بررسی MyCorporation – خوب و بد برای سال 2021

افشا: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

MyCorporation یکی از بهترین خدمات بایگانی اسناد در ایالات متحده است و از سال 1997 به بیش از یک میلیون کسب و کار خدمات ارائه کرده است. این خدمات طیف گسترده ای از خدمات تشکیل کسب و کار، از جمله خدمات LLC، خدمات ادغام، و خدمات نمایندگی ثبت شده را ارائه می دهد که آن را تبدیل به یک راهنما می کند. برای کارآفرینان، صرف نظر از جایگاه تجاری آنها، انتخاب کنید. با MyCorporation، از مزایا و چالش‌های مالک کسب‌وکار بودن، بدون مزاحمت‌هایی که با جنبه تشکیل پرونده به همراه دارد، لذت می‌برید.

مقایسه MyCorporation با بهترین خدمات تشکیل کسب و کار

اگرچه ممکن است زنگ‌ها و سوت‌هایی را که سایر خدمات تشکیل کسب‌وکار می‌توانند ارائه دهند، دریافت نکنید، MyCorporation باید یکی از گزینه‌های فهرست کوتاه شما باشد. این سرویس راه حل هایی را برای LLC، C-Corps، S-Corps، B-Corps و سازمان های غیرانتفاعی ارائه می دهد و به شما امکان می دهد EIN خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

دو مورد از محبوب‌ترین سرویس‌های تشکیل تجارت آنلاین امروزه Incfile و LegalZoom هستند. Incfile از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده است و بیش از نیم میلیون شرکت را تشکیل داده است. Incfile بسیار مقرون به صرفه است، اما هر چیز اضافی مانند EIN و قراردادهای عملیاتی، افزونه های ممتاز هستند.

LegalZoom به بیش از دو میلیون کسب و کار، از جمله بیش از 400000 شرکت، کمک کرده است تا به اشخاص حقوقی تبدیل شوند. LegalZoom همچنین فهرست گسترده‌ای از خدمات دارد و می‌تواند به مشتریان در هر چیزی از ادغام گرفته تا دریافت مجوز و مجوز کمک کند.

MyCorporation از نظر ویژگی‌ها و گزینه‌های موجود به خوبی در برابر این خدمات قرار می‌گیرد، اما مقرون به صرفه‌ترین سرویس موجود نیست. ارزان‌ترین بسته آن ۹۹ دلار است – بیشتر از سایر خدمات در سطح پایه – دارای ویژگی‌های کمتری نسبت به بسته‌های قابل مقایسه از رقبا است.

MyCorporation: خوب و بد

خوب

شهرت ستاره ای: MyCorporation که در سال 1997 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین خدمات بایگانی اسناد است. این شرکت با بیش از 24 سال حضور در بازار، به بسیاری از مشاغل خدمات رسانی کرده است و از پایگاه مشتریان گسترده ای برخوردار است. علیرغم ورود راه‌حل‌های مدرن‌تر، MyCorporation به لطف خدمات عالی و سطح تخصص بالای خود، توانسته است وفاداری مشتریان خود را حفظ کند. این چیزی است که واقعاً گویای مشروعیت و قوام آن است.

کاربر پسند: استفاده از MyCorporation فوق‌العاده آسان است و رویه‌ای بسیار ساده دارد. این شرکت درک می کند که چرا صاحبان مشاغل به دنبال خدمات بایگانی اسناد هستند – برای صرفه جویی در زمان و داشتن یک فرآیند تشکیل راحت. با در نظر گرفتن این موضوع، آنها یک وب سایت ساده و کاربرپسند، به علاوه یک برنامه کاربردی آسان برای درک و کار طراحی کرده اند. شما می توانید کل فرم سفارش را در کمتر از 10 دقیقه تکمیل کنید که به طور قابل توجهی سریعتر از رقبای خود است. روشی که همه چیز در وب سایت ارائه می شود، پیمایش و درک آن را بسیار آسان می کند. اگر در مورد معنای فیلدهای فرم مطمئن نیستید، برای توضیح کافیست روی نماد علامت سوال کلیک کنید. با تکمیل فرم ها، این موضوع روشن می شود.

