برای سفارشی سازی وجود دارد. به عنوان مثال ، الگوی Yakimbee این گزینه را ارائه می دهد که عکسهای موجود اصلی را با بیش از 55 میلیون عکس ، فیلم و تصاویر بردار جایگزین کنید.

اگر شما فردی هستید که الگوهای بسیار قابل تنظیم و شیک می خواهید ، ممکن است Platformly فاقد آن باشید. با این حال ، گزینه های آنها همچنان قادر به انجام کار هستند و ظاهری ساده و تمیز به شما ارائه می دهند.

ادغام محدود: میزان ادغام هایی که Platformly ارائه می دهد بسیار کمتر از رقبای آن است. SendInBlue بیش از 200 و ActiveBuilding 800+ ادغام را ارائه می دهد ، که در آن Platformly فقط 37 را ارائه می دهد.

خوشبختانه ، ما متوجه شدیم که تیم Platformly برخی از مرتبط ترین ادغام ها را انتخاب کرده است. آنها Google Analytics را به PayPal به Facebook به YouTube و موارد دیگر ارائه می دهند. بقیه 37 ادغام را اینجا ببینید.

علاوه بر این ، به صورت پلت فرم میکند به کاربران اجازه می دهد تا ادغام خود را اضافه کنند. با این حال ، این امر به مهارت های فنی پیشرفته تری نیاز دارد. همچنین هفت برنامه مختلف “کانکتور” را پیشنهاد می کند که کاربران می توانند برای اتصال برنامه ها بدون ناوبری بومی بارگیری کنند ، مانند خرید یکپارچه به شما امکان می دهد تبلیغات فیس بوک و صفحات Google را به Platformly متصل کنید. با این حال ، اینها هزینه اضافی خواهند داشت.

قیمت گذاری پلتفرمی

قیمت پلتفرمی درست با رقبای خود برابر است. با این حال ، برخلاف رقبای خود ، Platformly طیف گسترده ای از قابلیت ها را ارائه می دهد و شامل بسیاری از ویژگی هایی است که دیگران برای آن هزینه اضافی دریافت می کنند ، مانند پیگیری پیوند و CRM. در حالی که برخی از گزینه های ارزان تر وجود دارد ، این سیستم ها معمولاً دارای حداقل ابزار هستند.

قیمت Platformly براساس تعداد مخاطبین کسب و کار شما متغیر است. این وب سایت مقیاس کشویی را ارائه می دهد ، بنابراین کاربران بسته به نیازهای تجاری خود می توانند همه گزینه های مختلف قیمت گذاری را مشاهده کنند.

قیمت برای افرادی که 1000 یا کمتر مشتری دارند از 19.99 دلار در ماه شروع می شود و تا 100000 مخاطب با 499.99 دلار در ماه افزایش می یابد. با این حال ، نقل قول های سفارشی را برای کسانی که تماس بیشتری دارند نیز ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر خرید اشتراک سالانه را انتخاب کنید ، دو ماه اول خود را رایگان دریافت می کنید.

سه بسته برای انتخاب شما وجود دارد: Starter ، Growth و Unlimited.

قیمتهای پایین هر دسته بسته به میزان تماس شرکت شما از مقیاس کشویی به قیمت پایه اضافه می شود.

این قیمت ها در مقایسه با یکی از محبوب ترین خدمات بازاریابی ، HubSpot ، که هزینه آن نزدیک به 800 دلار در هر ماه است ، حداقل است. با این حال ، اگر به تعداد زیادی ویژگی پیشرفته نیاز ندارید و فقط به دنبال یک نرم افزار اتوماسیون ایمیل ساده هستید ، گزینه های دیگری نیز با هزینه کمتر وجود دارد. در حالی که Platformly عالی است ، ما نمی خواهیم شما مجبور شوید برای چیزی که به آن نیاز ندارید هزینه کنید!

از نظر پلتفرمی می تواند کمی گرانتر از سایر گزینه های نرم افزار اتوماسیون بازاریابی باشد ، اما هیچ کدام در محدوده قیمتی یکسان از قابلیت ها و سهولت استفاده یکسانی برخوردار نیستند.

ارائه های پلت فرم

اتوماسیون بازاریابی پلت فرم

یکی از دلایل اصلی برای دریافت نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ، کاهش زمان صرف شده برای کارهای تکراری است. با Platformly ، می توانید زنجیره ای از واکنش ها را بر اساس رفتار مشتری خود ایجاد کنید.

پیام رسانی خودکار تنها یکی از این ویژگی ها است. با کلیک روی چند دکمه ، می توانید به هزاران مخاطب خود ایمیل ارسال کنید. نه تنها این ، بلکه می توانید نرم افزار خود را برای ارسال ایمیل های مختلف بسته به واکنش های قبلی مشتری خود برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال ، اگر مشتری قبلاً محصولی را خریداری کرده است ، می توانید از ارسال مطالب تبلیغاتی برای آن صرف نظر کنید. در عوض ، ارسال مطالب تبلیغاتی برای کالایی که هنوز نخریده اند ، برای آنها مفیدتر خواهد بود. به صورت پلتفرم برنامه نویسی این دنباله را آسان می کند.

ما همچنین دریافتیم که ایجاد ایمیل با Platformly می تواند سریعتر از همیشه باشد. این نرم افزار شامل یک ایمیل ساز حرفه ای کشیدن و رها کردن است و سپس می تواند آن را برای همه مخاطبین مورد نظر برای ارسال ارسال کند.

استفاده از این ویژگی ها به این معنی است که می توانید با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کرده و فروش را افزایش دهید ، در حالی که در وقت خود صرفه جویی می کنید.

