اسانس مواد شوینده

در فرآیند تولید اسانس ها دو مرحله اصلی وجود دارد. مرحله اول شامل جمع آوری مواد مورد نظر مانند گیاهان، میوه ها و سبزی جات و… است. مرحله دوم مرحله استخراج است، که اکثرا به روش تقطیر این اسانس ها استخراج می شوند. 2- اسانس ها را می توان به راحتی از روش تقطیر کردن بدست آورد. 3- اسانس های روغنی بر عکس دیگر روغن ها، از اسید های چرب و استرهای گلیسیرین تولید نشده اند. روغن درخت صنوبر، اسانس کاج، اسانس درخت سرو، اسانس آویشن، نمونه هایی از ترکیباتی هستند که به عنوان اسانس یا ترکیبات معطر در انواع شوینده ها به کار می روند.

هستند. با جستجو در بین محصولات آرایشی و بهداشتی در یک فروشگاه بسیار بزرگ، کمتر محصولی را می توانید بیابید که در آن اسانس میوه و یا دیگر انواع اسانس به کار نرفته باشد. محصولاتی که در گروه آرایشی و بهداشتی حاوی اسانس یا روغن اکالیپتوس هستند، بسیار پرطرفدار و محبوب می باشند. اسانس های سبزیجات و صیفی جات بسیار پرطرفدار هستند و در همه فصول قابلیت استفاده را دارند و می توانند یک جایگزین عالی برای سبزیجات باشند.

در بین این اسانس ها، چند تا از اسانس ها طرفدار بیشتری دارند مانند اسانس میوه ای سیب، اسانس هلو، اسانس پرتقال، خرید اسانس تریاک نارگیل و وانیل. 6- از خواص اسانس ها می توان به خاصیت ضد میکروبی اسانس ها، ضد التهاب بودن، ضد سرطان و همچنین ضد اکسیدان بودن اشاره کرد. یکی از ویژگیهای اسانس ها، فرار بودن آن ها است. اسانس لیمو، یکی از انواع اسانس برای مواد شوینده است که معمولاً آن را در شوینده های خانگی بیشتر می توان یافت. یکسری از انواع اسانس میوه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به کار می روند. جهت بهره بردن از خواص آرام بخشی، تنظیم خواب و رفع استرس و اضطراب، کافیست فضای اتاق خواب را با استفاده از یک عطر آرام بخش و اسانس سوز معطر نمایید تا خوابی دلنشین و آرام را تجربه کنید.

پس از سرد شدن از صافی عبور داده حالا اسانس عطر قهوه داریم. اسانس ها اکثراً برای طعم دار کردن و افزودن عطر به محصولات غذایی استفاده می شوند. البته قابل ذکر است که فقط از گیاهان اسانس گیری نمی شود و از انواع میوه ها نیز به روش های خاصی اسانس گیری می کنند و از اسانس آنها در تولید مواد غذایی و خوراکی استفاده می شود. برخی دیگر از اسانس های گیاهی بر پایه گیاه مریم گلی، گل میخک، گیاه گشنیز یا انواع میوه ها نظیر خانواده توت، باز هم در شوینده ها مورد استفاده قرار میگیرند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسانس خوشبو کننده هوا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.