لیست ویژگی های خوب گرد: یکی دیگر از USP برجسته MyCorporation لیست ویژگی های عالی آن است. این شرکت شامل یک سرویس گزارش سالانه در تمام برنامه های اشتراک می باشد که به آن مزیت منحصر به فردی نسبت به رقبای خود می دهد. به علاوه، می‌توانید افزونه‌هایی مانند کمک مالیات بر درآمد یا بیمه بیکاری را برای کارمندان خود انتخاب کنید. MyCorporation تنها شرکت در این صنعت است که این خدمات مالی اضافی را ارائه می دهد. اگر منصف باشیم، جایگزین های بهتری در بازار وجود دارد. اما MyCorporation هنوز هم خدماتی قوی دارد که ارزش بررسی دارد.

خدمات مشتری درجه یک: MyCorporation یکی از معدود شرکت‌هایی است که صدها نقد مثبت مشتری آنلاین دارد و اکثریت این بررسی‌ها همگی پشتیبانی بسیار کارآمد مشتری را ستایش می‌کنند. این پشتیبانی از ایمیل و تلفن و یک برگه “پیام بگذارید” در صفحه اصلی وب سایت آنها ارائه می دهد. می‌توانید انتظار داشته باشید که ظرف 24 ساعت پس از ارسال ایمیل درخواست خود، از یک نماینده خدمات مشتری مطلع شوید، اما اگر راه‌حل‌های سریع‌تری می‌خواهید، تماس تلفنی با پشتیبانی مشتری بهتر است. نمایندگان مشتری مؤدب، آگاه، صبور و بیش از حد مایل به کمک به کاربران در جزئیات ممکن هستند، که به MyCorporation امتیاز بیشتری می دهد.

بد

ویژگی های محدود در سطح پایه: ارزان‌ترین طرح اولیه MyCorporation 99 دلار هزینه دارد که در مقایسه با رقبا بسیار تند است. اما چیزی که ما دوست نداشتیم این بود که این طرح ویژگی‌های زیادی را ارائه نمی‌کند، به‌ویژه یک سرویس نمایندگی ثبت‌شده. حتی طرح استاندارد این سرویس را شامل نمی شود. این یک نقطه ضعف قابل توجه است زیرا بسیاری از بزرگترین رقبای MyCorporation، مانند Incfile، یک سال کامل خدمات نمایندگی ثبت شده را در تمام بسته های خود کاملاً رایگان ارائه می دهند.

زمان برآوردی وجود ندارد: MyCorporation هیچ زمان تخمینی چرخش برای خدمات تشکیل خود ارائه نمی دهد. بسته به وضعیت ثبت نام، کل فرآیند ممکن است از چند روز تا حتی بیش از شش هفته طول بکشد. در پایان فرآیند درخواست، این شرکت به کاربران این شانس را می دهد که با پرداخت 100 دلار اضافی، بدون هزینه ایالتی، کل فرآیند را تا 85 درصد در مقایسه با فرآیند استاندارد تشکیل پرونده تسریع کنند.

فروش بیش از حد زیاد: اگر دوست ندارید شرکت‌ها محصولات یا خدمات خود را به شما تحمیل کنند، ممکن است فرآیند درخواست MyCorporation بسیار خسته‌کننده باشد. فروش بسیار زیادی وجود دارد. قبل از اینکه به صفحه پرداخت بسته انتخابی خود برسید، با تعداد انگشت شماری فروش برای خدمات بیشتر مواجه خواهید شد. این همچنین باعث می شود که فرآیند ثبت نام زمان بر باشد.

گارانتی مبهم: MyCorporation قول می دهد که هرگونه مشکل رضایت را حل کند و حتی به کاربران اجازه می دهد ظرف 60 روز پس از خرید درخواست بازپرداخت کنند. با این حال، وجوهی که قبلاً برای هزینه های بایگانی دولتی، هزینه های انتشار، کیت های شرکتی و/یا حمل و نقل و جابجایی اعمال شده است غیرقابل استرداد باقی می ماند. با توجه به وب سایت، شما می توانید درخواست بازپرداخت کنید. اما همچنین می‌گوید که شرکت هیچ بازپرداختی به جز هزینه‌های بایگانی دولتی برای سفارش‌هایی که بیش از سه ماه پس از تاریخ سفارش اولیه توسط مشتری متوقف شده است، صادر نمی‌کند. این زبان مبهم و گیج کننده است که احساس تناقض دارد.