CRM بستری

یکی از منحصر به فردترین جنبه های Platformly این است که شامل ویژگی های پیشرفته CRM در همه بسته های خود است. سایر شرکت های نرم افزاری از کاربران می خواهند برای دسترسی به آن ویژگی پیشرفته ترین پیشنهاد را خریداری کنند و صدها دلار هزینه در هر ماه اضافه کنند.

CRM Platformly شامل یک پایگاه داده کامل از تک تک مشتریان شما ، چه در گذشته و چه در حال حاضر است. هر فرد دارای یک نمایه است ، همراه با آدرس ایمیل خود ، محصولاتی که از شما خریداری کرده است و چقدر پول برای تجارت شما خرج کرده است. حتی فرصت هایی برای ارتباط با حساب های رسانه های اجتماعی آنها وجود دارد.

تاثیرگذارترین توانایی ایجاد سیستم “امتیاز دهی به سرنخ” است. شما می توانید ویژگی ها را به صورت دستی برای امتیازدهی به مشتریان خود وارد کنید ، از بیشترین تعامل گرفته تا کمترین مشارکت. این بدان معناست که می توانید مطمئن باشید پیگیری ها و پیشنهادات اختصاصی را برای کسانی که ممکن است از بین بروند ارسال کنید و از خریداران برتر خود قدردانی کنید.

با CRM Platformly ، می توانید مشتریان خود را بهتر از گذشته درک کنید و به شما این امکان را می دهد که ارتباطات قدرتمندی با مخاطبان خود ایجاد کنید. Platformly به شما کمک می کند تا همه روابط مشتری خود را در یک مکان تجزیه و تحلیل کنید و به شما این امکان را می دهد که با کارآمدی و سهولت آنها را پرورش دهید.

داشبوردهای تجاری مشارکتی قابل برنامه ریزی

Platformly به کاربران امکان می دهد با ارائه انواع داشبورد ، تجربه خود را سفارشی کنند. شما می توانید انواع داده های مربوط به تجارت خود را تجزیه و تحلیل کنید ، از بازاریابی گرفته تا فروش تا منابع مالی تا رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

چه در رایانه باشید و چه در تلفن ، می توانید دقیقاً ببینید چه اتفاقی در کسب و کار شما می افتد در زمان واقعی. داشبورد شامل انواع داده ها درباره کسب و کار شما است ، از مشترکان ایمیل جدید گرفته تا میزان درآمد شما در آن روز.

این داشبوردها نیز یکی از ساده ترین ویژگی هایی هستند که می توانید روی Platformly راه اندازی کنید. داشبوردهای از پیش ایجاد شده برای انتخاب وجود دارد ، همچنین گزینه های کشیدن و رها کردن وجود دارد تا بتوانید همه داده های مورد نظر خود را در یک مکان مشاهده کنید. با طراحی تمیز و تنظیم ساده ، درک دقیق آنچه در کسب و کار شما می گذرد ، راحت تر از همیشه خواهد بود ، آیا در دفتر هستید یا قبل از خواب در حال استراحت هستید.

داده های پیشرفته پلت فرم

Platformly به کاربران امکان دسترسی به انواع مختلف داده ها را نیز می دهد. یکی از ویژگی های اصلی ردیابی پیوند است. با Platformly ، می توانید دقیقاً ببینید چه پیوندهایی در ایمیل ها و تبلیغات شما وجود دارد که مشتریان شما فشار می دهند. با استفاده از این داده ها ، می توانید دقیقاً ببینید کدام تکنیک ها بیشترین پاسخ و بالاترین بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده اند.

مزیت دیگر این است که Platformly هزینه تعداد پیوندهای ردیابی شده را دریافت نمی کند. مشتریان شما می توانند تا آنجا که می خواهند کلیک کنند ، بدون اینکه هزینه اضافی بپردازید. این داده ها به شما کمک می کند تا در دراز مدت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. با گذشت زمان ، شما قادر خواهید بود تصویری واضح از اینکه کدام جریانهای بازاریابی بیشترین درآمد را کسب می کنند ، داشته باشید و دیگر نباید روی آنها سرمایه گذاری کنید. این دسترسی به داده ها به شما کمک می کند تا بهترین تصمیمات تجاری را که می توانید بگیرید.

Platformly همچنین میزان پولی را که از هر ایمیل بدست می آید پیگیری می کند. بنابراین می توانید ببینید کدام پیشنهادات ، لحن و زمان بیشترین پاسخ را از سوی مخاطبان شما به خود جلب کرده است. به طور کلی ، ما دریافتیم که Platformly به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را بهتر در یک جا بشناسید. به جای جابجایی داده ها بین چندین منبع ، می توانید یک تصویر کامل را در یک نرم افزار مشاهده کنید.

خلاصه

Platformly یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. ما این محصول را به هر کسی ، از صاحبان مشاغل کوچک ، گرفته تا طرفداران مختلف با مشاغل مختلف ، تا شرکت های بزرگتر ، توصیه می کنیم. ابزارهای پیشرفته Platformly و رابط کاربری دوستانه برای کسانی که دارای مهارت های فنی متوسط ​​و مبتدیان مشتاق به یادگیری هستند مناسب است. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای افرادی که به دنبال ساده سازی فرایند بازاریابی خود هستند و زمان کمتری را صرف ایمیل ها و روابط با مشتریان می کنند ، بسیار مناسب است ، در حالی که کیفیت این عناصر را حفظ می کند.

هنوز کاملاً مطمئن نیستید که می خواهید تعهد دهید؟ شما خوش شانس هستید Platformly یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد. برای امتحان آن به مدت 15 روز اینجا را کلیک کنید.