قیمت گذاری و گزینه های MyCorporation

بیایید به بسته های قیمت گذاری و ارائه خدمات MyCorporation نگاهی بیندازیم.

قیمت گذاری MyCorporation

همانطور که گفته شد، MyCorporation مقرون به صرفه ترین گزینه موجود در بازار در جایگاه خود نیست. حتی طرح سطح ورودی آن در مقایسه با جایگزین های محبوب کمی بالاتر است. با این حال، لیست ویژگی های سخاوتمندانه ای را ارائه می دهد که آن را انتخاب خوبی برای در نظر گرفتن می کند.

صرف نظر از نوع نهادی که تشکیل می دهید، چهار بسته تشکیل کسب و کار زیر را در پیشنهاد دریافت می کنید. در اینجا چیزی است که هر طرح شامل موارد زیر است:

اصول – 99 دلار به علاوه هزینه های دولتی

  • مقالات اختلاط
  • جستجوی در دسترس بودن نام

استاندارد – 124 دلار به علاوه هزینه های دولتی

  • مقالات اختلاط
  • جستجوی در دسترس بودن نام
  • آیین نامه، صورتجلسه و معافیت ها
  • خدمات گزارش سالانه

لوکس – 224 دلار به علاوه هزینه های دولتی

  • مقالات اختلاط
  • جستجوی در دسترس بودن نام
  • آیین نامه، صورتجلسه و معافیت ها
  • خدمات گزارش سالانه
  • خدمات نمایندگی ثبت شده

حق بیمه – 324 دلار به اضافه هزینه های ایالتی

  • مقالات اختلاط
  • جستجوی در دسترس بودن نام
  • آیین نامه، صورتجلسه و معافیت ها
  • خدمات گزارش سالانه
  • خدمات نمایندگی ثبت شده
  • خدمات MaintainMyBiz

خدمات نماینده ثبت شده از 120 دلار در سال شروع می شود و بخشی از بسته های پایه یا استاندارد نیست.

از بین چهار طرح اشتراک، بسته Deluxe را به شدت توصیه می کنیم. به این ترتیب، برای دریافت نمایندگی ثبت شده، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید، که در هنگام تشکیل شرکت، زیرا خدمات در بسته وجود دارد، اجباری است.

خدمات شرکت MyCorporation

MyCorporation به شما امکان می دهد یک شرکت تشکیل دهید تا از دارایی های خود محافظت کنید و یک ساختار قانونی برای سرمایه گذاری ایجاد کنید.

در مقایسه با سایر خدمات تشکیل کسب و کار در بازار، خدمات ادغام MyCorporation کاملاً جامع و جامع است.

در حالی که رقبای آن پیشنهادات خود را به C-Corps و S-Corp محدود می کنند، MyCorporation آن را یک قدم فراتر می برد. این شرکت خدمات ادغام را برای شرکت‌های C، شرکت‌های S، سازمان‌های غیرانتفاعی، و شرکت‌های B، به‌علاوه ادغام نهاد برای وکلا، پزشکان و سایر متخصصان دارای مجوز ارائه می‌دهد.

هر بسته شرکتی شامل ویژگی های زیر است:

  • مقالات اختلاط
  • نمونه آیین نامه
  • نمونه اسناد
  • پشتیبانی مشتری

بسته های ادغام از 99 دلار شروع می شود، به علاوه هزینه های دولتی.

خدمات MyCorporation LLC

خدمات MyCorporation LLC به بنیانگذاران شرکت اجازه می دهد تا از مزایای منحصر به فرد ساختار تجاری LLC لذت ببرند، جایی که از دارایی های شخصی آنها محافظت می کند و در عین حال مشروعیت را به شرکت های آنها اضافه می کند.

آنها خدمات سراسری را ارائه می دهند که توسط صدها صاحب مشاغل کوچک استفاده شده است. قبل از ثبت نام در این سرویس، فقط باید یک پرسشنامه آنلاین ساده را پر کنید و به سؤالات مربوط به کسب و کار خود پاسخ دهید – نام LLC، مکان، نام صاحبان یا مدیران، و غیره. پس از ارسال فرم، MyCorporation کارهای اداری شما را بر عهده می گیرد و از پرونده ها با ایالت شما مراقبت می کند.

هنگامی که همه چیز تمام شد و تنظیم شد، MyCorporation همه پرونده های تکمیل شده را به همراه سایر اسناد مربوط به LLC شما ارسال می کند.

هر بسته LLC شامل ویژگی های زیر است:

  • اساسنامه سازمان
  • قرارداد عملیاتی
  • نمونه سند
  • پشتیبانی مشتری

علاوه بر موارد فوق، می‌توانید بسته‌های افزودنی مانند EIN به قیمت 79 دلار، انطباق با مجوز کسب و کار با 149 دلار اضافی، سازنده آرم DIY با هزینه 39.95 دلار و یک قرارداد عملیاتی سفارشی با هزینه 59 دلار انتخاب کنید.

خدمات LLC از 99 دلار به علاوه هزینه های دولتی شروع می شود.

خدمات نمایندگی ثبت شده MyCorporation

خدمات نماینده ثبت بخشی از طرح مالیات و مدیریت MyCorporation است. همچنین به عنوان بخشی از بسته های Deluxe و Premium در خدمات تشکیل کسب و کار آن گنجانده شده است.

هر شرکت و LLC باید یک نماینده ثبت شده را تعیین کند که به عنوان نقطه تماس بین LLC و ایالت و دولت فدرال عمل کند. در حالی که شما همچنین می توانید خود را به عنوان خدمات نمایندگی ثبت شده LLC خود اختصاص دهید، انتخاب یک سرویس نمایندگی ثبت شده شخص ثالث توصیه می شود.

با فرض اینکه در مورد استفاده از MyCorporation برای تشکیل تجارت خود جدی هستید، منطقی است که از خدمات نمایندگی ثبت شده آنها برای اطمینان از رعایت آنها استفاده کنید. از پذیرش اسناد قانونی و مکاتبات از طرف شما گرفته تا حفظ ساعات کاری منظم و پیروی از سایر دستورالعمل ها، خدمات نمایندگی ثبت شده MyCorporation بدون شک یکی از بهترین ها در کشور است.

وقتی موافقت می کنید که MyCorporation را به عنوان یک نماینده ثبت شده به شما اجازه دهید، ویژگی های زیر را دریافت می کنید:

  • حفظ حریم خصوصی و جدایی زندگی عمومی از زندگی شخصی
  • اسناد قانونی خارج از کسب و کار را می پذیرد
  • شرکت پیشرفت کسب و کار شما را طی هر اقدام قانونی دریافت می کند
  • کسب و کار خود را در هر ایالتی که می خواهید گسترش می دهد زیرا خدمات شرکت در همه 50 ایالت موجود است

قیمت خدمات نمایندگی ثبت شده 120 دلار در سال است.

MyCorporation چگونه رتبه بندی می کند

MyCorporation برای چندین دهه پیشرو در صنعت در این فضا بوده است و از شهرت بسیار خوبی با پشتیبانی مشتری رده بالا برخوردار است. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند و ویژگی‌های کارآمد است که همه نشان می‌دهند موفقیت آن ادامه خواهد داشت.

درست مانند پایگاه مشتری فوق‌العاده گسترده آن، ما تحت تأثیر ویژگی‌های MyCorporation و کیفیت خدمات هستیم. این پلتفرم به سرعت سفارش‌ها را پردازش می‌کند، و اگر زمانی متوجه شدید که گیر افتاده‌اید، همیشه از پشتیبانی تیم پشتیبانی مشتری بسیار پاسخگو آن برخوردار خواهید بود.

گفته می شود، برخی از خدمات ارزش بیشتری نسبت به MyCorporation ارائه می دهند و همچنین ارزان تر هستند. برای اولین بار، Incfile خدمات نمایندگی ثبت شده رایگان را برای سال اول ارائه می دهد و بسیار ارزان تر از MyCorporation است. LegalZoom از 79 دلار به‌علاوه هزینه‌های بایگانی ایالتی شروع می‌شود و اسناد را در 30 روز پردازش می‌کند.

خلاصه

پس از بررسی تمام جوانب مثبت و منفی، متوجه شدیم که MyCorporation مورد تایید Crazy Egg است!

چه خدمات LLC، خدمات شرکت یا خدمات مجوز کسب و کار، MyCorporation کار بسیار خوبی انجام می دهد. البته، هنوز زمینه برای بهبود وجود دارد، اما خدمات سریع و سرراست را برای کمک به کاربران برای ایجاد کسب و کار آنلاین خود ارائه می دهد.